Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amk pääsykoekutsut

Vierailija
02.05.2015 |

Heippa!

Onko kellään tietoa milloin pitäisi tulla (amk) yhteishaun pääsykoekutsut??

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun puolivälissä, tai lopulla

Vierailija
2/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo tällä viikolla Lahden Muotoiluinstituutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 viikkoa ennen pääsykokeita, usein sähköpostilla.

Vierailija
4/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa jännään, että tuleeko kutsut vaiko ei. Olen hakenut sosionomiksi ja sairaanhoitajaksi. Lähihoitajaksikin hain ja sen pääsykoekutsu tuli pari viikkoa sitten (kokeet on nyt maanantaina).

Vierailija
5/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen myöhään tulee. Mulla ainakin sit joku valmistava tehtäväkin pitää tehdä ja kai ne ohjeet siihen tulee sit kutsun yhteydessä!?!?!

Vierailija
6/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoa-paria ennen vasta. Ja ennakkotehtävään saattaa ohjeet löytyä ko. amk:n sivuilta tai opintopolku.fi:stä, kannattaa katsoa. Minulle tuli juuri lähihoitajan soveltuvuuskokeeseen kutsu tasan viikkoa ennen ja kaiken lisäksi oli tasan 2 päivää aikaa lähettää sinne ensin postissa kopiot todistuksia ja muutama lappunen täytettynä. Huonoa suunnittelua koulutuksen järjestäjältä :/

Vierailija
7/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurean rikosseuraamusalan kutsuja tullut vielä kellekään?

Vierailija
8/55 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:30"]

Kauheen myöhään tulee. Mulla ainakin sit joku valmistava tehtäväkin pitää tehdä ja kai ne ohjeet siihen tulee sit kutsun yhteydessä!?!?!

[/quote]

Jos kokeessa on joku aiheistokoe tms. niin kirjojen ym. tiedot löytyvät koulun sivuilta! Se ennakkotehtävä on puolestaan sellainen, että pitää kirjoittaa yhden sivun juttu itsestäsi. Miksi haluat alalle, millainen oppija olet ym. ym. Eli siitä ei tarvitse ottaa stressiä millään tavalla! 

Vierailija
9/55 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan metropoliasta tullut :/

Vierailija
10/55 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:20"]Ei oo ainakaan metropoliasta tullut :/
[/quote] Siinä tapauksessa et päässyt (kuten en minäkään). Kutsut ovat saapuneet perjantaina joko postissa tai sähköpostiin ja ne, keiden pisteet eivät riittäneet seuraavaan vaiheeseen, saavat s-postiin ilmoituksen joko tällä tai ensi viikolla. Kysyin asiasta Tamkilta eilen ja vastaus oli tuo.

Vierailija
11/55 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa etten saisi kutsua kokeeseen, oon kirjottanut yo:sta matikasta ja fysiikasta M:mät.. Ei nyt AMKhon mitään tähtiä pelkästään hae. (?)

Vierailija
12/55 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa etten saisi kutsua kokeeseen, oon kirjottanut yo:sta matikasta ja fysiikasta M:mät.. Ei nyt AMKhon mitään tähtiä pelkästään hae. (?)

Vierailija
13/55 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turun ammattikorkeeseen Sosiaali- ja Terveysalalle tullut jollekin jo kutsut? Sivuilla lukee, että tulee toukokuun loppupuolella...

Vierailija
14/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huome kyamkiin pääsykokeet mutta kutsua ei ole tullut minulle vieläkään:D. Onko täällä muita kyamkiin hakeneita

Vierailija
15/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaarh! missä ne viipyy vai eikö mua huolita :D oon hakenut Lamkiin sosionomipuolelle. Kokeet olisi viikon päästä... Muita sinne hakeneita?

Vierailija
16/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolian sos. & terv. pääsykoekutsut lähetetään nettisivujen perusteella tämän viikon alussa. Onko joku jo saanut? Pääsykokeet ovat jo ensi viikolla 3., 4. tai 5. päivä ja omaa koepäivää ei voi vaihtaa. Ihan älytöntä, että kaikki hakeneet joutuvat pitämään kalenteristaan kolme päivää vapaana tätä varten, vaikka ei ole edes varma, pääseekö kokeeseen... No, eipä ole kutsua tullut, joten en pääse edes yrittämään alanvaihtoa.

Vierailija
17/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi hakeneiden kutsut on tiedossa, ainakin Diakista sain tänään tiedon. Ongelmat on kuulemma valtakunnallisia. Eli yhteyttä sinne kouluun, enää eivät voi sanoa etteivät tiedä...

Vierailija
18/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:43"]

Metropolian sos. & terv. pääsykoekutsut lähetetään nettisivujen perusteella tämän viikon alussa. Onko joku jo saanut? Pääsykokeet ovat jo ensi viikolla 3., 4. tai 5. päivä ja omaa koepäivää ei voi vaihtaa. Ihan älytöntä, että kaikki hakeneet joutuvat pitämään kalenteristaan kolme päivää vapaana tätä varten, vaikka ei ole edes varma, pääseekö kokeeseen... No, eipä ole kutsua tullut, joten en pääse edes yrittämään alanvaihtoa.

[/quote]

Uutta tietoa: Metropolian sos.terv. pääsykoekutust lähetetään sähköpostitse "TODENNÄKÖISESTI 27.5.2015"!

Huomiseen...

Vierailija
19/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan hempskutti

Vierailija
20/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet? Minulle ei vieläkään tullut. Inhottavaa odottelua :D Tuleeko mitään viestiä jos ei pääse edes pääsykokeisiin asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä