Mitä mieltä olette siitä että Harry Potter rebootissa Snape on musta ja Voldemort on transnainen?
Mielestäni aika jännät roolivalinnat kun ottaa huomioon JK Rowlingin somehistorian ja julkisen kuvan viimevuosien aikana.
Kommentit (15)
Ei haittaa yhtään koska en ole katsomassa vanhan toisintoa mikä on jo kertaalleen nähty
Ei ole mulle millään tavalla tärkeä, ja jos olisi niin sitten varmaan valitsisin mieleiseni version. Kai sen nyt järkikin sanoo, että jos jotain tehdään uudestaan, se tehdään eri tavalla.
Harry Potter on joillekin kuin uskonto.
Saatiin sitten se 20 aktivistia voimaantumista puhkuen katsomaan tätäkin sarjaa vaikkei muuten kiinnostakaan. Hieno homma /s
Oikeasti aktivisteja on turha kosiskella bisneksissä koska loppujenlopuksi noille ei riitä mikään ja aina pitää saada enemmän. Esim. helsingin seudun pyöräilijät kiukuttelemassa uuden miljardin maksaneen pyöräsiltansa avajaisissa jostain sähkökaapelista.
Harry Potter on lastensarja. Ei liikuta mua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin sitten se 20 aktivistia voimaantumista puhkuen katsomaan tätäkin sarjaa vaikkei muuten kiinnostakaan. Hieno homma /s
Oikeasti aktivisteja on turha kosiskella bisneksissä koska loppujenlopuksi noille ei riitä mikään ja aina pitää saada enemmän. Esim. helsingin seudun pyöräilijät kiukuttelemassa uuden miljardin maksaneen pyöräsiltansa avajaisissa jostain sähkökaapelista.
En usko että he aikovat koskea koko sarjaan pitkällä tikullakaan sen takia mitä Rowling on mennyt mölyapinoimaan somessa ja mediassa.
Potter-fanitukseni päättyi joskus kymmenisen vuotta sitten, joten ei enää kauheasti kiinnosta. Aikoinaan olin järjettömän ihastunut Snapeen, eikä hänen kuulu olla musta! Hänellä kuuluu olla kalpea iho ja suorat mustat hiukset. Voldemortista en välitä pätkääkään, hänhän oli melkein kuollut ja sai taikuuden kautta uuden kehon, niin että sopii hyvin että hän on joku outo hermafrodiitti-androgyyni-lisko-alien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että he aikovat koskea koko sarjaan pitkällä tikullakaan sen takia mitä Rowling on mennyt mölyapinoimaan somessa ja mediassa.
Niin, eli kuten sanoin, aktivistien kosiskelu on turhaa koska mikään ei riitä ja aina löytyy lisää syitä vihata jotain isolla metelillä. Kansa tietty pitäisi saada oppimaan ettei iso möly netissä tarkoita sitä että mölyäjä on oikeassa, mutta valitettavasti laiskat mediat tykkää tuosta kun ei tarvitse tehdä ollenkaan journalismia vaan voi täyttää lehdet noilla aktivistien riehumis-aiheilla.
Olkoon vaikka mitä perseörkkejä, en aio katsoa.
Paljon suurempi ongelma minulle oli, että originaalielokuvissa lähes kaikki kirjojen hienot juonikuviot tuhottiin.
En usko, että tykkään. Sekin jo häiritsi, että Rickman oli liian vanha Snape, vaikka olikin suosikkinäyttelijöitäni.