Testaa kuinka vanhalta näytät!
Testasin parilla eri kuvalla, vuoden takaisessa kuvassa olin 8v :D uudemmalla kuvalla kun kokeilin sain 21v, eli todenmukainen :)
N20
Kommentit (103)
Olin kuvanottohetkellä 29-vuotias ja tulokseksi tuli 24v.
Olen 33v ja koitin monilla eri kuvilla. Nuorin ikäni oli 12 ja vanhin 66! Tuossa 66-v kuvassa olin aurinkolaseilla ja kirkkaalla huulipunalla.
Jaqen H'gharin sisko tässä hei. Yritin montaa eri kuvaa ja suoraan edestä päin naama peruslukemilla selfietäkin mutta kertaakaan ohjelman mielestä kuvasta ei löytynyt kasvoja.
Olen 36v. Yhdestä valokuvasta herjasi 46, toisesta valehteli 27. Ei toi appi toimi. Tää on ihan random number generator
Näytin 28-vuotiaalta, olen 45 :D hyvin säilynyt ilmeisesti!
Facebookin profiilikuvassa 11, muissa kuvissa mitä kokeilin 20-22. Olen 27. :(
Testasin 10 eri kuvalla, ikähaarukka 10-16. Mä oon 27 ;( vastapainoksi 32v mieheni sai arvioksi 50v
Minä 35v (oikeasti 23v) ja mies 20 (oikeasti 25v) :D
En saanut otettua kuvaa iPadilla. Kuvakirjaston valmiit otokset arvioitiin 10-30(!) v vanhemmiksi! Huh huh. Edes sukupuoli ei mennyt aina oikein. Olen siis ikäloppu miäs heheh. Muka.
Mulle arviot heitteli 14N-44M eri kuvilla. Eniten tuli 29N, ja olen oikeasti 33-vuotias nainen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:34"]En saanut otettua kuvaa iPadilla. Kuvakirjaston valmiit otokset arvioitiin 10-30(!) v vanhemmiksi! Huh huh. Edes sukupuoli ei mennyt aina oikein. Olen siis ikäloppu miäs heheh. Muka.
[/quote]
Haha voi ei :D AP
Kokeilkaapa, miten vaikuttaa ikäarvioon, jos kuvassa hymyilee niin, että hampaat näkyvät vs. perusilme.
Mulla oli yhdesta kuvasta 23 ja toisesta 24v, oikeasti olen 21. Eli aika lähellä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:40"]Kokeilkaapa, miten vaikuttaa ikäarvioon, jos kuvassa hymyilee niin, että hampaat näkyvät vs. perusilme.
[/quote]
Mulla ei vaikuta oikein mitenkään, antaa väliä 25-27 oli sitten perusilme, hymy tai pepsodent hymy. Mutta apua kokeilin kuvaa jossa olin raskaana ja näytti 42 :D ilmeisesti raskaana ollessa ei niin hehkukaan kesäkuumalla... AP
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:40"]
Kokeilkaapa, miten vaikuttaa ikäarvioon, jos kuvassa hymyilee niin, että hampaat näkyvät vs. perusilme.
[/quote]
kokeilkaa, mitä vaikuttaa rillit päässä ja ilman. Samoin erilaisilla sangoilla. Oisko sovellus vähän stereotyyppejä suosiva!
terveisin, mummolaseilla 85 v :D
Just joo. Olen 21 ja tulis oli 34..
13v ja olen 20v