Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tuota Turtiaista saada millään ulos eduskunnasta ?

Vierailija
09.01.2022 |

Halventaa eduskuntaa, kumartaa itään
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008449342.html?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M1-lähete on se minkä folio-Turtiainen tarvii. Sen verran sekavia puheita.

Tämä ! 

Vierailija
22/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän eduskunnassa yksi pelle Hermanni olla, tai anteeksi väärä kielikuva, sillä pelle Hermanni oli älykäs, empaattinen ja opettavainen, eli kaikkea mitä Anus ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kesken kauden voi edustajaa poistaa sillä perusteella, että on hänen kanssaan eri mieltä asioista. Siinähän menisi koko demokratia pöntöstö alas.

Oletko sinä noin naiivi ? Ei tässä puhuta mielipiteistä, vaan siitä. että kyllä kansanedustajan tasoisen ihmisen pitäisi osata alkeellisimmat käyttäytymissäännöt. Niihin kuuluu mm. kollegojen kunnioitus, alatyylisen kielenkäytön välttäminen.

Tykkäisikös sinä, jos sinun työkaverisi laukoisi sinusta samanlaisia kuin Anu T eduskunnan puhujapöntöstä ?

Vierailija
24/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurraavatko kaikki Anon kannattajat vain mm. twiitille Kiurusta ? Ei ole kaikki muumit laaksossa jos tuollaisia kirjoittelee edustajakollegastaan.

Teidän mielestä on varmaan sitten OK myöskin sanoa, että Arkadianmäellä on myös yksi pukuun pukeutunut ihmistä leikkivä sika ?

Menitkö liian pitkälle? Ei Kiuru ansaitse tuollaista.

Pitikö sinun kirjoittaa "menikö" eikä "menitkö" ? Kukaan ei ansaitse tuollaista keltään. En ole Kiurun fani, poliittinen kantakin eroaa jyrkästi, mutta todellakin Anus meni tuossa liian pitkälle.Kyse on paitsi edustajatoverista, myös ministeristä. 

Kai maar kohta Turtiaisen twiitissä Saulikin h*ssii lapsivaimoaan tms ?

Vierailija
25/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saada. Positiivista että on edes joku vittuilemassa tuolla itseään täynnä olevalle valehtelijoiden kerholle.

Ja hänkö on itse rehellisyys :D?

Esim. vastustaa maskeja, mutta on maskibisneksessä mukana ja  sai siihen tukeakin valtiolta!!

Ja kahden injektionäijä, ja nyt valistaa heikkolahjaisia alamaisiaan olla ottamasta rokotetta. 

Ihmetteln miten tuo  Tony Halmeen ja Kekkoken rakkauslapsi on vielä oikeutoimikelpoinen.

VKK- valta kuuluu kremille

Hyvinvointi hörhö kuten Kirsi Salo komppaa äijää. Nut Kirsi ajelee Malmin päivystyksessä ja laskee lumesta montako autoa on käynnyt sielä. Kolumiassa Kirsilrä varastettiin avokadotkin.

Vierailija
26/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurraavatko kaikki Anon kannattajat vain mm. twiitille Kiurusta ? Ei ole kaikki muumit laaksossa jos tuollaisia kirjoittelee edustajakollegastaan.

Teidän mielestä on varmaan sitten OK myöskin sanoa, että Arkadianmäellä on myös yksi pukuun pukeutunut ihmistä leikkivä sika ?

No juurihan sä itse kirjoitit julkisesti noin ja alennuit Turtiaisen tasolle. Nyt sinulla ei ole enää varaa arvostella häntä.

Vierailija
27/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin äänestän aina kaikkia isoimpia valtapuolueita vastaan, oli se sitten Perussuomalaiset, Vkk, kristilliset, kommunistinen puolue, jne. Tavallaan annan protestiäänen, kun en tyhjää tai jotain kuvaa halua laittaa. Sekä on mahtavaa katsoa kuinka hienosto-kansanedustajat halveksivat ja nyrpistelevät nokkaansa tuollaiselle tavallisen kansan edustajalle, joka edustaa sitä kansanosaa mitä herrat ja rouvat eivät halua nähdä takapihoillaan (NIMBY = not in my backyard). Toki Anollakin on omat etunsa kyseessä, mutta edes näennäisesti yrittää puolustaa meitä kaiken tämän koronavouhotuksen keskellä.

