Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies lopetti yhteydenpidon. Syyksi hän sanoi että 3 kk tapailun aikana ei ollut seksiä. Tätäkö se miehissä aina on?

Vierailija
09.01.2022 |

Ei voida tutustua rauhassa vaan pitäisi hypätä petiin.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 3kk aikana tee mieli, tuskin sen jälkeenkään.

Vierailija
2/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei teillä ehtinyt olla seksiä. Mies ei ollut sinusta kiinnostunut muun kuin seksin takia.

Löydät vielä hyvän, mukavan ja sopivan, usko pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on, jos menee 3kk ilman niin kaverisuhteesta on kyse jota mies ei selvästikään hakenut.

Vierailija
4/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailitteko, pussailitteko?

Vierailija
5/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jollain tavalla miestäkin. Mutta en minäkään kovin vieraan miehen kanssa seksiä halua, vaan ensin tutustutaan kunnolla. Jos miestä ei kiinnosta ensin tutustua, niin se on sitten miehen valinta. Minulla on oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini.

Vierailija
6/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syy miksi en halua miestä. Ihana, aikuisen naisen järkevä elämä. On vonkaavat kollit voinut jättää huomiotta. Yksi hyvä mies minulla on. Yksi parhaimpia ystäviäni jo 30 vuoden ajan (ps. ja joo, on hetero).

Vierailija
7/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhteissa pitäisi olla ollenkaan seksiä? Itse pidän enemmän hyvistä keskusteluista, näyttelyissä ja kahviloissa käymisestä jne. laatuajasta keskenään.

Vierailija
8/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suhteissa pitäisi olla ollenkaan seksiä? Itse pidän enemmän hyvistä keskusteluista, näyttelyissä ja kahviloissa käymisestä jne. laatuajasta keskenään.

Niin kaverisuhteissa.

Vierailija
9/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jos olisitte ollut miehestä seksuaalisesti kiinnostuneita, niin olisitte mennyt sen kanssa nopeammin sänkyyn. Luonto hoitaa nuo asiat.

Vierailija
10/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyönä sitten.

Vierailija
11/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat suhdetta? Puhu itseksesi ja halaa tyynyä.

Vierailija
12/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jollain tavalla miestäkin. Mutta en minäkään kovin vieraan miehen kanssa seksiä halua, vaan ensin tutustutaan kunnolla. Jos miestä ei kiinnosta ensin tutustua, niin se on sitten miehen valinta. Minulla on oikeus omiin tarpeisiini ja valintoihini.

Tällaiset seksin karttaamiset ja "haluan nyt vain tutustua" kannattaa kertoa sitten heti alussa niin kukaan ei tuhlaa kenenkään aikaa.

Vierailija
13/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja heivaan pihtarimiehen. Viikko on maksimi kun jaksan odottaa. Tykkään seksistä ja haluan sitä. Varovaisesti etenijät ei ole minua varten.

Vierailija
14/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina tuota. On ollut joku ihme vässykkä kun on kolme kuukautta jaksanut roikkua.

Vierailija
15/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se juuri on. Seksiä pitäisi olla myös kaikenmaailman epämääräisissä tapailukuvioissa, joissa ei vielä ole edes sovittu, että muita ei tapailla. Pitäisi innosta hihkuen hypätä sänkyyn miehen kanssa, joka oli just muutama päivä sitten jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Muuten joudat kierrätykseen. Paitsi että joudat sittenkin, jos sinne sänkyyn erehdyt menemään.

Vierailija
16/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin estyneet naiset saattaa olla omalla tavallaan raskaita joillekin miehille..

Vierailija
17/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 3kk aikana tee mieli, tuskin sen jälkeenkään.

Tämä! Jos ei ole heti alusta lähtien fyysistä vetovoimaa toista kohtaan tai s*ksi ei toimi, niin tuskin se siitä kummemmaksi muuttuu.

Kyllä kolmen kuukauden tapailun aikana sänkypuuhat yleensä haluaa kokea toisen kanssa. Yleensä toiseen tuntee sen verran vetoa, että tuohon tilanne ajautuu. Eri asia tietysti aseksuaaleilla.

Vierailija
18/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailitteko, pussailitteko?

Ei todellakaan, edettiin rauhallisesti, keskustelua enimmäkseen, kaikki nuo kuuluu avioliittoon niin kuin seksiin. Ensin tutustutaan muutama vuosi.

Vierailija
19/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mikä irstailija! Ja kehtasi vielä sanoa.

Vierailija
20/87 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaisin tapailua naisen kanssa, joka ei pidä minua seksuaalisesti puoleensavetävänä? Tai sitten nainen on kovin estynyt tai varustettu niin pienellä libidolla, että suhde tulisi joka tapauksessa olemaan vähäseksinen, enkä halua sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä