amk pääsykoekutsut
Heippa!
Onko kellään tietoa milloin pitäisi tulla (amk) yhteishaun pääsykoekutsut??
Kommentit (55)
Millonkahan Diakin kutsut tulee .. Pitäs tulla paperisena. Liian tiukille menee nyt !!
Tietääkö kukaan onko Metropolian liiketalouden kutsuja jo lähetetty? Olen saanut vastaavat kutsut jo Haaga-Heliaan ja Laureaan, ihmettelen kun tuota ei ole vielä kuulunut...
Eilen tuli Lamk sosionomi kutsu ja tänään Hamk terkkari kutsu. Molemmat sähköpostissa :)
Onko kellekkään tullu Vamkista hamkista tamkista ja Oulusta pääsykoekutsuja
Jos hait TAMK esim th niin ei ämmät riitä mihinkään
Juu, Turkuun minäkin hain sote-aloille, eikä vieläkään kutsua.. Ei tämä näin saisi mennä, pääsykokeet jo ensi viikolla. Erittäin huonosti organisoitu systeemi, hakijoiden kannalta hyvin ikävää.
Esim. Helsinkiin sairaanhoitajaksi ja sosionomiksi piti saada todella hyvät pisteet. Lähemmäs 9 keskiarvo ja E:n paperit, jotta pääsi PÄÄSYKOKEESEEN. Hullua.
Jes tänään tuli Turkuun kutsu! :)
Ihanaa, minä sain Jamkilta kutsun!
Onko teille tullut Turun amkiin sote-alalle kutsuja?
Hyi. Mulla on tänään pääsykokeet ja oon valvonu koko yön. Olis kannattanu opiskella ehkä ajois, eikä alottaa edellisiltana.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:42"]Onko teille tullut Turun amkiin sote-alalle kutsuja?
[/quote]
Joo tänään tuli sairaanhoitajan pääsykokeisiin viesti klo 8.20
Tänään tuli sosionomiks Lappeenrantaan
Tuliko sähköpostitse vai etanapostilla?
Sosionomiksi Hämeenlinnaan tuli tänään kutsu. Sähköpostilla tuli koska siinä hakujärjestelmässä on jotain ongelmia.
Turku AMK Sosionomi, kutsu tuli tänään sähköpostilla, pääsykoe maanantaina.
Laurean sosiaali- ja terveysalan (sosionomi) pääsykoekutsut tulleet eilen sähköpostitse. Aika tiukille vedetään...