Tapailumies lopetti yhteydenpidon. Syyksi hän sanoi että 3 kk tapailun aikana ei ollut seksiä. Tätäkö se miehissä aina on?
Ei voida tutustua rauhassa vaan pitäisi hypätä petiin.
Kommentit (87)
Vitsikö tää on? Miksi kukaan jatkaisi tapailua jos ei ole seksiä tai mitään molemminpuolista vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota se juuri on. Seksiä pitäisi olla myös kaikenmaailman epämääräisissä tapailukuvioissa, joissa ei vielä ole edes sovittu, että muita ei tapailla. Pitäisi innosta hihkuen hypätä sänkyyn miehen kanssa, joka oli just muutama päivä sitten jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Muuten joudat kierrätykseen. Paitsi että joudat sittenkin, jos sinne sänkyyn erehdyt menemään.
Eli tapailet halutuimpia chadejä. Tavallinen mies saa seksiä kerran vuodessa. Toki eipä sillä, etteikö tavallinenkin mies haluaisi tuntea itsensä halutuksi tässä ja nyt.
Tietysti tapailen vain niitä, jotka koen puoleensavetäviksi. Harmi että moni muukin kokee puoleensavetäviksi samat miehet, mutta sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halailitteko, pussailitteko?
Ei todellakaan, edettiin rauhallisesti, keskustelua enimmäkseen, kaikki nuo kuuluu avioliittoon niin kuin seksiin. Ensin tutustutaan muutama vuosi.
Tutustu rauhassa itseen muutama vuosi ja jätä sen jälkeen miesten elämän sotkeminen sekä ajan tuhlaaminen.
Jos kolmessa kuukaudessa seksi ei tunnu luontevalta niin se ei tunnu ko. ihmisen kanssa koskaan. Jos olet uskovainen, voit perustella asiaa papin aamenella, mutta muussa tapauksessa kuka tahansa osaa vetää tuosta johtopäätökset siitä mitä todellisuudessa tunnet häntä kohtaan.
Kavereiden kanssa jutellaan, käydään kahviloissa ja tapahtumissa. Parisuhteessa lähtökohtaisesti on seksiä. Olen nainen ja jos tapailen miestä jonka kanssa haluan parisuhteen, kyllä siiheen kuuluu seksuaalinen vetovoima toista kohtaan. Jos mies ei minua halua 3 kk aikana, en jatkaisi tapailua.
Kannattaa jatkossa kirjoittaneita-ilmoitukseen selvästi(!) ettei seksi kiinnosta, ainoakaan ensimmäisten kuukausien aikana.
Kaikenmaailman perverssejä sitä on. Halusi seksiä!
Kauanko pitää situa käsikädessä puistonpenkillä, että on tutustunut? puoli vuotta, vuosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halailitteko, pussailitteko?
Ei todellakaan, edettiin rauhallisesti, keskustelua enimmäkseen, kaikki nuo kuuluu avioliittoon niin kuin seksiin. Ensin tutustutaan muutama vuosi.
Kuulostaaaa muumioiden seurustelulta. Mistä tiedät kuinka tumpelo mies olisi jos ette ennen avioliittoa kokeilisi harrastaa seksiä ? Jos et olisi tyytyväinen, kärsisitkö vaan koko avioliiton ajan ?
