Tyttö syntyi Katelle ja Williamille!!!!!
Kommentit (466)
Joo, ei tosiaan ollutkaan taksi. Ja eikös hän ajanut ihan itse? (ratti oikeallapuolella )
Eli siis koskas nyt sitten nähdään Kate ja vauva? Eikö asiaan kuulu, että William on niiden kanssa siinä portailla poseeraamassa? Tuoko Georgen vai palaako ilman muutaman tunnin päästä? Onko Kate sittenkin yön sairaalassa? William kyllä tulee takas, kun nyt ei vastannut kysymyksiinkään.
Luoja, putosin melkein tuolilta kun toi ambulanssi ulvas :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:57"]Mitäs nyt?
[/quote]
Lisää odottelua...;DD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:07"]Voiko kuningatarisoäiti kieltää Diana-nimen annon?? Toivottavasti William pitää puolensa [/quote] kuulemma mummu oli päättänyt george-nimenkin...en usko että kukaan nuoripari itse haluaisi antaa sen etunimeksi.
[/quote]
George-nimi kuulostaa syntyperäisten brittien korviin oikein kivalta, toisin kuin moni suomalainen luulee.
[/quote]
Jännä, olisin kuvitellut että USA:n edellinen presidentti olisi vienyt siitä nimestä viimeisetkin hohdot...
Mun kissa-parka heräsi ja säikähti tuota ambulanssin ääntä. Ehkä mulla on liian kovalla volyymit.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:56"]
Joo, ei tosiaan ollutkaan taksi. Ja eikös hän ajanut ihan itse? (ratti oikeallapuolella )
[/quote]
Prince William has left the Lindo Wing at St Mary's Hospital, saying he is "very happy", before driving himself to Kensington Palace to visit Prince George.
Tuo peräisin BBC:n sivulta http://www.bbc.com/news/live/uk-32562731 Itse ajoi.
Ja lisää odottelua. Taidan lähteä saunaan.
Sieltä tais tulla pieni hymynkarekin miespollarilta.
William käy hakemassa Georgen katsomaan pikkusiskoaan.
Off topic: minun veljeni tuli autokoulun ajotunnilta katsomaan vastasyntynyttä pikkusiskoaan sairaalaan. Georgella ja pikkuprinsessalla on hieman vähemmän ikäeroa kuin meillä. :D
Prince William leaving the Lindo Wing: very happy. Just off to pick up George. #RoyalBaby
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:37"]Charles ei ole kovin suosittu, ja William vielä vähemmän.
[/quote]
Älä nyt hupsi, hyvä ihminen. Williamko vähemmän suosittu kuin Charles?
[/quote]
Luepa joskus Daily Mailia. Williamin suosio laskee koko ajan, tyyppiä pidetäön laiskana ja ylimielisenä ja kuninkaaksi sopimattomana. Moni toivoo, että Harry astuisi tilalle. Harry on todella suosittu, moni sanoo hänen perineen Dianan karisman ja ihmisläheisyyden. Williamia ja Katea kutsutaan lempinimillä Willnot ja Cannot, Katea lisäksi lempinimillä Waity, Duchess Doolittle.
Daily Mailin mukaan William on todellakin hakemassa Georgea ja tulee takaisin :)
Daily Mail? Kulkee brittien suussa nimellä daily fail... Siis suomalaisen Seiskan vastine journalistisine tasoineen.
mikä tyttöporukka siinä parveili? :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:54"]
Mutta eihän Britannian George-kuninkaiden kastenimi ole ollut George, vaan kyllä heillä on ollut ihan joku muu nimi syntyessään.
[/quote]Ei taida pitää paikkansa muiden kuin George VI:n kohdalla. Hän oli Albert Frederick Arthur George.
Daily Mail onkin roskalehti, Brittien Seiska. He vihaavat ja haukkuvat kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:54"]
Onko muuten yleistä, että William tai muut kuninkaalliset käyttää taksia? Olen ajatellut, että heillä olisi oma auto ja kuljettaja.
[/quote]
Ei ollut taksi, vaan musta Range Rover. Joko hovin auto tai sitten Williamin oma, tietysti jonkun toisen ajamana.