Hyvä kroppa menee hukkaan
Olen treenannut viimeisen vuoden ahkerasti, laihtunut ja saanut lihasta juuri oikeisiin paikkoihin. Nyt minulla on mielestäni upea kroppa. Ongelma vain on että se menee hukkaan koska olen sinkku! En ole koskaan pitänyt irtosuhteista eikä vastaan ole tullut parisuhdetta. Olin juuri äskettäin muutaman viikon ulkomailla eli olen hetken aikaa vielä ruskettunutkin. Kroppani näyttää paremmalta pelkissä alusvaatteissa kuin normaaleissa vaatteissa. Mitä siis tehdä jotta tämä vartalo ei menisi hukkaan? Kukaan muu sitä ei nyt näe kuin minä.
Kommentit (54)
Postaa tänne meidän iloksi kokovartalokuva bikineissä niin voit /luettu määrästä päätellä suurinpiirteiden kuinka monta sataa on käynyt ihailemassa.
Huomiohuoraa kropallasi erilaisilla kuvafoorumeilla
Sama :( Täytyy hankkia jotain sutinaa kesäks, en oo ikuisesti näin nuori ja timmi.
Ootsä muuten ruma tai tyhmä, kun sua ei noteerata, ei se pelkkä kroppa piisaa, jos naama on petolinnun perse, no ehkä pilkun jälkeen jonkun juopon matkaan pääset.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:21"]
Ootsä muuten ruma tai tyhmä, kun sua ei noteerata, ei se pelkkä kroppa piisaa, jos naama on petolinnun perse, no ehkä pilkun jälkeen jonkun juopon matkaan pääset.
[/quote]
Tässä on meillä päivän katkerin :D
Vähän sama juttu. Oon koittanut miettiä et miksi oon sinkku. Ajattelin sen johtuvan vartalosta. No nyt on timmi ja kiva kroppa mut ei miestä. Ja kylillä kun katsoo pariskuntia niin naiset on ihan plösöjä. Miehet.... kuka niitä ymmärtäisi. Olis pitänyt sittenkin mennä pitsalle ja hankkia +20kg. Ehkä kävis flaksi. Mä nautin kyllä itse tästä vartalosta ja kiva kun vaatteet näyttää hyviltä.
Perustat tietysti insta-tilin, jonka tunget täyteen bikinikuvia. Rajaa vaikka naama pois kuvista, jos ajatus tuttujen tunnistamisesta nolottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:52"]
Vähän sama juttu. Oon koittanut miettiä et miksi oon sinkku. Ajattelin sen johtuvan vartalosta. No nyt on timmi ja kiva kroppa mut ei miestä. Ja kylillä kun katsoo pariskuntia niin naiset on ihan plösöjä. Miehet.... kuka niitä ymmärtäisi. Olis pitänyt sittenkin mennä pitsalle ja hankkia +20kg. Ehkä kävis flaksi. Mä nautin kyllä itse tästä vartalosta ja kiva kun vaatteet näyttää hyviltä.
[/quote]
Tai sitten päänupin sisältö saattaa merkata myös?
[/quote]
Mulle ainakin tuli ennen useampi mies baarissa juttelemaan kun olin reilusti ylipainoinen :D Helpompia.
Minulla on ollut ihan samoja ajatuksia. En ole ikuisesti nuorikaan, joten muutamissa vuosissa voi tämä kaikki kadota. Parisuhdettakaan ei saa, joten pitäisi ehkä yrittää itse nauttia tästä ja antaa muidenkin nauttia?
[/quote]
Ei tarpeeksi nätit kasvot? Oletko yli 175 cm pitkä?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Ei tarpeeksi nätit kasvot? Oletko yli 175 cm pitkä?
[/quote]
Eipä moni seurustelevista naisista ole todellakaan mitään nättejä. Joskus oikein ihmettelee mitä joku näkee jossain...
Kiitos vinkeistä:) odotan kyllä sitä että kesällä saa kulkea vähemmissä vaatteissa! Bikinkelejä odotellessa:)