Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies lopetti yhteydenpidon. Syyksi hän sanoi että 3 kk tapailun aikana ei ollut seksiä. Tätäkö se miehissä aina on?

Vierailija
09.01.2022 |

Ei voida tutustua rauhassa vaan pitäisi hypätä petiin.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen pitkämielinen ukko kylläkin ollut. Kyllä tossa ajassa olisi pitänyt irrota jo aikoja sitten. Joko tämä on provo tai olet aseksuaali?

Vierailija
82/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itse mitä olen tehnyt väärin koska en ole eläessäni saanut mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa tai harrastaa seksiä naisen kanssa. Aina parhaimmassakin tapauksessa olen päässyt, kuten sanotaan friendzonelle. - Älkää ymmärtäkö väärni. Arvostan ja kunnioitan hyvin paljon jokaista naispuolista kaveriani ja ystävääni mutta olisihan se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukava joskus vielä löytää ja kohdata. Koska esimerkiksi yksikään kaverini tai ystväni ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani; ei ainakaan sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että vastaisuudessa me voimme olla kyllä läheisiä eri tavoin mutta ilman, että olemme pari, joka muodostaisi keskinäisen parisuhteen.

Itse olin se "ikuinen" friend zonelle jämähtäjä, jolla oli mahtavia naispuolisia ystäviä, mutta pääsin itseäni kiinnostavien naisten kanssa aina korkeintaan hopeasijalle (kuviteltu ranking). Sitten lopulta tuli vastaan se oikea, kun en sitä varmaan enää osannut edes kohdalleni kuvitella. Tsemppiä sinullekin!

Kiitos! - On hämmästyttävää, että näin toisinaan käy tai on käynyt, koska ainakaan oma tilanteeni ei ole koskaan ollut mikäänerityinen tavoite tai pidä sitä ansiona, Yritän myös varoa nostamasta seksiä, jollekin erityiselle jalsustalle.

Olen kyllä tiedostanut, että ei tällaisesta "kokemattomuudesta" kannata julkisesti avautua ja kertoa; on se kai sen verran harvinaista kumminkim tai ei ainakaan moraalisesti mitenkään erityisen arvostettua. ( Vieläkin kohtaa kirjoituksia, joissa miehen arvom katsotaan kohoavam jos tiedetään tai otaksutaan hänellä olleen useampi seksikumppani).

Kun taas itseni kaltainen sinut itsesä ja ympäristönsä kanssa oleva kokematon jo vähän iäkkäämpi (olem jo yli 30 vuotias) mies, jolla on muutoin useampi vastavuoroinen ihmissuhde niin samaa kuyin vastakkaista sukupuolat olevien kanssa ja  joka ei osoita katkeroitumisen merkkejä "kokemattomuutensa" johdota on (kai) monelle jo lähellä fiktio hahmo, - Tai sitten vain omissa harhoisssan ja kuvitelmissaan elävä reppana, joka ei edes ymmärrä omaa tilannettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve heteronainen haluaa seksiä miehen kanssa. Jos seksi ei kiinnosta, lähtisin pohtimaan

- olenko varmasti hetero

- onko traumoja seksuaalisuuteen liittyen

- onko kova stressi tai esim. masennus

T. Nainen

Ei välttämättä mitään näistä. Voi olla ihan tervettä itsekunnioitusta, ettei lähde mukan mihinkään kuvioon, jossa on pienikin mahdollisuus että on miehelle pelkkä yksi alusta monen joukossa.

Eli chad pitäisi saada vietyä muilta naisilta.

Vierailija
84/87 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pihtari.

Vierailija
85/87 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopettaisin minäkin. T. Nainen.

Vierailija
86/87 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin jo paljon aiemmin. 3 kuukauden pihtaaminen viittaa siihen, että enemmin tai myöhemmin suhde muuttuisi seksittömäksi, vaikka sitä jossain vaiheessa olisi.

Lähteminen on paljon vaikeampaa, jos on ehditty tehdä lapsia eikä siihen tilanteeseen kannata miehen joutua

Vierailija
87/87 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä kommentteja. On ihan okei jos te itsellenne haluatte seksiä nopeasti, miksi pitää tuomita joku joka toimii eri tavalla omalla kohdallaan? Joillekin henkinen ystävystyminen ja arvojen kohtaaminen on tärkeää, ja vaikka seksiä tekisi mieli, niin luottamuksen muodostuminen ensin menee sen edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme