Tapailumies lopetti yhteydenpidon. Syyksi hän sanoi että 3 kk tapailun aikana ei ollut seksiä. Tätäkö se miehissä aina on?
Ei voida tutustua rauhassa vaan pitäisi hypätä petiin.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman perverssejä sitä on. Halusi seksiä!
Luultavasti halusi just eilen jonkun toisen kanssa. Mutta eihän siitä vissiin pidä välittää.
Ei voi yleistää, sillä minä esimerkiksi odottaisin avioon asti ennen seksiä, vaikka en ole kiihko uskovainen. Minulle seksi vain tarkoittaa niin paljon, jotta en kenen tahansa kanssa seksiä harjoita.
Mutta kuten voitte huomata, niin minun kaltaiset miehet ovat harvinaisia yleisesti ottaen, mutta minkäs teet...
Kyllä jos ei kolmessa kuukaudessa mieheltä heru niin ei ole minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluan jonkun naisen, tuskin odottaisin kolmea kuukautta.
Pitäisi tulla selväksi jo aika pian että nainen haluaa minut ja haluaa olla kanssani muutakin kuin kaveri.
Sitten on täysin eri asia jos on tarkoituskin olla vain kavereita.
En minäkään miehen kanssa mielellään noin kauaa odottelisi, mutta miehen pitäisi tehdä selväksi että haluaa oikeasti minut eikä vain sitä yhtä asiaa. Jos ei sitä onnistu minulle vakuuttamaan, niin kauan saa olla ilman. Ja saa ihan vapaasti lähteä vetämään jos ei sitä vaivaa halua nähdä.
Kahden ihmisen elämästä meni kolme kuukautta hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jollain tavalla miestäkin. Mutta en minäkään kovin vieraan miehen kanssa seksiä halua, vaan ensin tutustutaan kunnolla. Jos miestä ei kiinnosta ensin tutustua, niin se on sitten miehen valinta. Minulla on oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini.
-
Nyt stop hetkeksi... Jos parisuhteeseen kerran haluat, niin onko silloin mielestäsi pariskunnan aviollinen kanssakäyminen pelkästään jomman kumman yksityisasia, jonka voi toinen kääntää nollille kuin valaisimen sammuttaisi?
- Jos tuolla tiellä olet, niin sano tuo ihan heti kättelyssä, ettet haaskaa miesparkojen niukkaa aikaa.
-
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se elämä menee hukkaan, tekipä mitä hyväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy miksi en halua miestä. Ihana, aikuisen naisen järkevä elämä. On vonkaavat kollit voinut jättää huomiotta. Yksi hyvä mies minulla on. Yksi parhaimpia ystäviäni jo 30 vuoden ajan (ps. ja joo, on hetero).
Onko ko. mies sinkku, ja jos kyllä, niin yrittääkö hän muita naisia? (Vai onko vain virallisesti hetero)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi yleistää, sillä minä esimerkiksi odottaisin avioon asti ennen seksiä, vaikka en ole kiihko uskovainen. Minulle seksi vain tarkoittaa niin paljon, jotta en kenen tahansa kanssa seksiä harjoita.
Mutta kuten voitte huomata, niin minun kaltaiset miehet ovat harvinaisia yleisesti ottaen, mutta minkäs teet...
Ja ikä on?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pitää situa käsikädessä puistonpenkillä, että on tutustunut? puoli vuotta, vuosi?
Ei käsi kädessä istuskelu edistä tutustumista. Pitää tehdä jotain, missä luonne tulee ilmi. Retkeillä, matkailla, harrastaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suhteissa pitäisi olla ollenkaan seksiä? Itse pidän enemmän hyvistä keskusteluista, näyttelyissä ja kahviloissa käymisestä jne. laatuajasta keskenään.
Noita muita olen tehnyt kavereiden kanssa, mutta vaimoni kanssa haluan myös seksiä. Muutenhan olisimme vain kämppiksiä, jos meillä ei olisi "kaverisuhteen ylittävää" rakkautta ja intohimoa toisiamme kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos ei kolmessa kuukaudessa mieheltä heru niin ei ole minun mies.
Ja anna kun arvaan, niin odotat tai pitäsikö sanoa, ett vaadit, että mies on hän, jonka tehtävänä on tehdä aloite seksiin. Mutta se miten ja kuinka onkin jo mutkikkaampaa.
