Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT NOLOTTAA, apua!!

Vierailija
02.05.2015 |

Long story short, päädyin ihanan miehen kanssa tänä iltana ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kaikki meni hyvin ja tunnelma oli kiihkeä. Olimme juuri lämmitelleet ja ryhtymässä tositoimiin ja niinpä minä sitten hyppäsin hepille. Asettelin miehen penistä sisälleni, ja huomasin että käteeni jäi verta. Jaahas, kohtuni oli sitten päättänyt alkaa uusimaan limakalvojaan juuri sillä hetkellä, jumalauta...
Eikä siinä vielä kaikki: mies oli sormettanut minua, eikä huomannut verta, joten vertani oli jopa miehen tyynyliinalla!!!! Voi luoja miten noloa..!!!!! Mitä seksiin tulee, en yleensä ujostele, mutta tämä oli jotain aivan hirveää..
Lähdin salama pois miehen luota, ja nyt yksinään asunnollani kuolen häpeään. Kertokaa nyt jotain vielä nolompaa, tai tsempatkaa mua, muuten hyppään varmaan pian ikkunasta :D

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa.
[/quote]

Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan.
[/quote]

Sua ei varmaan sitten hetkauta yhtään jos vaikka ripuli yhtäkkiä yllättää kesken sänkyleikkien? Minkäs sille mahtaa
[/quote]

Älä jaksa näsäviisastella. Me kypsemmät ihmiset emme jaksa lähteä tuollaiseen mukaan.

Vierailija
22/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Paskannatko myös mielelläsi myös uuden tuttavuuden ollessa vieressä? Tai vaikka ripuloit sänkyyn? Luonnollistahan se on...
[/quote]

Se on kyllä kaukana luonnollisesta. Ulostaminen tehdään pönttöön, ei sänkyyn. Sorry - huono yritys.
[/quote]

Kuukautisverikö on sitte luonnollista päästää sänkyy eikä pönttöön?
[/quote]

Öö... kuka menee vuodattamaan menkkaveriään vessanpönttöön? :DD Kyllä, menkat saattavat joskus tulla lakanaan. niin voi käydä. Ne veret voivat mennä jopa patjaan. miksi näin päivänselvästä asiasta pitää tehdä kauhea numero??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa.
[/quote]

Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan.
[/quote]

Sua ei varmaan sitten hetkauta yhtään jos vaikka ripuli yhtäkkiä yllättää kesken sänkyleikkien? Minkäs sille mahtaa
[/quote]

Älä jaksa näsäviisastella. Me kypsemmät ihmiset emme jaksa lähteä tuollaiseen mukaan.
[/quote]

Varmaan suurimmalle osalle ihmisistä sekä paska että kuukautiset kuuluvat suljettujen ovien taakse.

Vierailija
24/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sietääkin nolottaa. Tosin ei se, että verta meni lakanoihin, vaan se karkuun juokseminen. Jätit miehen sinne itsekseen siivoamaan petivaatteita ja ihmettelemään miksi se keskenkasvuinen nainen säikähti omaa kuukautisvertaan.

Vierailija
25/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Varmaan suurimmalle osalle ihmisistä sekä paska että kuukautiset kuuluvat suljettujen ovien taakse.
[/quote]
Juu, lapselliset ihmiset häpeilevät päivänselviä asioita. Minkäs sille mahtaa.

Vierailija
26/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Paskannatko myös mielelläsi myös uuden tuttavuuden ollessa vieressä? Tai vaikka ripuloit sänkyyn? Luonnollistahan se on...
[/quote]

Se on kyllä kaukana luonnollisesta. Ulostaminen tehdään pönttöön, ei sänkyyn. Sorry - huono yritys.
[/quote]

Kuukautisverikö on sitte luonnollista päästää sänkyy eikä pönttöön?
[/quote]

Öö... kuka menee vuodattamaan menkkaveriään vessanpönttöön? :DD Kyllä, menkat saattavat joskus tulla lakanaan. niin voi käydä. Ne veret voivat mennä jopa patjaan. miksi näin päivänselvästä asiasta pitää tehdä kauhea numero??
[/quote]

No sanotaanko sitten roskikseen. Kyllä mulla iso osa verestä menee myös suoraan pönttöön.

Luulen että pointti tässä oli se uusi tuttavuus!! Ei kai siinä mitää jos jo vanhan poikaystävän kanssa käy joskus vahinko.

Vierailija
27/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Juu, lapselliset ihmiset häpeilevät päivänselviä asioita. Minkäs sille mahtaa.
[/quote]

Mielestäni niitä eritteitä ei silti tarvitse "hieroa" toisen naamaan. Ehkä olen estoinen, mutta mielläni pidän nämä asiat itselläni.

Vierailija
28/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt tuli mieleen mullekin tapahtunut juttu :D Kerran nuoruudessa olin erään tutun kanssa eksynyt hänen luokseen baarista. Oltiin melkein sammumispisteessä, mutta kuitenkin jotain piti vähän siinä yrittää. Mies vähän sormetti, kunnes sitten nukahdettiin. Aamulla heräsin ja tajusin heti menkkojen alkaneen. Lakanalla oli onneksi vain pieni läntti, mutta mies ei tainnut sitä siinä vaiheessa huomata. Tietenkään mulla ei ollut mitään välineitä mukanani, koska menkat tuli ihan yllättäen. Siellä sitten vessassa tuskailin, että mitäs nyt. No ei muuta kun sukka jalasta housuihin :D Miehen kanssa "etsittiin" sitä sukkaa ja kummasteltiin, että mihin nyt on sukka voinut kadota. Poistuin paikalta niin pian kuin pääsin. Niin noloa!

Vierailija
29/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi. [/quote] Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa. [/quote] Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan. [/quote] Sua ei varmaan sitten hetkauta yhtään jos vaikka ripuli yhtäkkiä yllättää kesken sänkyleikkien? Minkäs sille mahtaa [/quote] Älä jaksa näsäviisastella. Me kypsemmät ihmiset emme jaksa lähteä tuollaiseen mukaan. [/quote] Varmaan suurimmalle osalle ihmisistä sekä paska että kuukautiset kuuluvat suljettujen ovien taakse.

[/quote]

Mun mielestäni olisi taas outoa, jos kuukautisten takia lakattaisi esimerkiksi harrastamasta seksiä kuukausittain lähes viikon ajaksi, jos on muuten aktiivinen seksielämä. Varmasti suurin osa pareista harrastavat seksiä myös naisen kuukautisten aikana, jos sattuu silloin tekemään mieli. Tuo edellä kirjoittanut henkilö on varmaan näitä ihmisiä, jotka eivät uskalla käydä edes paskalla, jos puoliso sattuu olemaan kotona. Siinähän voisi vaikka mielikuvat särkyä ja pierun pääsemistäkin hävetään monta viikkoa.

Vierailija
30/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.. Näin käy naisille joskus. Ihan jokaiselle. Ja joillekin useammin, esim. minulle. Juuri samaa selitin eilen tytölleni, vaikka hänellä nyt ei kaveria sängyssä ollut, mutta lakanat tuhriintui. Tyttö häpesi niin paljon, että alkoi itkeä. Turhaan. Myös miesten on hyvä tuntea naisten biologia ja koittaa kestää se. Ainakin oma mies on tottunut punaisiin päin ajaja ja veripyykin pesijä - eikä se hetkauta millään tavalla.

Vierailija
31/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taas.

Näitä "NOLOA" -juttuja tulee näin iltaisin. Juuri pari päivää sitten oli se, joka oli paukutellut seksin aikana. Silloin vain mies rynni pois. Muuten kertomus oli ihan samanlainen: Uusi tuttavuus, eka kertaa yhdessä seksiä ym.

Vierailija
32/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi. [/quote] Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa. [/quote] Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan. [/quote] Sua ei varmaan sitten hetkauta yhtään jos vaikka ripuli yhtäkkiä yllättää kesken sänkyleikkien? Minkäs sille mahtaa [/quote] Älä jaksa näsäviisastella. Me kypsemmät ihmiset emme jaksa lähteä tuollaiseen mukaan. [/quote] Varmaan suurimmalle osalle ihmisistä sekä paska että kuukautiset kuuluvat suljettujen ovien taakse.

