Suhteen lopettaminen tulevaan isään?
Olen tavannut yhtä miestä nyt kohta vuoden ajan, on-off suhde ollut ekat puoli vuotta. Sitten puolen vuoden jälkeen tulin raskaaksi ja ensin hän ei ollut lainkaan kiinnostunut, ehdotti jopa keskeytystä (olemme molemmat reilusti yli kolmekymppisiä) mutta jossain vaiheessa kai hyväksyi tilanteen ja on ollut kiinnostunut aloittamaan perhe-elämää kanssani. Mies käyttäytyy kuitenkin etäisesti, ei koskettele, ei halaa, ei pussaa (hyvä jos saa hyvän yön suukon) ja alusta alkaen valittanut vähäisestä ylipainostani.
Nyt mua on alkanut mietityttämään että tahdonko todellakin perustaa ydinperheen tällaisen miehen kanssa... joka ei näytä olevan minusta kiinnostunut mutta voisi kuitenkin perustaa perheen kanssani jotta saisi perheen. Olen itse aina toivonut ydinperhettä, mutta tietenkin sellaisen miehen kanssa jota rakastan, ja joka rakastaisi minua. Ja en tietoisesti haluaisi yh-äidiksi. Mutta toisaalta en haluaisi olla rakkaudettomassa suhteessa.
Kerranhan täällä vain eletään, mitenköhän kannattaisi tehdä? Onko teillä hyviä vinkkejä?
Löytyyköhän täältä kohtalotovereita?
Kiitollinen jos joku vastaa vinkkeineen/näkökulmineen.
(Jälki)abortti, niin ei minunkaan olisi tarvinut tulla tänne kärsimään.