Tyttö syntyi Katelle ja Williamille!!!!!
Kommentit (466)
kametamies vois kääntää taas kameraa
Jännäks menee! :) (Ja halvat on meillä huvit :D)
Jotain ootetaan nyt ulos. Noi sanoo, et Williamia.
Mikä se taxi nyt oli? Tulikö sieltä vain se mies, joka jutteli hetken miespoliisin kanssa? Ei tuonutkaan vieraita? Vai tuliko taxi hakemaan perhettä?
Nämä live streamit on kyllä jännän kiinnostavia. Melkein kuin olis itse paikalla! :)))
Tärkeän näköisiä miehiä oli eteisaulassa.
Taksi odottaa. Joko koko perhettä tai tosiaan vain Williamia, joka menee Georgea katsomaan.
On ihan höpsö olo, kun jännitän täällä :D
Onko muuten yleistä, että William tai muut kuninkaalliset käyttää taksia? Olen ajatellut, että heillä olisi oma auto ja kuljettaja.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:07"]Voiko kuningatarisoäiti kieltää Diana-nimen annon?? Toivottavasti William pitää puolensa [/quote] kuulemma mummu oli päättänyt george-nimenkin...en usko että kukaan nuoripari itse haluaisi antaa sen etunimeksi.
[/quote]
George-nimi kuulostaa syntyperäisten brittien korviin oikein kivalta, toisin kuin moni suomalainen luulee. Jo ennen pienen George-prinssin syntymää nimi oli Britannian vauvojen top ten -listalla, siis ikään kuin meikäläinen Eetu tai Onni. Prinssin syntymän jälkeen suosio tietysti kasvoi entisestään.
Uskon, että Kate ja William ihan itse valitsivat nimen. Tosin tietenkin valitsivat sen kuninkaallisille "sopivien" nimien joukosta. Tottakai he tiesivät itsekin, etteivät voi antaa tulevalle kuninkaalle nimeksi esimerkiksi Kevin tai Jack.
Jostain luin, että perinteen mukaan William kävi sitten vielä hakemassa virallisen hyväksynnän nimelle hallitsevalta kuningattarelta. Mutta ihme olisi, jos kuningatar olisi pojanpojan nimiehdotukselle sanonut ei.
[/quote]
Mutta eihän Britannian George-kuninkaiden kastenimi ole ollut George, vaan kyllä heillä on ollut ihan joku muu nimi syntyessään. Eli nykyisin annetaan hallitsijanimi jo vauvalle. Georgesta olisi ihan hyvin voinut tulla Peter ja hallitsijanimeksi William III esim.
William!! Ihanan hyväntuulinen ♡
William lähti sillä autolla. ei ollutkaan taksi!!! "Very happy", kuului sanovan!
Mihinkäs William lähti? Sanoiko jotain?
Joko meni ohi? Näin vain Williamin menevän autoon.
ihana william, hehkui onnea :) meneeköhän hakemaan isoveljeä!
Iik, kuka sieltä tulee autosta??