Erektio hierojalla
Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.
Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.
En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee. [/quote]Onhan se joskus outoa, kun rupeaa vain seisomaan yhtäkkiä :/ Keität vaikka kahvia ja mietit pitäisikö viedä roskapussi ulos, no siinä sitten viet roskiksen ulos kauhea stondis päällä. [/quote] Aika korjaa tuon. Älä muuten vaan mene esittämään tota vertausta naiselle jonka haluat sänkyyn. Eli roskapussi tai nainen, sama vaikutus :-D
[/quote]Juu en, mutta kyllä sitä joskus ihmettelee itse sitä munan toimintaa, siihen kyllä tottuu ajan myötä. Enpä nykyään hirveästi enää ihmettele, iän myötä nyt vain tajuaa että sellaista se nyt vaan joskus on sen peniksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee. [/quote]Onhan se joskus outoa, kun rupeaa vain seisomaan yhtäkkiä :/ Keität vaikka kahvia ja mietit pitäisikö viedä roskapussi ulos, no siinä sitten viet roskiksen ulos kauhea stondis päällä. [/quote] Aika korjaa tuon. Älä muuten vaan mene esittämään tota vertausta naiselle jonka haluat sänkyyn. Eli roskapussi tai nainen, sama vaikutus :-D
[/quote]Juu en, mutta kyllä sitä joskus ihmettelee itse sitä munan toimintaa, siihen kyllä tottuu ajan myötä. Enpä nykyään hirveästi enää ihmettele, iän myötä nyt vain tajuaa että sellaista se nyt vaan joskus on sen peniksen kanssa.
[/quote]
Iän myötä tajuat ettei se sit nousekaan ilman pillereitä. Nauti vielä kun voit.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:52"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee. [/quote]Onhan se joskus outoa, kun rupeaa vain seisomaan yhtäkkiä :/ Keität vaikka kahvia ja mietit pitäisikö viedä roskapussi ulos, no siinä sitten viet roskiksen ulos kauhea stondis päällä. [/quote] Aika korjaa tuon. Älä muuten vaan mene esittämään tota vertausta naiselle jonka haluat sänkyyn. Eli roskapussi tai nainen, sama vaikutus :-D [/quote]Juu en, mutta kyllä sitä joskus ihmettelee itse sitä munan toimintaa, siihen kyllä tottuu ajan myötä. Enpä nykyään hirveästi enää ihmettele, iän myötä nyt vain tajuaa että sellaista se nyt vaan joskus on sen peniksen kanssa. [/quote] Iän myötä tajuat ettei se sit nousekaan ilman pillereitä. Nauti vielä kun voit.
[/quote]Joo, nautitaan ja naisetkin tykkää kun ei ole joku löysämunainen, vaan kunnon seisokki tulee eikä tarvitse räveltää jonkun velton munan kanssa. Yksi nainen on sanonut minulle, että se imartelee kun seisoo jo pelkästään siitä kun ottaa vaatteet pois, mulla meinaan on jo tuossa vaiheessa ihan älytön seisokki päällä :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:15"]
Onhan naisella se vaara että se suojapaperi on märkä haarojen kohdalta. hierojalla kun käyn,koskee kyllä sen verran ettei varmasti jopokeuli,mistä kohdasta teitä oikein hierotaan jos siitä alkaa kikuli keulia tai haarat kostua?
[/quote]
Minä en oikein usko noihin noin näkyvästi märkiin naisiin. Ainakaan, että kukaan kostuisi sillä lailla hierojalla. Eiköhän se ole seksinovellifantasiaa.
Reisien yläosasta ja alavatsasta hierottaessa on joskus alkanut keulimaan, koska se on niin lähellä kriittisiä alueita.
[/quote]Kyllä todellakin voi alkaa kiihottamaan, jos on todella rentona muutenkin. Ja kyllä ainakin itse kostun aika paljonkin.
Kyllähän munan saa seisomaan jos mies on sammunut, eihän sinun tarvitse saada kuin veri kiertämään siellä alapäässä. Ja joillakin se verenkierto on sitä luokkaa, että sehän jumalauta rupeaa seisomaan kun joku pikkuisen hipaisee edes sieltä päin.
Tuhkamunilla ei sitten seiso vaikka nainen ottaa poskeen kaksi tuntia, koska mitä lie verenkierto häiriöitä tällä miehellä on.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:15"]
Onhan naisella se vaara että se suojapaperi on märkä haarojen kohdalta. hierojalla kun käyn,koskee kyllä sen verran ettei varmasti jopokeuli,mistä kohdasta teitä oikein hierotaan jos siitä alkaa kikuli keulia tai haarat kostua?
[/quote]
Minä en oikein usko noihin noin näkyvästi märkiin naisiin. Ainakaan, että kukaan kostuisi sillä lailla hierojalla. Eiköhän se ole seksinovellifantasiaa.
Reisien yläosasta ja alavatsasta hierottaessa on joskus alkanut keulimaan, koska se on niin lähellä kriittisiä alueita.
[/quote]Kyllä todellakin voi alkaa kiihottamaan, jos on todella rentona muutenkin. Ja kyllä ainakin itse kostun aika paljonkin.
[/quote]
Koettakaa kuitenkin pitää mielenne kurissa hierojalla. Ei näin yleensä käy. Kuka hieroja muuten hieroo alavatsaa kuten edellinen kommentoija kertoi? Voidaanhan sitä käyttää ruoansulatus ym ongelmiin, muttei muuten. T.Hieroja
Koettakaa kuitenkin ymmärtää, että stondikset eivät ole toivottuja tilanteita hierojille eikä ainakaan ehdotukset intiimistä hieronnasta. Fantasiatkin ovat asiakkaiden, tuskin koskaan hierojan. Joten mielehallintaa hierojalla käymiseen T.naishieroja
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:44"]
Minulla on seksikäs mieshieroja, ja täytyy myöntää, että hänen käsittelyssään nautin aivan suunnattomasti. Salaa toivon, että hän menisi pidemmälle. Tuntuu että hän hieroo niitä tiettyjä alueita erityisen huolella, ja pitkään, kun huomaa minun nauttivan siitä. Se on kiusaamista, mutta ihanaa. En alkaisi kyllä ehdottelemaan mitään, kunhan haaveilen. Ne kädet - ah!
t. nainen
[/quote]
Noh voisit koittaa myös tehdä aloitetta sillä harvemmin naisia syyllistetään ahdistelusta
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:54"]
Nuo kommentit muka ap:lta ei olleet multa. En osallistu tuohon lapselliseen homoväittelyyn enää. Ap
[/quote]
Porukka haukkuu ja arvostelee homoja kuin yläaste ikäiset
Nuo kommentit muka ap:lta ei olleet multa. En osallistu tuohon lapselliseen homoväittelyyn enää.
Ap