amk pääsykoekutsut
Heippa!
Onko kellään tietoa milloin pitäisi tulla (amk) yhteishaun pääsykoekutsut??
Kommentit (55)
Mulle tuli jo tällä viikolla Lahden Muotoiluinstituutista.
1-2 viikkoa ennen pääsykokeita, usein sähköpostilla.
Itse kanssa jännään, että tuleeko kutsut vaiko ei. Olen hakenut sosionomiksi ja sairaanhoitajaksi. Lähihoitajaksikin hain ja sen pääsykoekutsu tuli pari viikkoa sitten (kokeet on nyt maanantaina).
Kauheen myöhään tulee. Mulla ainakin sit joku valmistava tehtäväkin pitää tehdä ja kai ne ohjeet siihen tulee sit kutsun yhteydessä!?!?!
Viikkoa-paria ennen vasta. Ja ennakkotehtävään saattaa ohjeet löytyä ko. amk:n sivuilta tai opintopolku.fi:stä, kannattaa katsoa. Minulle tuli juuri lähihoitajan soveltuvuuskokeeseen kutsu tasan viikkoa ennen ja kaiken lisäksi oli tasan 2 päivää aikaa lähettää sinne ensin postissa kopiot todistuksia ja muutama lappunen täytettynä. Huonoa suunnittelua koulutuksen järjestäjältä :/
Laurean rikosseuraamusalan kutsuja tullut vielä kellekään?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:30"]
Kauheen myöhään tulee. Mulla ainakin sit joku valmistava tehtäväkin pitää tehdä ja kai ne ohjeet siihen tulee sit kutsun yhteydessä!?!?!
[/quote]
Jos kokeessa on joku aiheistokoe tms. niin kirjojen ym. tiedot löytyvät koulun sivuilta! Se ennakkotehtävä on puolestaan sellainen, että pitää kirjoittaa yhden sivun juttu itsestäsi. Miksi haluat alalle, millainen oppija olet ym. ym. Eli siitä ei tarvitse ottaa stressiä millään tavalla!
Ei oo ainakaan metropoliasta tullut :/
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:20"]Ei oo ainakaan metropoliasta tullut :/
[/quote] Siinä tapauksessa et päässyt (kuten en minäkään). Kutsut ovat saapuneet perjantaina joko postissa tai sähköpostiin ja ne, keiden pisteet eivät riittäneet seuraavaan vaiheeseen, saavat s-postiin ilmoituksen joko tällä tai ensi viikolla. Kysyin asiasta Tamkilta eilen ja vastaus oli tuo.
Vaikea uskoa etten saisi kutsua kokeeseen, oon kirjottanut yo:sta matikasta ja fysiikasta M:mät.. Ei nyt AMKhon mitään tähtiä pelkästään hae. (?)
Vaikea uskoa etten saisi kutsua kokeeseen, oon kirjottanut yo:sta matikasta ja fysiikasta M:mät.. Ei nyt AMKhon mitään tähtiä pelkästään hae. (?)
Onko Turun ammattikorkeeseen Sosiaali- ja Terveysalalle tullut jollekin jo kutsut? Sivuilla lukee, että tulee toukokuun loppupuolella...
Huome kyamkiin pääsykokeet mutta kutsua ei ole tullut minulle vieläkään:D. Onko täällä muita kyamkiin hakeneita
Aaaarh! missä ne viipyy vai eikö mua huolita :D oon hakenut Lamkiin sosionomipuolelle. Kokeet olisi viikon päästä... Muita sinne hakeneita?
Metropolian sos. & terv. pääsykoekutsut lähetetään nettisivujen perusteella tämän viikon alussa. Onko joku jo saanut? Pääsykokeet ovat jo ensi viikolla 3., 4. tai 5. päivä ja omaa koepäivää ei voi vaihtaa. Ihan älytöntä, että kaikki hakeneet joutuvat pitämään kalenteristaan kolme päivää vapaana tätä varten, vaikka ei ole edes varma, pääseekö kokeeseen... No, eipä ole kutsua tullut, joten en pääse edes yrittämään alanvaihtoa.
Sosionomiksi hakeneiden kutsut on tiedossa, ainakin Diakista sain tänään tiedon. Ongelmat on kuulemma valtakunnallisia. Eli yhteyttä sinne kouluun, enää eivät voi sanoa etteivät tiedä...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:43"]
Metropolian sos. & terv. pääsykoekutsut lähetetään nettisivujen perusteella tämän viikon alussa. Onko joku jo saanut? Pääsykokeet ovat jo ensi viikolla 3., 4. tai 5. päivä ja omaa koepäivää ei voi vaihtaa. Ihan älytöntä, että kaikki hakeneet joutuvat pitämään kalenteristaan kolme päivää vapaana tätä varten, vaikka ei ole edes varma, pääseekö kokeeseen... No, eipä ole kutsua tullut, joten en pääse edes yrittämään alanvaihtoa.
[/quote]
Uutta tietoa: Metropolian sos.terv. pääsykoekutust lähetetään sähköpostitse "TODENNÄKÖISESTI 27.5.2015"!
Huomiseen...
Oletteko saaneet? Minulle ei vieläkään tullut. Inhottavaa odottelua :D Tuleeko mitään viestiä jos ei pääse edes pääsykokeisiin asti?
Toukokuun puolivälissä, tai lopulla