Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kroppa menee hukkaan

Vierailija
02.05.2015 |

Olen treenannut viimeisen vuoden ahkerasti, laihtunut ja saanut lihasta juuri oikeisiin paikkoihin. Nyt minulla on mielestäni upea kroppa. Ongelma vain on että se menee hukkaan koska olen sinkku! En ole koskaan pitänyt irtosuhteista eikä vastaan ole tullut parisuhdetta. Olin juuri äskettäin muutaman viikon ulkomailla eli olen hetken aikaa vielä ruskettunutkin. Kroppani näyttää paremmalta pelkissä alusvaatteissa kuin normaaleissa vaatteissa. Mitä siis tehdä jotta tämä vartalo ei menisi hukkaan? Kukaan muu sitä ei nyt näe kuin minä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"]

Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni. Ap.

[/quote]

Ehkä et näytä siltä, että haluut miehen lähestyvän. Naama ja kroppa ovat toissijaisia, jos toinen antaa vastaanottavan vaikutelman
[/quote]
Mä oon huomannut, että muhun ihastuu yleensä ne miehet, joista oon itse vähiten kiinnostunut. Eli ilmeisesti sellainen etäisen kohtelias käytös puree joihinkin.

Vierailija
22/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta ainakin tuntuu siltä, että kaikki omasta mielestä hyvännäköiset miehet on jo varattuja (suhteessa tai säätää kevyemmin). Joten eipä baarissa jaksa uskoa, että joku kivannäköinen mies tulisi edes juttelemaan, kun niillä on kuitenkin jo jotain säpinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"] Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni. Ap. [/quote] Ehkä et näytä siltä, että haluut miehen lähestyvän. Naama ja kroppa ovat toissijaisia, jos toinen antaa vastaanottavan vaikutelman [/quote] En halua että rumat miehet lähestyvät. Haluan että hyvännäköiset miehet lähestyvät. He ovat kuitenkin poikkeuksetta oman ulkonäkönsä pauloissa tai varattuja. Usein vielä jonkun itseään rumemman naisen kanssa.

[/quote]

Joo kuulostat tosi huipputasoiselta

Vierailija
24/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"]Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni.
Ap.
[/quote]

Itsetietoisuus ei tarkoita hyvää itsetuntoa. Enkä valitettavasti saanut kuvaa hyvästä itsetunnosta aloituksen perusteella. Miksi haet hyväksyntää muilta? Eihän sitä tarvitsisi tehdä jos olet sinut itsesi kanssa. Luota vain siihen että kauneus kyllä huomataan. Ulkoinen ja sisäinen. Joku varmasti ennen pitkää sinut ja vartalosi haluaa. Ja voithan sinäkin tehdä aloitteita jos kiinnostavia ihmisiä ilmestyy näköpiiriin!

Vierailija
25/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun itsestä tuntuu, että baareissakin törmään vain plösöihin naisiin. :( Taitaa ne ihanat kiinteäkroppaiset naiset olla joko treenaamassa tai viettämässä koti-iltaa.

Vierailija
26/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uimahalliin.

Vierailija
27/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:48"]

Harmi, kun itsestä tuntuu, että baareissakin törmään vain plösöihin naisiin. :( Taitaa ne ihanat kiinteäkroppaiset naiset olla joko treenaamassa tai viettämässä koti-iltaa.

[/quote]

Käyt väärissä baareissa. Ainakin pääkaupunkiseudulla/muissa suurimmissa kaupungeissa yökerhoissa on todella timmissä kunnossa olevaa porukkaa. Miehet ja naiset.

Pienemmillä paikkakunnilla ihan eri juttu :P

Vierailija
28/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"]Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni.
Ap.
[/quote]

Itsetietoisuus ei tarkoita hyvää itsetuntoa. Enkä valitettavasti saanut kuvaa hyvästä itsetunnosta aloituksen perusteella. Miksi haet hyväksyntää muilta? Eihän sitä tarvitsisi tehdä jos olet sinut itsesi kanssa. Luota vain siihen että kauneus kyllä huomataan. Ulkoinen ja sisäinen. Joku varmasti ennen pitkää sinut ja vartalosi haluaa. Ja voithan sinäkin tehdä aloitteita jos kiinnostavia ihmisiä ilmestyy näköpiiriin!
[/quote]

En tehnyt aloitusta sillä mielellä että kaipaan hyväksyntää joltain, lähinnä harmittaa kun tiedän kroppani olevan hyvä mutta sitä ei näe kukaan muu kuin minä. En kaipaa ketään kehumaan itseäni, haluaisin vain jakaa tämän hyvän kroppani toisen hyväkroppaisen, hyvännäköisen ihmisen kanssa.

Vierailija
29/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:52"]

Vähän sama juttu. Oon koittanut miettiä et miksi oon sinkku. Ajattelin sen johtuvan vartalosta. No nyt on timmi ja kiva kroppa mut ei miestä. Ja kylillä kun katsoo pariskuntia niin naiset on ihan plösöjä. Miehet.... kuka niitä ymmärtäisi. Olis pitänyt sittenkin mennä pitsalle ja hankkia +20kg. Ehkä kävis flaksi. Mä nautin kyllä itse tästä vartalosta ja kiva kun vaatteet näyttää hyviltä.

[/quote]

Ei tarpeeksi nätit kasvot? Oletko yli 175 cm pitkä?
[/quote]

Pituutta 165 ja ihan tavallisen näköinen, vaaleat pitkät hiukset ja pisamia. Tiedän olevani iloinen ja hymyileväinen. Tiedän että mulla on ystävällinen auttavainen ja reilu luonne. Harrastuksia ja ystäviä, mut mies puuttuu. Miehet kun hakeutuu niiden moniongelmaisten pihtarivalaiden luoksi, näin tosi kärjistetysti sanottuna. Joku pahoissa naisissa viehättää niin kuin jotkut naiset tykkään pahoista pojista.

[/quote]

Minusta kuulostat ilkeältä. Ja se saattaa vähän näkyä/

Vierailija
30/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"]Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni.
Ap.
[/quote]

[/quote]

En tehnyt aloitusta sillä mielellä että kaipaan hyväksyntää joltain, lähinnä harmittaa kun tiedän kroppani olevan hyvä mutta sitä ei näe kukaan muu kuin minä. En kaipaa ketään kehumaan itseäni, haluaisin vain jakaa tämän hyvän kroppani toisen hyväkroppaisen, hyvännäköisen ihmisen kanssa.
[/quote]

No lähestytkö niitä hyväkroppaisia ja hyvännäköisiä miehiä? Vai istutko vain kuin joku kukka kedolla meidän muiden rumempien päivänkakkaroiden keskellä ja odotat että joku sinut poimii? Uutinen sinulle; miehetkin tykkää että heitä lähestytään. Kuten itse sanoit, olet niin hyvätasoinen että ehkä se lähestyminen on heille vaikeaa. Tee siis itse aloite.

Vierailija
31/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:27"]Olen naamaltani nätti, en ehkä Miss universum tasoa mutta niin nätti että huomiota saan kyllä. Olen myös sosiaalinen ja iloinen, esim baarissa olen kyllä hyvällä tuulella ja nauran kavereiden kanssa. Luulen oikeasti että miehet ei iske baarissa koska olen parempitasoinen kuin he. Kuulostaa todella itserakkaalta mutta miehet saattaa kuvitella että heillä ei ole saumaa muhun. Kyllä tavallisen näköisiä kavereita isketään, mutta mulle ei edes puhuta? Ja tiedän että en ole ruma enkä tyhmä. Mulla on hyvä itsetunto mutta ei tämä ole vain MINUN mielipiteeni itsestäni.
Ap.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

No lähestytkö niitä hyväkroppaisia ja hyvännäköisiä miehiä? Vai istutko vain kuin joku kukka kedolla meidän muiden rumempien päivänkakkaroiden keskellä ja odotat että joku sinut poimii? Uutinen sinulle; miehetkin tykkää että heitä lähestytään. Kuten itse sanoit, olet niin hyvätasoinen että ehkä se lähestyminen on heille vaikeaa. Tee siis itse aloite.
[/quote]

Odotan että minut poimitaan. Ehkä ensi kerralla teen aloitteen.

Vierailija
32/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:31"]Sama ongelma, mutta sitten keksin tilata ovelleni sekä pizzaa että jehovat saman päivän aikana. Menin avaamaan alasti ja täytyy sanoa, että sain katseita ja vähän muutakin.
[/quote]
Muutakin, eli siis pizzaa ja vartiotornin. No, olipahan syömistä ja lukemista sille iltaa.

Vierailija
33/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:52"]

Vähän sama juttu. Oon koittanut miettiä et miksi oon sinkku. Ajattelin sen johtuvan vartalosta. No nyt on timmi ja kiva kroppa mut ei miestä. Ja kylillä kun katsoo pariskuntia niin naiset on ihan plösöjä. Miehet.... kuka niitä ymmärtäisi. Olis pitänyt sittenkin mennä pitsalle ja hankkia +20kg. Ehkä kävis flaksi. Mä nautin kyllä itse tästä vartalosta ja kiva kun vaatteet näyttää hyviltä.

[/quote]

Ei tarpeeksi nätit kasvot? Oletko yli 175 cm pitkä?
[/quote]

Pituutta 165 ja ihan tavallisen näköinen, vaaleat pitkät hiukset ja pisamia. Tiedän olevani iloinen ja hymyileväinen. Tiedän että mulla on ystävällinen auttavainen ja reilu luonne. Harrastuksia ja ystäviä, mut mies puuttuu. Miehet kun hakeutuu niiden moniongelmaisten pihtarivalaiden luoksi, näin tosi kärjistetysti sanottuna. Joku pahoissa naisissa viehättää niin kuin jotkut naiset tykkään pahoista pojista.

[/quote]

Minusta kuulostat ilkeältä. Ja se saattaa vähän näkyä/
[/quote]

Kuulostat siltä että meistä voisi tulla ystäviä.
Ap.

Vierailija
34/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele koko kesä bikineissä?

Vierailija
35/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempia ja istuvampia sisä- ja ulkovaatteita. Kyllä sinut sitten huomataan.

Vierailija
36/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on pinnallista, mee torille paljaana, ni eiköhän sut huomata.

Vierailija
37/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, johan on akoilla taas motiivit kuntoilulle. 

Vierailija
38/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap sua. Mulla sama tilanne.Ärsyttävää

Vierailija
39/54 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa instaan biksukuvia

Vierailija
40/54 |