[/quote]

Mun mielestäni olisi taas outoa, jos kuukautisten takia lakattaisi esimerkiksi harrastamasta seksiä kuukausittain lähes viikon ajaksi, jos on muuten aktiivinen seksielämä. Varmasti suurin osa pareista harrastavat seksiä myös naisen kuukautisten aikana, jos sattuu silloin tekemään mieli. Tuo edellä kirjoittanut henkilö on varmaan näitä ihmisiä, jotka eivät uskalla käydä edes paskalla, jos puoliso sattuu olemaan kotona. Siinähän voisi vaikka mielikuvat särkyä ja pierun pääsemistäkin hävetään monta viikkoa.
[/quote]
Veikkaan että suurin osa ei harrasta seksiä kuukautisten aikana.

Vierailija
33/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:35"]

[/quote]

[/quote]

Ei hävetä, mutta on kohtelista esim. olla piereskelemättä seurassa. Jos satut huomaamaan niin tämä keskutelu littyi UUSIIN tuttavuuksiin.
Ei tosiaan haittaa jos aviomiehen kanssa joskus sattuu vahinko.

Vierailija
35/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas!
Voi kun olisikin provo..! Oikeasti mieluumin oisin pienen pierun päästänyt kuin tahrinut paikkoja verelläni.
Parisuhteessa ollessani oon aina harrastanut seksiä myös menkkojen aikaan. Esim. yhteiset suihkut on aika käteviä vuotoviikoilla. Mutta kyllä mua uuden tuttavuuden kanssa tämmöset ujostuttaa ja nolottaa! Ja vielä ensimmäisellä kerralla..
Mutta lohduttava kuulla etten ole ainoa jolle on näin käynyt! :)
Ap

Vierailija
36/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:47"]http://www.vauva.fi/keskustelu/4455463/ketju/tapahtui_jotain_niin_noloa_etta_hapean_itseani_vallan

Sama aloittaja? Onko sulla joku fantasia tämän tyyppisistä?
[/quote]

Ei ole mun tekstiä! :D
Ap

Vierailija
37/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Painu nyt jo demiin, siellä saat ikäistäsi seuraa.

Vierailija
38/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:36"]Kyllä, sietääkin nolottaa. Tosin ei se, että verta meni lakanoihin, vaan se karkuun juokseminen. Jätit miehen sinne itsekseen siivoamaan petivaatteita ja ihmettelemään miksi se keskenkasvuinen nainen säikähti omaa kuukautisvertaan.
[/quote]

Mies oli ottanut lakanat ja tyynyliinan pois ja kävi heittämässä pyykkikoriin kun tulin ulos vessasta.
Ap

Vierailija
39/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jotkut suhtaudutte näin vihamielisesti aloittajaan, hän ehkä vähän turhaan nolostelee mutta ei ole tehnyt mitään kamalaa minkä takia pitäisi haukkua O_o

Vierailija
40/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 02:17"]Miksi te jotkut suhtaudutte näin vihamielisesti aloittajaan, hän ehkä vähän turhaan nolostelee mutta ei ole tehnyt mitään kamalaa minkä takia pitäisi haukkua O_o
[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen av:ssa! Ihmisiä nyt vaan hävettää eri asiat. Joku ei ole pieruista moksiskaan, mutta vastaavasti yllätysmenkat hävettää. Mua esimerkiks hävettää jos ruokapöydässä vähänkään mulle vieraampien ihmisten kanssa vedän jotain väärään kurkkuun ja saan yskänkohtauksen ja köhin naama punaisena. Joo, ihan tyhmä juttu hävetä mutta hävettääpä silti!
Ja vaikka tuota ei häpeäisikään, niin kyllä tuollanen uuden miehen kanssa on helvetti sentään vähintäänkin kiusallista. Onneks tuollaisista kiusallisista /noloista tilanteista selviää huumorilla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän