Mies 29v + 1v miettii; tuli vihainen olo baarissa
Kävin melkein kuukauden tauon jälkeen, koska mietin elämääni ja tulevaisuuden suunnitelmia ja minulle tuli sellainen hyväuskoisen optimistinen olo myös sosiaalisen elämän suhteen pitkän psyykkauksen jälkeen. Olin myös siivonnut ja puhdistanut asuntoni hienoon kuntoon päivän ja illan aikana.
Sitten kun menin, niin jaksoin vielä menomatkalla hymyillä ihmisille ja olla rento. Sitten paikan päällä kokiksesta pitkin maksaa sama hinta kuin millä saisi melkein kolme litraa kaupasta ja siinä vaiheessa alkoi pistää vihaksi. Taskussa olevat kolikot riittivät kuitenkin täpärästi, mutta ahdisti ajatella sitä, miten kokikseen meni yhtä paljon rahaa kuin joihinkin ulkomailta tilaamiini tuotteisiin, jotka kestävät koko eliniän.
Sitten tietysti selvisi, ettei missään ollut vapaita istumapaikkoja. Vilkaisin nopeasti tilanteeseen tyytyväisenä virnisteleviä naamoja, jotka olivat porukoineen rohmunneet kaiken tilan kuten viikonloppuna aina on ja käännyin. Menin sitten täysin omaan sisäiseen maailmaani ja aloin miettiä kesän suunnitelmia, raha-asioita, työasioita, opiskelua ja kaikkea sen sellaista sekä psyykkasin itseäni baarista poistumiseen, kunhan vain saisin kokiksen loppumaan. Yritin myös perustella läsnäoloni musiikin kuuntelulla, mutta kuulemani biisin jälkeen jäikin vain junnaamaan jokin omituinen välimeteli, joka ei oikein käynyt mistään oikeasta kappaleesta.
Kun poistuin, oli tanssilattialla yksi yksinään tanssiva nainen eikä ketään muuta. Kävelin hänen vierestään ja katsoimme toisiamme; nainen vähän ujosti ja samalla tanssia jatkaen ja muiden naamoja en sitten enää siinä vaiheessa katsonutkaan. En tiedä olisiko minun pitänyt jäädä siihen tanssimaan hänen kanssaan, mutta yleisön suuri määrä ja muut negatiiviset ajatukset sitten estivät tekemästä sitä.
Tulin sitten takaisin paljon huonommalla tuulella kuin lähdin ja aikaa ei varmaan kulunut koko reissuun matkoineen kuin 20 minuuttia tai vähemmän.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:53"]
Lukaiseppa joskus optimistin käsikirja. Ihme vinkumista.
[/quote]
Peukutin tätä, koska minuakin harmitti ap:n puolesta hänen angstaamisensa. Mutta sitten aloin miettiä, että jos ne ovat henkilön oikeasti viimeiset rahat, joilla voi ostaa YHDEN kokiksen, niin ei ole todwllakaan ilo ylimmillään. Ottaen huomioon yksinäisyyden jne, joista ap pyristelee KOKO AJAN eroon.
Mä en oo se nauraja, persoonallisuushan on ihan kiva asia. Mutta vastaapa tosiaan, miksi luulet voivasi kommentoida täällä lapsesi suulla?
Eli ette tykkää mies29:n nimimerkistä ja alatte kiusata häntä siitä? En voi ymmärtää, miksi muuten tuo 1-vuotiaasta jankutus. Perustelkaa.
Minustakin hän voisi olla mies29/mies30 mutta ei tulisi mieleenikään alkaa häijysti kiusata vaikka olen eri mieltä. Vai teillä on joitain vanhoja kaunoja?
Voiko tekstinsä allekirjoittaa toisen nimissä? Mielestäni ei voi. Voinko minä esiintyä Mies 29v:nä? Mielestäni en. Puolustin hänen lastaan. Ei tunnu mukavalta, että hän sisällyttää lapsensa itseensä ja kirjoittaa tekstinsä lapsensa nimissä.
Mä olen se alkuperäinen nimmarista kysyjä. Ilkeimmät kommentit ovat muiden kirjoittamia. Mä kysyn ihan vilpittömästi ja ilman ilkeyttä, että miten hän perustelee sen, että 1-vuotias allekirjoittaa hänen tekstinsä. Nimenomaan rationaalisesti ja perustellen haluaisin kuulla vastauksen. Mitään kaunoja minulla ei häntä vastaan ole, ainoastaan tästä nimmariasiasta halusin kysyä ja olisin kysynyt, jos kuka tahansa muu kirjoittaisi täällä vastaavalla nimmarilla lapsensa nimissä.
Miten 1-vuotiaalle tuli baarissa vihainen olo ja mitä hän siitä miettii? Oon lapsen puolesta pahoillaan. Isän pitää ymmärtää, että lapsi on eri persoona, ei hän näitä mieti.
Eihän hänellä mitään lasta ole!!! Vaan on vuoden vanhempi mies 29!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:28"]
Mä en oikeasti jaksanut lukea juttuasi, mutta tuli nimimerkistäsi kysymys mieleen. Millä oikeudella puhut palstalla yksivuotiaasi suulla? Tuntuu jotenkin karmealta, että hän on osa allekirjoitustasi kuin hän sisältyisi sinun persoonaasi. Joo, on meillä muillakin lapsia, mutta me ymmärrämme, että he eivät ole sama kuin me ja emme kirjoita ajatuksiamme heidän nimellään. Se ei ole ihan normaalia. Toki ymmärrän, että haluat kaikille korostaa, että olet lisääntynyt persoonastasi huolimatta.
[/quote]
Se on oikeasti Mies 30 v (eli 29 + 1 v). Mies 29 + 1 v ei ole koskaan saanut pimperoa, joten jälkikasvuakaan ei oikein voi olla. Vaikka provohan tuo kommentti taisi olla ;)
Eihän toi 1v mitään lasta tarkoita vaan että on m30 mutta tunnistettavuuden takia 29+1.
Vai onko multa menny jossain kohti ohi että m29 on saanu lapsen :D
Miksi aloitus on saanut noin paljon alapeukkuja? Vai otatteko itseenne, kun mies 29:llä ei ollut hauskaa jossain baarissa? Mitenkään muuten en voi tulkita, ellette sitten inhoa ihmistä ja tahdo tuottaa hänelle huonoa oloa.
No sitähän minä juuri seuraavassa viestissä kysyin, että onko vanhentunut vuoden, mutta ei vastannut, että kyllä. Hyvä juttu, olin oikeasti lapsen puolesta huolissaan. Sorry, mies29. Tästä näkee, että oikeasti en oo mikään palsta-aktiivi, joka olisi häntä jatkuvasti vainoamassa. Kysyin ihan asiallisen kysymyksen, joka nimmarista tuli mieleen. Se nimmarin viiva 1v:n jälkeen antaa vaikutelman lyhenteestä 1-vuotias. Ei ois niin vaikeaselkoinen, jos loppuisi 1v. Kaikkea hyvää vaan Mies29:lle.
Eihän baarissa nyt olekkaan koskaan yksin, selvinpäin hauskaa. Ihan turhaa.
Vitun idiootteja tällä palstalla; jotkut naiset ovat tosiaankin niin tyhmiä kuin luulisi. Ketä oikeasti kiinnostaa mitä se +1 tarkoittaa, ei tuollainen asperger koskaan mitään lapsia saa, ja toisekseen keskittykää olennaiseen, matematiikka, fysiikka, osakkeiden treidaus, ohjelmointi.. ennenkuin voitte levätä laakereillanne, teillä on vielä paljon opittavaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:12"]
Eihän toi 1v mitään lasta tarkoita vaan että on m30 mutta tunnistettavuuden takia 29+1. Vai onko multa menny jossain kohti ohi että m29 on saanu lapsen :D
[/quote]
Juu, meni yksiin yhden yh:n kanssa ja nyt niillä on lapsi yhdessä....no eiiii....
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:17"]No sitähän minä juuri seuraavassa viestissä kysyin, että onko vanhentunut vuoden, mutta ei vastannut, että kyllä. Hyvä juttu, olin oikeasti lapsen puolesta huolissaan. Sorry, mies29. Tästä näkee, että oikeasti en oo mikään palsta-aktiivi, joka olisi häntä jatkuvasti vainoamassa. Kysyin ihan asiallisen kysymyksen, joka nimmarista tuli mieleen. Se nimmarin viiva 1v:n jälkeen antaa vaikutelman lyhenteestä 1-vuotias. Ei ois niin vaikeaselkoinen, jos loppuisi 1v. Kaikkea hyvää vaan Mies29:lle.
[/quote]
Matematiikka ja ohjelmointi ym. hyvinkin ovat asioita, joissa pieni ero tekee suuren eron. On ihan eri asia 29+1v eli 30 vuotta tai 29v ja 1-vuotias. 1-v on lyhenne 1-vuotiaasta. Tämä on ihan faktaa ja matematiikkaa yhtä hyvin kuin äidinkieltäkin.
Olen kyllä tyytyväinen siihen, että minulla ei ole lapsia enkä joudu asumaan kenenkään kanssa. Olen nähnyt kaupoissa sun muissa tarpeeksi monta tympääntynyttä miehen naamaa, joka on siellä selvästi vaimon imussa mukana ja monesti se nainenkaan ei niin hehkeä ole. Eilenkin isän kanssa puhelimessa puhuessa isä valitti siitä, miten äiti omii paremman television, kun katseli jotakin dokumenttia. Elämä tuntuu siinä mielessä huijaukselta, että ne korrektit tavoittelemisen arvoiseksi mainitut asiat ovatkin ehkä oikeasti vain naisten fantasioita, joihin pojatkin on kasvatettu uskomaan. Ihan tässä viime aikoina minulle on tullut sellainen valaistumisen tunne siitä, miten paljon vapautta minulla periaatteessa onkaan, kunhan sitä vain uskaltaa käyttää ja katsoa esimerkkinä toimivien perhehelvettien ohi erilaiseen elämään. Vaikka elämäni on yksinäistä, niin silti minua jotenkin kiehtoo ajatus siitä, että maailma on edes jossakin mielessä avoin ja uudet ihmiset voivat tulla sisään siihen ilman kahlitsevia sitoumuksia. Minulla on myös tunne siitä, että joka yö monta samanhenkistä ihmistä menee nukkumaan, mutta kohtaamisongelma on vaikea ja keski-isossa Suomen kaupungissa niitä ei ole montaa. Ruotsin kokoisessa maassa ehkä jo montakin.
-Mies 29v + 1v-
Siis korjaus viestiin nro 29. 1v- tietty se lyhenne. Alkaa jo väsyttää...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:28"] Mä en oikeasti jaksanut lukea juttuasi, mutta tuli nimimerkistäsi kysymys mieleen. Millä oikeudella puhut palstalla yksivuotiaasi suulla? Tuntuu jotenkin karmealta, että hän on osa allekirjoitustasi kuin hän sisältyisi sinun persoonaasi. Joo, on meillä muillakin lapsia, mutta me ymmärrämme, että he eivät ole sama kuin me ja emme kirjoita ajatuksiamme heidän nimellään. Se ei ole ihan normaalia. Toki ymmärrän, että haluat kaikille korostaa, että olet lisääntynyt persoonastasi huolimatta. [/quote]Persoonallisuudessani ei ole mitään vikaa [/quote] HAHHHAHHAH, johan vitsin murjaisit. :D
[/quote]Minä en kulje toisten ihmisten sydänverellä kirjoittamissa ketjuissa mukahauskana paskapäänä naljailemassa henkilöille (asioista kiistely on eri asia) ja perustelen aina väitteeni. Teen säännöllisesti vapaaehtoistyötä melko vähäisellä kiitoksella ja hyvin harvalla minut tuntevalla puolueettomalla ihmisellä olisi minusta mitään pahaa sanottavaa. Eli persoonallisuudessani ei ole todellista vikaa, ellei minuun käytetä ihan erilaisia kriteerejä kuin kaikkiin muihin ihmisiin. Palstavainolaisten mielestä minä en kuitenkaan saisi puolustautua tällaisia väitteitä vastaan, vaan pitäisi vain asiakaspalvella tyytyväisenä eikä varsinkaan vastata haukkuihin haukuilla.
-Mies 29v + 1v-