Tulevissa aluevaaleissa sain hakukoneesta ykköseksi Keskustan edustajan, mutta koska en missään tapauksessa äänestäisi koskaan Keskustaa (Kepu pettää aina), niin on pakko valita pienpuolueen ehdokas, vaikka tämä ei olisikaan yhtä mieltä kanssani asioista. 

Vierailija
28/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sinä olet ap? Eliitin mielipidemuokkaaja? Ihmisten orjuuttaja?

Lue tuttiaisen Twitteriä, jos silloin vielä kuvittelet että se on täysijärkinen, saatte mun puolestani jakaa huoneen Niuvassa…

Ainoa lähes kaikista poliitikoista jonka niin twitteri kuin muukin toiminta on täysjärkistä ja ennenkaikkea rehellistä.

Sehän ei muille ja heidän kannattajilleen luonnollisesti käy, koska heidän ajamansa kulttuurimarxilainen kommunismi ei totuutta kestä koska se perustuu ainoastaan valheisiin ja mielipuolisuuteen.

Siksi juuri ymmärränkin minkätähden Turtiainen tuo peppukipua sinulle ja kaltaisillesi.

Mutta totuus tulee aina voittamaan koska se ei pala tulessakaan.

VKK - Valta kuuluu Kremlille. Ano katsoo pankkitilin saldon ja hymyilee salaperäisesti.

Vierailija
29/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tuttiaisen Twitteriä, jos silloin vielä kuvittelet että se on täysijärkinen, saatte mun puolestani jakaa huoneen Niuvassa…

Ainoa lähes kaikista poliitikoista jonka niin twitteri kuin muukin toiminta on täysjärkistä ja ennenkaikkea rehellistä.

Sehän ei muille ja heidän kannattajilleen luonnollisesti käy, koska heidän ajamansa kulttuurimarxilainen kommunismi ei totuutta kestä koska se perustuu ainoastaan valheisiin ja mielipuolisuuteen.

Siksi juuri ymmärränkin minkätähden Turtiainen tuo peppukipua sinulle ja kaltaisillesi.

Jos Anolle annettaisiin kaikki valta Suomessa päiväksi, illalla huomaisimme olevamme perse auki ja Putinin tiukassa lieassa. 

Teille hiukan lahjattomille ei ole väliä mitä Ano puhuu. kunhan tölvii jotakuta tai on kovasti vastaan muita. Mieluiten tietysti asiassa jossa ei voi voittaa niin voi kantaa marttyyrin kruunua.

Ano ymmärtää politiikasta yhtä vähän kuin sika satelliitista

Vierailija
30/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, nyt on siis menossa 3. Maailmansota… 😏 Sitähän se väittää.

Vierailija
31/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrollit ulos palstalta Persutrollit ulos palstalta Persutrollit ulos palstalta

Vierailija
32/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurihan sä itse kirjoitit julkisesti noin ja alennuit Turtiaisen tasolle. Nyt sinulla ei ole enää varaa arvostella häntä.

Minä kirjoitan anonyymisti netissä enkä arvostele nimelläni edustajakollegaani. Minulla ei ole myöskään vaadetta asemani tuomasta arvokkuudesta kun olen ihan vaan tavallinen toimihenkilö.

Sitä paitsi lausuntoni pitää paikkaansa, sen sijaan Kiuru tuskin sarvipäätä synnyttää

Vierailija
33/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kesken kauden voi edustajaa poistaa sillä perusteella, että on hänen kanssaan eri mieltä asioista. Siinähän menisi koko demokratia pöntöstö alas.

Oletko sinä noin naiivi ? Ei tässä puhuta mielipiteistä, vaan siitä. että kyllä kansanedustajan tasoisen ihmisen pitäisi osata alkeellisimmat käyttäytymissäännöt. Niihin kuuluu mm. kollegojen kunnioitus, alatyylisen kielenkäytön välttäminen.

Tykkäisikös sinä, jos sinun työkaverisi laukoisi sinusta samanlaisia kuin Anu T eduskunnan puhujapöntöstä ?

Tässä pitää nyt ymmärtää lakia. Kansanedustajalla on täysistunnossa paljon enemmän sananvapautta kuin kansalaisella normaalisti. Ja kansanedustaja on eduskunnassa äänestäjien mandaatilla ajamassa sellaista politiikkaa, jota on äänestäjilleen luvannut ajavansa. Ei tämä asetelma vertaudu mitenkään "tavallisiin" työntekijöihin.

34/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukkeli on kyllä latvakakkonen ja sellaisena ihan huvittava.  Valta kuuluu joo kansalle ja Turtsarin EVVK-puolueen kannatus on noin 0,1. %, vaikka se sai sinne seurakseen toisenkin foliohattujen suurmestarin: Ossi Tiihosen. 

Hei, pistäkää muistiin Ylen vaalitentti 18.1. klo 21, jolloin tentissä pienpuolueet.  Tuleekohan Kristallipuolueesta joku yksisarvisten hoitaja  ja evvk-puolueesta Ano ihan itse.  Popcornit esiin. :)) 

Vierailija
35/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan anonyymisti netissä enkä arvostele nimelläni edustajakollegaani. Minulla ei ole myöskään vaadetta asemani tuomasta arvokkuudesta kun olen ihan vaan tavallinen toimihenkilö.

Sitä paitsi lausuntoni pitää paikkaansa, sen sijaan Kiuru tuskin sarvipäätä synnyttää

Kyllä. Sinun öyhöttämisesi on tuomittavampaa. Teet sen ämmämäisesti anonyymisti. 

Vierailija
36/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän eduskunnassa yksi pelle Hermanni olla, tai anteeksi väärä kielikuva, sillä pelle Hermanni oli älykäs, empaattinen ja opettavainen, eli kaikkea mitä Anus ei ole.

Jos olisin Anon isä niin housut alas ja remmiä perkuksiin ja kunnolla. 

Ano grillillä rokotettujen ja maskitettujen mielenilmaus kohta puoliin.

Vierailija
37/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VKK - Valta kuuluu Kremlille. Ano katsoo pankkitilin saldon ja hymyilee salaperäisesti.

Et sitten mitään väsyneempää keksinyt, tuon tietää lapsetkin tulevan ainoastaan idioottien suusta.

Kerro nyt konkreettisesti mikä Anon puheissa ei pidä paikkaansa rehellisesti faktoihin perustuen argumentoiden.

Jookosta.

Vierailija
38/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitää nyt ymmärtää lakia. Kansanedustajalla on täysistunnossa paljon enemmän sananvapautta kuin kansalaisella normaalisti. Ja kansanedustaja on eduskunnassa äänestäjien mandaatilla ajamassa sellaista politiikkaa, jota on äänestäjilleen luvannut ajavansa. Ei tämä asetelma vertaudu mitenkään "tavallisiin" työntekijöihin.

Pikemminkin päninvastoin, Minä voin moittia työkaveriani idiootiksi, jos se on sen ansainnut. Sen sijaan eduskunnan kirjoitetut ja kirjoittamattomat säännöt edellyttävät arvokasta käytöstä.

Haluaisitko tänne joidenkin hiukan vähemmän kehittyneiden maiden fyysiset parlamenttitappelut ?

Vierailija
39/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Turtianen lähtee pois niin  saan tarpeekseni lopullisesti tästä suomen kommunistivaltiosta.         EI ylpeys enää kestä ja hommaan itseni vankilaan vaikka.         Mua ei ryöstä enää ykskään loinen poliitikko.

Vierailija
40/125 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sinun öyhöttämisesi on tuomittavampaa. Teet sen ämmämäisesti anonyymisti. 

Myönnät siis lausuntoni todeksi !