Testaa kuinka vanhalta näytät!
Testasin parilla eri kuvalla, vuoden takaisessa kuvassa olin 8v :D uudemmalla kuvalla kun kokeilin sain 21v, eli todenmukainen :)
N20
Kommentit (103)
Kokeilin kahdella kuvalla, toisella tuli N20 (pitkät hiukset rillien kanssa) ja toisella M63 (lyhyet hiukset ja ne samat rillit)! Olen 32-v nainen.
16-vuotiaana otetussa kuvassa näytin 6-vuotiaalta xD Hahahah :D ja 22-vuotiaana otetussa 42-vuotiaalta ja nyt tänään ja viime päivinä otetuissa näytin 23-27-vuotiaalta. Olen nyt siis 24 v :D
Otin kameralla pikakuvan naamastani. Sain tuloksesta 9v ja oon 25v :/
Haha tulipa tästä suosittu ketju :D AP
Eikö kellekään tule mieleen, miksi tällainen ohjelma nyt tarjotaan ilmaiseksi?
Ettei kuitenkin olisi taas jokin NSA:n keino koota tietoa siitä, minkänäköinen pärstä on minkäkin laitteen takana oikeasti.
Eikös tämä ole Microsoftin projekti ja se siinä missä Googlekin vuotaa tietoja NSA:lle.
Ihan huvikseenko ajattelette tämän palvelun tulleen tarjolle ilmaiseksi? Hei ota itsestäsi kuva ja lataa se meille, niin saamme tiedot laitteestasi ja kasvoistasi, ehkä selata läpi koko kuvakirjastonkin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:52"]Eikö kellekään tule mieleen, miksi tällainen ohjelma nyt tarjotaan ilmaiseksi?
Ettei kuitenkin olisi taas jokin NSA:n keino koota tietoa siitä, minkänäköinen pärstä on minkäkin laitteen takana oikeasti.
Eikös tämä ole Microsoftin projekti ja se siinä missä Googlekin vuotaa tietoja NSA:lle.
Ihan huvikseenko ajattelette tämän palvelun tulleen tarjolle ilmaiseksi? Hei ota itsestäsi kuva ja lataa se meille, niin saamme tiedot laitteestasi ja kasvoistasi, ehkä selata läpi koko kuvakirjastonkin.
[/quote]
kaivas se foliohattu päähän
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:52"]Eikö kellekään tule mieleen, miksi tällainen ohjelma nyt tarjotaan ilmaiseksi? Ettei kuitenkin olisi taas jokin NSA:n keino koota tietoa siitä, minkänäköinen pärstä on minkäkin laitteen takana oikeasti. Eikös tämä ole Microsoftin projekti ja se siinä missä Googlekin vuotaa tietoja NSA:lle. Ihan huvikseenko ajattelette tämän palvelun tulleen tarjolle ilmaiseksi? Hei ota itsestäsi kuva ja lataa se meille, niin saamme tiedot laitteestasi ja kasvoistasi, ehkä selata läpi koko kuvakirjastonkin. [/quote] kaivas se foliohattu päähän
[/quote]
http://www.microsoft.com/privacystatement/en-us/core/default.aspx
-> Reasons we share your pesonal information -> More
Teillä kellään ei tietenkään ole mitään salattavaa, mutta noin tyhmä ei tarvitse olla, ettei edes tajua, mihin kaikkialle syöttää tietonsa.
Finally, we may access, disclose and preserve your personal information, including your private content (such as the content of your emails, other private communications or files in private folders), when we have a good faith belief that doing so is necessary to:
comply with applicable law or respond to valid legal process from competent authorities, including from law enforcement or other government agencies;
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:52"]Eikö kellekään tule mieleen, miksi tällainen ohjelma nyt tarjotaan ilmaiseksi? Ettei kuitenkin olisi taas jokin NSA:n keino koota tietoa siitä, minkänäköinen pärstä on minkäkin laitteen takana oikeasti. Eikös tämä ole Microsoftin projekti ja se siinä missä Googlekin vuotaa tietoja NSA:lle. Ihan huvikseenko ajattelette tämän palvelun tulleen tarjolle ilmaiseksi? Hei ota itsestäsi kuva ja lataa se meille, niin saamme tiedot laitteestasi ja kasvoistasi, ehkä selata läpi koko kuvakirjastonkin. [/quote] kaivas se foliohattu päähän
[/quote]
http://www.microsoft.com/privacystatement/en-us/core/default.aspx
-> Reasons we share your pesonal information -> More
Teillä kellään ei tietenkään ole mitään salattavaa, mutta noin tyhmä ei tarvitse olla, ettei edes tajua, mihin kaikkialle syöttää tietonsa.
Finally, we may access, disclose and preserve your personal information, including your private content (such as the content of your emails, other private communications or files in private folders), when we have a good faith belief that doing so is necessary to:
comply with applicable law or respond to valid legal process from competent authorities, including from law enforcement or other government agencies;
[/quote]
Käyttäköön mun pärstän kuvaa sit johonkin.
14-vuotiaalta tytöltä.
-13v tyttö
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:16"]14-vuotiaalta tytöltä.
-13v tyttö
[/quote]
Hymykuvassa 13v.
-13v tyttö
Mulla tuli monella kuvalla 30 vaikka oon 19 ja en oo ikinä aatellu et näytän vanhalta :(
Hahhah! Otin rillit pois ja mutristin huulia - tuli 25! Tähän asti on tullut jotain yli 40-v ja yksi miesehdotuskin aamulla juuri heränneenä. Oikea ikä 38...
Olen 33v. nainen ja sain tulokset 23v. ja 18v. Ei sillä, että harvoin musta luullaan, että olen yli 30v.
Otin padilla 5-6 kuvaa, siis peräjälkeen, muuttelin ilmettä heiman. Ikähaarukka oli laaja, 34-61 v. Olen 46 v.