Liityn niiden joukkoon, jolla varmaan on jokin perustavaa laatua oleva hahmotus tai tunnevamma kun en minä tiedä miten tai kuinka ohjailla tilanne luontevasti ja mutkattomasti siihen, että voisimme harrastaa yhdessä seksiä. Vai pitäsikö syyttää vain sitö, että kuinka itselläni on aina ollut vain hyvin surkea onni tällä kohtaa.
Mutta silti ihmettelen monesti kun osa (luullaskeni enempi naiset) harmittelevat, että eivät kelpaa miehille kuin seksiin, Kun itselläni täytyisi tapahtua jotain hyvin mullistavaa, jotta voisin päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
En osaa yleisemmin pitää itseäni mitenkään erityisen estyneenä tai ujona. En aseksuaalina enkä kaappihomona tai omaa tai sellaisena, joka olisi omannut aiemmin, jonkin erityisen elämänkatsomuksen tai uskonnon, joka alitajuisesti löisi jarruja päälle. Koska kyllähän seksin harrastamisen aloittaminen saattaa arkijärjellä ajateltunakin olla vähän haastavaa, jos alitajunnassa jyskyttäisi ajatus, että tekee jotain väärin, niin tehdessään kun on aina ennen ajatellut, että seksin harrastaminen kuuluisi vain ja ainoastaam johonkin tiettyyn tilanteeseen; kuten äärimmillään vaikkapa vasta sitten kun on ensin saatu suhteelle papin siunaus ja läheisten hyväksyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan? Onko ihmiseen tutustuminen ajan hukkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei teillä ehtinyt olla seksiä. Mies ei ollut sinusta kiinnostunut muun kuin seksin takia.
Löydät vielä hyvän, mukavan ja sopivan, usko pois!
Tuskinpa hän 3 kk odottaa vaan sen takia. Mutta on merkillinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 3kk aikana tee mieli, tuskin sen jälkeenkään.
Joo, neljäsosavuosi on pitkä aika useimmille, koski sitten mitä tahansa asiaa.
Ap llä ei ollut intohimoa miestä kohtaan
Ihan ok lopettaa tuo molempien kannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan? Onko ihmiseen tutustuminen ajan hukkaamista?
Kyllä se silloin on, jos paljastuu että toinen on koko ajan ollut pelkän seksin perässä, eikä ole tarkoittanut mitään mitä on sanonut. Ja mikään mitä olet sanonut, ei ole merkinnyt hänelle yhtään mitään.
-eri
Se "pieni" ero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suhteissa pitäisi olla ollenkaan seksiä? Itse pidän enemmän hyvistä keskusteluista, näyttelyissä ja kahviloissa käymisestä jne. laatuajasta keskenään.
Noita muita olen tehnyt kavereiden kanssa, mutta vaimoni kanssa haluan myös seksiä. Muutenhan olisimme vain kämppiksiä, jos meillä ei olisi "kaverisuhteen ylittävää" rakkautta ja intohimoa toisiamme kohtaan.
Vaimo on eri asia kuin tuore tapailukumppani.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halailitteko, pussailitteko?
Ei todellakaan, edettiin rauhallisesti, keskustelua enimmäkseen, kaikki nuo kuuluu avioliittoon niin kuin seksiin. Ensin tutustutaan muutama vuosi.
Kuulostaaaa muumioiden seurustelulta. Mistä tiedät kuinka tumpelo mies olisi jos ette ennen avioliittoa kokeilisi harrastaa seksiä ? Jos et olisi tyytyväinen, kärsisitkö vaan koko avioliiton ajan ?
Tuo perustuu alkujaan siihen ettei nainen saisi harrastaa seksiä ennen avioliitoa, jotta ei olisi vertailupohjaa siihen tulevaaan mieheensä. Luulisi että kaikki on yhtä huonoja seksissä kuin miehensä, eikä ymmärtäisi mitä hyvä seksi on, kun ei olisi kokemusta
Olen uskovainen ja minusta ihannetilanne on löytää puoliso, jonka kanssa kemiat sopivat. Uskon, että seksi on parasta sen ihmisen kanssa, jota rakastaa eikä päinvastoin, että hakisi "seksuaalisesti yhteensopivaa partneria", jonka kanssa toivoisi sitten tulevan muutenkin toimeen. Seksikokemuksista muiden kanssa ei ole mitään hyötyä. Parasta on opetella kaikki kahdestaan, ja jos toista rakastaa, haluaa hänen olevan tyytyväinen sängyssäkin.
Jos naisen lähtökohta on se että hän joutuu antamaan seksiä, niin siihen loppui tapailu minun osaltani.