Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras laihdutuslääke, antakaa vinkkejä

Vierailija
03.12.2025 |

Ahdistaa, kun en tiedä alkaako syödä vai ei ja hintakin mietityttää. Jos ei olekaan hyötyä ja maksan itseni kipeäksi.

Tai sitten tulee joku vaarallinen sivuoire.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri ehdotti Ozempicia, mutta mulla ei ole varaa siihen. Onko sulla mielessä sama lääke?

Vierailija
2/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun alusta lähtenyt neljä kiloa- perinteisin menetelmin. Herkut minimiin mutta ei kokonaan pois. Reilusti ruokaa säännöllisesti, vihanneksia, marjoja ja hedelmiä lisää- leipää vähemmäksi. Alkoholi minimiin. 

Edelleen on yli 100kg mutta tämä ei ole "kuuri" vaan elintapamuutos. Ilman laihdutuslääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ruokavalio, elintapamuutokset, kunnollinen uni ja liikunta. 

Vierailija
4/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kaikkia olen jo tuloksetta yrittänyt. En enää jaksa toistuvia pettymyksiä, kun elämäntapamuutos ei kannakaan.

Jotain Ozempicin rinnakkaistuotetta mullekin lääkäri ehdotti, ja sama juttu, liian kallis,  kun sitä pitäisi loppuelämä pistää... 

Vierailija
5/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kaikkia olen jo tuloksetta yrittänyt. En enää jaksa toistuvia pettymyksiä, kun elämäntapamuutos ei kannakaan.

Jotain Ozempicin rinnakkaistuotetta mullekin lääkäri ehdotti, ja sama juttu, liian kallis,  kun sitä pitäisi loppuelämä pistää... 

Miksi ihmeessä pitäisi pistää loppuelämä. On hyvä tuote, suosittelen.

Vierailija
6/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsus noin 100 euroa kuussa. Toimii eikä ole hirveän kallis. Satasen säästää jostain jokainen.

Vierailija
7/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rinnakkaistuote ei ole pistettävä vaan tabletti. rybelsus. Maksaa satasen kuussa ja oikeasti toimii. 

Vierailija
8/22 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkä on paras lääke laihdittamiseen. ei sen kuulukkaan olla reilua tai kivaa 

Vierailija
9/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi rybelsus verrattuna siihen veellä alkavaan pistettävään? Kenelläkään tietoa?

Vierailija
10/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rybelsus verrattuna siihen veellä alkavaan pistettävään? Kenelläkään tietoa?

Rybelsus on ottaa tyhjään joka aamu. 8 tuntia pitää olla syömättä.

Vierailija
11/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta autolla ajaminen ja julkisilla kulkeminen. Jätä pois lisätty sokeri, karkit, sipsit, leivokset, suklaa, ylimääräinen rasva (rasvaiset lihat, rasvaiset maitotuotteet ja einekset), pizzat, hampurilaiset ym. Syö terveellistä kotiruokaa. Juo vain vettä tai rasvatonta maitoa. Kävele paljon. Näillä keinoin pudotin kolmanneksen painostani alle kahdessa vuodessa.

Vierailija
12/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen saa kelakorvauksen tarvittaessa, siis kun muut konstit ei auta! Ruokavaliot jne liikunta.

Vierailija
13/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lääkäri ehdotti Ozempicia, mutta mulla ei ole varaa siihen. Onko sulla mielessä sama lääke?

Onko sulla diabetes vai miten sait lääkärin tuota ehdottamaan?

Vierailija
14/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rybelsus noin 100 euroa kuussa. Toimii eikä ole hirveän kallis. Satasen säästää jostain jokainen.

NO sehän menee jo herkkuihin se satanen, eikö niin!

Just katoin "olet mitä syöt" toinen vetää makkaraa, toinen sipsejä ja mutakakkuja!

Vierailija
15/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saa kelakorvauksen tarvittaessa, siis kun muut konstit ei auta! Ruokavaliot jne liikunta.

Kyllä ne auttaa.

Vierailija
16/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jatkuva nälkä niin silloin ei syö oikein

Vierailija
17/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi pistää loppuelämä. On hyvä tuote, suosittelen.

Pitää pistää loppuelämän jos ei muuta elintapojaan, lihavuus on oire vääristä ruokailutottumuksista.

Vierailija
18/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen satasen säästä ruokamenoista kun ei pysty syömään entiseen malliin.

Vierailija
19/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jatkuva nälkä niin silloin ei syö oikein

Olen pätkäpaastolla ja syön kaksi kertaa päivässä, harvoin on nälkä johtuu myös varmaan VHH:sta jota myös noudatan.

Vierailija
20/22 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesterolilääke.