Eikö tuota Turtiaista saada millään ulos eduskunnasta ?
Halventaa eduskuntaa, kumartaa itään
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008449342.html?
Kommentit (125)
On siellä äänestäjien mandaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei saada. Positiivista että on edes joku vittuilemassa tuolla itseään täynnä olevalle valehtelijoiden kerholle.
Ja hänkö on itse rehellisyys :D?
Esim. vastustaa maskeja, mutta on maskibisneksessä mukana ja sai siihen tukeakin valtiolta!!
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan ottaen hän on siellä Perussuomalaisten äänestäjien mandaatilla, mutta vetää omaa showtaan
Ei kesken kauden voi edustajaa poistaa sillä perusteella, että on hänen kanssaan eri mieltä asioista. Siinähän menisi koko demokratia pöntöstö alas.
Työkaverini mukaan ano on ainut kansanedustaja, muut edustaa vain itseään ja omia etujaan. Uskon miestä.
No, onneksi hän on yhden kauden kansanedustaja !
Ja nyt käyntiin paksu riita puolesta ja vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan ottaen hän on siellä Perussuomalaisten äänestäjien mandaatilla, mutta vetää omaa showtaan
Puolue voi erottaa, mutta eihän eduskunta ala erottamaan, viimeksi 80-luvun taitteessa Kauko Juhantalo joka koplasi siihen malliin ettei ollut muuta vaihtoehtoa.
Kansanedustuslaitos on kansan valitsema läpileikkaus kansasta. Yksi kahdestasadasta on Turtiainen. Mutta kun niitä Turtiaisia tuntuu olevan paljon enemmän, heitä pitäisi olla eduskunnassakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sinä olet ap? Eliitin mielipidemuokkaaja? Ihmisten orjuuttaja?
Olen mitä olen, mutta en ainakaan kumarra Kremliä kuten teidän Anonne
Oletko sitten polvillasi n-sanojen edessä? Niin kuin BLM-veteraani Hamilton.
Ei mennä Amerikkoihin asti, pysytään vaan naapurisuhteissa. Lue HS jutusta puolivälistä nuo Venäjää puoltavat Anon sanat - onko tuo isänmaallista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sinä olet ap? Eliitin mielipidemuokkaaja? Ihmisten orjuuttaja?
Olen mitä olen, mutta en ainakaan kumarra Kremliä kuten teidän Anonne
Oletko sitten polvillasi n-sanojen edessä? Niin kuin BLM-veteraani Hamilton.
Ei mennä Amerikkoihin asti, pysytään vaan naapurisuhteissa. Lue HS jutusta puolivälistä nuo Venäjää puoltavat Anon sanat - onko tuo isänmaallista ?
Ilmankos lyhenne VKK = Valta Kuuluu Kremlille !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saada. Positiivista että on edes joku vittuilemassa tuolla itseään täynnä olevalle valehtelijoiden kerholle.
Esim. vastustaa maskeja, mutta on maskibisneksessä mukana ja sai siihen tukeakin valtiolta!!
Maskeja käytetään mm. hoitotyössä, kun aloitti ei ollut maskeja heille.
Tulee olemaan hauskaa seurattavaa kun Turtiainen ja Tiihonen alkavat ottaa matsia siitä kuka on kukko VKK-tunkiolla.
Valitettavasti Turtiaisella on nykyisinkin niin fanaattisia kannattajia jotka uskovat kaikkeen tuohon soopaan, että saattavat äänet jopa riittää uudelle kaudelle. Riippuu tosin että missä vaalipiirissa Turtiainen ensi vaaleissa on ja siitä että missä nämä kannattajat äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskeja käytetään mm. hoitotyössä, kun aloitti ei ollut maskeja heille.
Äläpäs hurskastele, vaikka Ano raiskaisi sinut, olisi sekin varmaan hyvä teko ?
Vierailija kirjoitti:
Hurraavatko kaikki Anon kannattajat vain mm. twiitille Kiurusta ? Ei ole kaikki muumit laaksossa jos tuollaisia kirjoittelee edustajakollegastaan.
Teidän mielestä on varmaan sitten OK myöskin sanoa, että Arkadianmäellä on myös yksi pukuun pukeutunut ihmistä leikkivä sika ?
Menitkö liian pitkälle? Ei Kiuru ansaitse tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini mukaan ano on ainut kansanedustaja, muut edustaa vain itseään ja omia etujaan. Uskon miestä.
:D :D :D Uskoo ken tahtoo!
Vierailija kirjoitti:
Turtiainen on vaarallinen globalistieliitille, paljastaa niiden koronarikokset. Sen takia myrkkypiikkilobbareilla taas kurat housuissa!
Ano-hörhön takia jollakin kurat housuissa, heh heh ? Ai niin, onhan se ronskin kokoinen mies, mutta silti näytti viimeinen tuomio tulleen 14-vuotiaan hakkaamisesta. Siinähän sitä rohkeutta vaaditaankin !
Vierailija kirjoitti:
Turtiainen on vaarallinen globalistieliitille, paljastaa niiden koronarikokset. Sen takia myrkkypiikkilobbareilla taas kurat housuissa!
Oikeinko tosissasi kirjoitit tuon kommentin?
Se hoituu äänestämällä vaaleissa.