Tuo perustuu alkujaan siihen ettei nainen saisi harrastaa seksiä ennen avioliitoa, jotta ei olisi vertailupohjaa siihen tulevaaan mieheensä. Luulisi että kaikki on yhtä huonoja seksissä kuin miehensä, eikä ymmärtäisi mitä hyvä seksi on, kun ei olisi kokemusta
Kyllä terve heteronainen haluaa seksiä miehen kanssa. Jos seksi ei kiinnosta, lähtisin pohtimaan
- olenko varmasti hetero
- onko traumoja seksuaalisuuteen liittyen
- onko kova stressi tai esim. masennus
T. Nainen
En tiedä itse mitä olen tehnyt väärin koska en ole eläessäni saanut mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa tai harrastaa seksiä naisen kanssa. Aina parhaimmassakin tapauksessa olen päässyt, kuten sanotaan friendzonelle. - Älkää ymmärtäkö väärni. Arvostan ja kunnioitan hyvin paljon jokaista naispuolista kaveriani ja ystävääni mutta olisihan se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukava joskus vielä löytää ja kohdata. Koska esimerkiksi yksikään kaverini tai ystväni ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani; ei ainakaan sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että vastaisuudessa me voimme olla kyllä läheisiä eri tavoin mutta ilman, että olemme pari, joka muodostaisi keskinäisen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terve heteronainen haluaa seksiä miehen kanssa. Jos seksi ei kiinnosta, lähtisin pohtimaan
- olenko varmasti hetero
- onko kova stressi tai esim. masennusT. Nainen
Mutta mitä ne halut ja toiveet seksistäauttaa, jos toinen ei lainkaan osoita merkkejä -tai minä puusilmänä- ja tunnevammaisenako sitten meiehenä en niitä ole erottanut. Asia tuskin muuttuisi toiseksi jos kovin alkaisin mouruamaan tai huomauttelemaan asiasta. Mutta kyllä, Kyllä olen hieman kateellinen heille, jotka onnistuvat saamaan ja tai etenemään luontevasti ja mutkattomasti seksiä....
Ymmärrän miestä. Minäkin naisena haluan tutustua rauhassa mutta kolme kuukautta on kyllä ollut jo ihan tarpeeksi pitkä aika siihen että jos löytyy kemiaa niin suhteessa voi edetä jo myös fyysiseen läheisyyteen. Annoit miehelle selvän viestin, että et tunne välillänne mitään. Enkä kyllä itse jaksaisi odottaa noin pitkään...
Ei. Jos seksiä "antaa" niin silloinkin ne katoilee. Että en tiedä mitä pitäisi tehdä? Parempi olla yksin vaan kai kun mikään ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
- olenko varmasti hetero
- onko kova stressi tai esim. masennusT. Nainen
Ei välttämättä mitään näistä. Voi olla ihan tervettä itsekunnioitusta, ettei lähde mukan mihinkään kuvioon, jossa on pienikin mahdollisuus että on miehelle pelkkä yksi alusta monen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jollain tavalla miestäkin. Mutta en minäkään kovin vieraan miehen kanssa seksiä halua, vaan ensin tutustutaan kunnolla. Jos miestä ei kiinnosta ensin tutustua, niin se on sitten miehen valinta. Minulla on oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini.
Juu, kannattaa etsiä sellainen, joka on samoilla linjoilla. Minä laitan tuollaiset "haluan tutustua ensin" tapaukset kilometritehtaalle kauan kauan ennen kolmen kuukauden rajapyykkejä. Minulla on myös oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini enkä minä jotain odottelijaa todellakaan odottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jollain tavalla miestäkin. Mutta en minäkään kovin vieraan miehen kanssa seksiä halua, vaan ensin tutustutaan kunnolla. Jos miestä ei kiinnosta ensin tutustua, niin se on sitten miehen valinta. Minulla on oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini.
Juu, kannattaa etsiä sellainen, joka on samoilla linjoilla. Minä laitan tuollaiset "haluan tutustua ensin" tapaukset kilometritehtaalle kauan kauan ennen kolmen kuukauden rajapyykkejä. Minulla on myös oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini enkä minä jotain odottelijaa todellakaan odottele.
Toivottavasti laitatkin. Samaa mieltä, samanlaiset kesekenään :)
Kun haluan jonkun naisen, tuskin odottaisin kolmea kuukautta.
Pitäisi tulla selväksi jo aika pian että nainen haluaa minut ja haluaa olla kanssani muutakin kuin kaveri.
Sitten on täysin eri asia jos on tarkoituskin olla vain kavereita.
No hän sentään kertoi syyn. Minulle on naiset lopettaneet yhteydenpidon kuin seinään ja mitään ei ole syytä kerrottu.
Eli tapailet halutuimpia chadejä. Tavallinen mies saa seksiä kerran vuodessa. Toki eipä sillä, etteikö tavallinenkin mies haluaisi tuntea itsensä halutuksi tässä ja nyt.