Testaa kuinka vanhalta näytät!
Testasin parilla eri kuvalla, vuoden takaisessa kuvassa olin 8v :D uudemmalla kuvalla kun kokeilin sain 21v, eli todenmukainen :)
N20
Kommentit (103)
No pitäähän teidän tajuta, että jos kone sanoo 25-35 vuotiaan ihmisen olevan lapsen näköinen ja ikäinen niin kyseessä on jokin kuvassa oleva ominaisuus, jota välttämättä ihminen ei silmällä huomaa. Tämän kone sitten väärin tulkitsee nuoruudeksi. Eikä kyse ole siitä, että oikeasti näyttäisitte lähellekkään sen ikäiseltä. Mut joo. Leluhan tämä onkin eikä tätä pitäisi näin vakavasti ottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:03"]No pitäähän teidän tajuta, että jos kone sanoo 25-35 vuotiaan ihmisen olevan lapsen näköinen ja ikäinen niin kyseessä on jokin kuvassa oleva ominaisuus, jota välttämättä ihminen ei silmällä huomaa. Tämän kone sitten väärin tulkitsee nuoruudeksi. Eikä kyse ole siitä, että oikeasti näyttäisitte lähellekkään sen ikäiseltä. Mut joo. Leluhan tämä onkin eikä tätä pitäisi näin vakavasti ottaa.
[/quote]
Älä sitten ota :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:03"]No pitäähän teidän tajuta, että jos kone sanoo 25-35 vuotiaan ihmisen olevan lapsen näköinen ja ikäinen niin kyseessä on jokin kuvassa oleva ominaisuus, jota välttämättä ihminen ei silmällä huomaa. Tämän kone sitten väärin tulkitsee nuoruudeksi. Eikä kyse ole siitä, että oikeasti näyttäisitte lähellekkään sen ikäiseltä. Mut joo. Leluhan tämä onkin eikä tätä pitäisi näin vakavasti ottaa.
[/quote]
Hahah, havaitsenko katkeruutta
Ohjelman mukaan 23v oikeasti olen 25 eli lähelle osui.
olen 33 ja tulokseksi sain 56.apua...
Tulos: 35 :( olen 23-vuotias. Kuva oli kyllä passikuvatyylinen.
Olen 21v. nainen ja sain 17v. :)
Eri kuvilla 16-49-vuotias, eniten 20-26-vuotiaaksi analysoi. Olen 32, mutta lähes rypytön vielä. Heti jos oli valvonut kuva, eli tummat silmänaluset ja harmaa iho, tuli noita 50 läheneviä. :D Hauska!
22-v nainen ja kone ehdotti 35-v, 29-v, 29-v ja 28-v ja yleisesti minua luullaan 26-28-vuotiaaksi myös livenä. Tuo 35-v kyllä pysäytti... Kaiken lisäksi minulla on 25-vuotias tyttöystävä, jota luullaan noin 18-20-vuotiaaksi babyfacensa takia, joten taidamme olla aika pari :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:07"]
Olen mies 29v ja normaalista kuvasta ohjelma arvasi vain vuoden alakanttiin. Sen sijaan ilman silmälaseja ja duckfacen kanssa se arveli minua 14-vuotiaaksi tytöksi, mikä voisi pitkän tukan ja em. ilmeen ansiosta olla ihan loogistakin, jos ei pitkähköä leukapartaa lasketa...
[/quote]
Hups, tarkennuksena en siis ole se mies 29v, vaan ihan suhteellisen normaali 29-vuotias mies.
Ensin sain 34 sitten 28 samalla kuvalla :D olen 25v
Tulokset vaihteli välillä 17-29, mutta useimmiten tulos oli jotakin 21-22. Yllättävää oli, että tuo 29 tuli kuvasta, jossa omasta mielestäni näytin oikein freshiltä ja ikäistäni nuoremmalta. Tosielämässä mua ihan oikeasti veikataan monesti pari vuotta nuoremmaksi.
N26
Naiset muistakaa ilo ja valo elämässä, se nuorentaa ja kaunistaa!
20v nainen.
En tiedä onko hyvä vai huono asia. M26
23. Täytän loppukuusta 20, joten aika lähelle meni.
Kolmella eri kuvalla tuli iäksi 10, 12 ja 14v. Olen 26v
Kolmella eri kuvalla tuli 22, 23 ja 27.
T. Hiljattain 18 täyttänyt tyttö... :D
Perusilme ja hymy hampaiden näkyessä 25v, perushymy 27v. Olen 19 :D