Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amk pääsykoekutsut

Vierailija
02.05.2015 |

Heippa!

Onko kellään tietoa milloin pitäisi tulla (amk) yhteishaun pääsykoekutsut??

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia hoitoala ei ole tullut. Sähköpostilla tilee. Onko joku saanut sieltä jo kutsun?

Vierailija
42/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan saanut Lahden amk kutsua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahaha en pääse edes pääsykokeisiin. Sain viestin koulusta

"Pisteesi eivät valitettavasti riittäneet valintakokeeseen. Koulumenestyspisteesi ovat 22 p ja alin pistemäärä, jolla pääsi kokeeseen on 23 p."

Harmittaa. Mielestäni itselläni suh hyvä ka. 3.75 (1-5 arvotelulla)

Vierailija
44/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samk kutsu tuli tänään... Maanantaina koe...

Vierailija
45/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todella huonosti hoidettu! Ei oikeen kiinnostaisi lukea enää, ennen kun tietää pääseekö edes pääsykokeisiin...

Vierailija
46/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on L, L, E,M,M ja en vissiin päässy hakee sosionomiks. Noh, en ainakaan kanna huolta välivuodesta, ei voi mittää jos ei tolle alalle kelpaa:D kahtellaa ens tai seuraavana vuonna. Ai niin, pitiks sitä valmistumista nopeuttaa? Ei oo vissiin päättäjät ihan ajantasalla miks kestää...

Vierailija
47/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samkiin sosionomi kutsu tuli tänään, miten on muuten noiden muiden linjojen laita esim terkkarit, sairaanhoito mitkä minulla oli alempana kutsutaanko minut sinne vielä erikseen ? Ja sattuukohan olemaan joitain Samkin sosionomeja jotka eivät päässeet edes kutsuntoihin olisi mielenkiintoista kuulla miten jäi kiinni!

Vierailija
48/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut kutsua pääsykokeisiin Jamkista (sosiaaliala)?

Vierailija
49/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut...

Vierailija
50/55 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun erääseen hakemaani koulutukseen, kiva kiva :) En tosin saanut kutsua ensimmäiseen vaihtoehtoon, jäi yhdestä pisteestä kiinni. Kyllä pikkusen ottaa pattiin, mutta onneksi sain tuon yhden kutsun kuitenkin. Että sinällään tyytyväinen täytyy olla.

Vierailija
51/55 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamk sote-alalle tuli tänään :)

Vierailija
52/55 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli HAMKin jalkineuotoiluun tänään. Onko kukaan muu hakenut sinne? :)

Vierailija
53/55 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sA

SAMKinaikuispuolenkutsua odottelen.. Kyl ämmät varmasti pääsykokeita varten riittää

Sinne kuitenkin kutsutaan neljä kertaa enemmän kun mitä pääsee sisään... Sisäänpääsy tietty toinen juttu. Itseäni huolettaa ku pelkkä lukion keskiarvo ratkasee pääsykokeisiin pääsyn ja se on ainut todistus millä en lähtis leveilemään. Melkein oon varmempi yliopistoon pääsystä, kuin amk-pääsykokeisiin pääsystä.

Vierailija
54/55 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään KYAMK:ohon ja sieltä vastattiin, että nyt on jotain häikkää opetushallituksessa tms. ja vikaa on korjattu koko viikonlopun. Ja sen takit kutsut viipyy. 

Vierailija
55/55 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo vielä ainakaan tullut sote-alalta turusta! Kuumeisesti odotellaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi