Sain 27 pistettä wt testistä. Olenko wt?
Kommentit (32)
5 lasta ja kaikilla eri isä jokainen tiger woods vuorollaan puttasi pallon koloon ja pursutti teepussit tyhjiksi . =D ja taas on uusi golffari haussa ? Ja samat kujeet jatkuu :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:02"]5 lasta ja kaikilla eri isä jokainen tiger woods vuorollaan puttasi pallon koloon ja pursutti teepussit tyhjiksi . =D ja taas on uusi golffari haussa ? Ja samat kujeet jatkuu :)
[/quote]
Mulla on eka lapsi tulossa ja isänsä kanssa asutaan yhdessä, ollaan kihloissa ja mennään naimisiin, kun rahatilanne sen sallii. Ennen tätä miestä mulla on kyllä ollut pari vuotta hyvinkin vilkas seksielämä valitettavasti, kun siihen vaikutti kova alkoholin käyttö. Enää en juo, enkä paneskele muita, kun mun miestäni.
Onhan tuo jo vahvasti wt:n puolella. :(
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:30"]Onhan tuo jo vahvasti wt:n puolella. :(
[/quote]
Voi olla, mutta perustele?
:D Tein tuon demin version, mutta eipä se hirveästi eronnut. 19 pistettä tuli. Tosin itse henkilökohtaisesti koin, että vain 5 vastauksistani kertoo jotain wt-elämästä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:54"]Kyselkää ja vastatkaa [/quote] Montako lasta sulla on? Samalle vai eri miehelle? [/quote] Ensimmäinen tulossa. Lapsen isän kanssa asutaan ja ollaan kihloissa, naimisiin on tarkoitus mennä sitten kun on varaa.
[/quote]
Eikös lasten tekeminen avioliiton ulkopuolella ole vähän WT? Naimisiin pääsee ihan ilmaiseksi maistraatissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:54"]Kyselkää ja vastatkaa [/quote] Montako lasta sulla on? Samalle vai eri miehelle? [/quote] Ensimmäinen tulossa. Lapsen isän kanssa asutaan ja ollaan kihloissa, naimisiin on tarkoitus mennä sitten kun on varaa.
[/quote]
Eikös lasten tekeminen avioliiton ulkopuolella ole vähän WT? Naimisiin pääsee ihan ilmaiseksi maistraatissa.
[/quote]
Minä haluan kirkkohäät, hienon hääpuvun ja jonkinlaisen hääjuhlan myös, me oltais jo naimisissa, jos olisi ollut varaa. Avoliitossa kuitenkin ollaan ja kihloissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:52"]Mä sain 9 eli hairahtunut enkeli. Huh, liki täydellistä elämää :)
[/quote]
Mä kans enkeli neljällä pisteellä :)
Mä sain 9 eli hairahtunut enkeli. Huh, liki täydellistä elämää :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:41"]Volvo [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:31"]Mistä ostat vaatteesi?
[/quote]
Ei oo mitään yhtä paikkaa. Jossainvaiheessa ostelib gina tricotista. Joskus fiorellasta, marketeistakin, h&m, seppälä.. niistä saa halpoja vaatteita mun kukkarolle.
[/quote]
[/quote]Vähänkö Wt? Kyllä vaatteet pitää ostaa Pariisista tai Lontoosta.
[/quote]
Joo ei. Mikä vitun volvo?