amk pääsykoekutsut
Heippa!
Onko kellään tietoa milloin pitäisi tulla (amk) yhteishaun pääsykoekutsut??
Kommentit (55)
Ahhahaha en pääse edes pääsykokeisiin. Sain viestin koulusta
"Pisteesi eivät valitettavasti riittäneet valintakokeeseen. Koulumenestyspisteesi ovat 22 p ja alin pistemäärä, jolla pääsi kokeeseen on 23 p."
Harmittaa. Mielestäni itselläni suh hyvä ka. 3.75 (1-5 arvotelulla)
Samk kutsu tuli tänään... Maanantaina koe...
Joo todella huonosti hoidettu! Ei oikeen kiinnostaisi lukea enää, ennen kun tietää pääseekö edes pääsykokeisiin...
Mulla on L, L, E,M,M ja en vissiin päässy hakee sosionomiks. Noh, en ainakaan kanna huolta välivuodesta, ei voi mittää jos ei tolle alalle kelpaa:D kahtellaa ens tai seuraavana vuonna. Ai niin, pitiks sitä valmistumista nopeuttaa? Ei oo vissiin päättäjät ihan ajantasalla miks kestää...
Samkiin sosionomi kutsu tuli tänään, miten on muuten noiden muiden linjojen laita esim terkkarit, sairaanhoito mitkä minulla oli alempana kutsutaanko minut sinne vielä erikseen ? Ja sattuukohan olemaan joitain Samkin sosionomeja jotka eivät päässeet edes kutsuntoihin olisi mielenkiintoista kuulla miten jäi kiinni!
Onko kukaan saanut kutsua pääsykokeisiin Jamkista (sosiaaliala)?
Sain kutsun erääseen hakemaani koulutukseen, kiva kiva :) En tosin saanut kutsua ensimmäiseen vaihtoehtoon, jäi yhdestä pisteestä kiinni. Kyllä pikkusen ottaa pattiin, mutta onneksi sain tuon yhden kutsun kuitenkin. Että sinällään tyytyväinen täytyy olla.
Mulle tuli HAMKin jalkineuotoiluun tänään. Onko kukaan muu hakenut sinne? :)
sA
SAMKinaikuispuolenkutsua odottelen.. Kyl ämmät varmasti pääsykokeita varten riittää
Sinne kuitenkin kutsutaan neljä kertaa enemmän kun mitä pääsee sisään... Sisäänpääsy tietty toinen juttu. Itseäni huolettaa ku pelkkä lukion keskiarvo ratkasee pääsykokeisiin pääsyn ja se on ainut todistus millä en lähtis leveilemään. Melkein oon varmempi yliopistoon pääsystä, kuin amk-pääsykokeisiin pääsystä.
Soitin tänään KYAMK:ohon ja sieltä vastattiin, että nyt on jotain häikkää opetushallituksessa tms. ja vikaa on korjattu koko viikonlopun. Ja sen takit kutsut viipyy.
Mulle ei oo vielä ainakaan tullut sote-alalta turusta! Kuumeisesti odotellaan...
Metropolia hoitoala ei ole tullut. Sähköpostilla tilee. Onko joku saanut sieltä jo kutsun?