Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies väittää että olen ollut uskoton.

Vierailija
09.01.2022 |

Miehellä alkoi tää kuvittelu noin vuosi sitten. Hän alkoi kuvitella kaupan kassastakin, että jos hymyilen ja sanon "kiitos" olen ollut sen kanssa.
Harrastukset yms piti lopettaa.

Sitten tulin raskaaksi, ja hän tietty väittää että lapsi on jonkun toisen.. antaa kuvitella. Olen sitten yksinhuoltaja eikä minulla ole epäilystä ettei hän olisi isä koska minulla ei ole koko elämän (35v) aikana ollut muita seksikumppaneita.

Pahinta on, että hän on saanut perheterapeuttimmekin, jolle saimme lähetteen neuvolasta uskomaan tähän. Perheterapeutin joka lause alkaa nykyään "Niin JOS se Lasse todella on lapsen isä.." miehen mulkoillessa minua vihaisesti. Alan yleensä aina itkemään.

Mitä teen? En ymmärrä kuinka minua voidaan epäillä niin kamalasta teosta?

TAI, toinen vaihtoehto olisi valehdella että Juu, hän ei ole lapsen isä ja silloin hän ei koskaan enää seuraisi minua ja pääsisin häntä lapsen kanssa karkuun.. Mutta kun sanon totuuden että hän on lapsen isä, hän seuraa meitä nyt varmasti koko loppuelämän. Hän sanoo että myöskään eron jälkeen ei saa olla muita miehiä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmiset uskoo tähän juttuun.

Täysin keksitty.

Vierailija
22/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse ollut uskoton. Siksi kuvittelee, että tietenkin sinäkin olet ollut. Kun ei osaa kuvitellakaan, että kaikki eivät ole kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme