Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erektio hierojalla

Vierailija
01.05.2015 |

Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle. 

Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia. 

En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla. 

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:00"]Mitä ihmeen homofoobikkoja täällä pyörii???!!! Mitä sitte vaikka ap oliskin kaappihomo, mutta erektio nyt voi tulla monesta syystä. Ei sen takana tarvitse olla eroottista tunnetta tai seksuaalista kiinnostusta. 
[/quote]
Onhan ap vähintään kaappihomo, eihän siinä mitään,vois vaan myöntää ees itselleen.

Vierailija
62/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin yöllä vaimon dildoa ja muistelin hierojaa, ei hyvänen aika mikä nautinto. Okei nyt myönnä olen sittenki homo ,en olis ikinä uskonut itsekään. Varasin uuden ajan tälle ihanalle hierojalle.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:42"]

Lainasin yöllä vaimon dildoa ja muistelin hierojaa, ei hyvänen aika mikä nautinto. Okei nyt myönnä olen sittenki homo ,en olis ikinä uskonut itsekään. Varasin uuden ajan tälle ihanalle hierojalle.ap

[/quote]

Ei ole oikea ap! En varmasti mene sille hierojalle enää koskaan. Nyt jo nolotti aivan helvetisti. Enkä edelleenkään ole homo. 

ap

Vierailija
64/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:42"]

[/quote]

Ei ole oikea ap! En varmasti mene sille hierojalle enää koskaan. Nyt jo nolotti aivan helvetisti. Enkä edelleenkään ole homo. 

ap
[/quote]
Ap ei sit myönnä millään mitään, nyt väittää ettei muka lainannut vaimon dildoa. Eikä kirjottanut muka yöllisistä nautinnostaan.

Vierailija
65/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:42"]Lainasin yöllä vaimon dildoa ja muistelin hierojaa, ei hyvänen aika mikä nautinto. Okei nyt myönnä olen sittenki homo ,en olis ikinä uskonut itsekään. Varasin uuden ajan tälle ihanalle hierojalle.ap
[/quote]
Oli vielä pakko laittaa viestiä hierojalle, et soittaa jos tulee peruutus aikoja tulen heti. Siis vink vink

Vierailija
66/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei x,

Viimeisin hierontasessiomme sai minut hieman hämmennyksiin myös. Iso kova veren täyttämä kulli tanassa siinä silmieni edessä. Teki todella tiukkaa, että pystyin vastustamaan. Sinähän olet meikäläisiä vai mitä. Itse olen homo ja nauttinut tiukkojen anusaukkojen naimisesta ja kovien kullien imuttelusta ja teini-ikäisestä lähtien. Ikävää jos erehdyn suhteesi, toivoisin, että välillemme voisi tulla jotakin. Seuraavalla kerralla, pieni ele, hipaise minua vaikka kädestä niin viedään asiaa eteenpäin ja päätökseen. Alussa voin tuottaa sinulle nautintoa vain imemällä ja lutkuttamalla ihanaa kulliasi. Myöhemmin sitten muuta...;)

T. Hierojasi

Vierailija
67/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"]Älkää nyt homotelko. Tuo on ihan normaali ja terve reaktio. Joskus vaan tuntuu liian hyvältä. 

Ehdotan että kerrot vaimolle niin voitte nauraa asialle yhdessä. Ei tää elämä niin vakavaa ole. Vaimosi varmasti arvostaa erektioitasi hyvin paljon. 
[/quote]
Joo niin varmaan arvostaa, kun alkaa seisoon miesten kesken. Ei helvetti älä missään tapauksessa kerro erohan siinä tulee.

Vierailija
68/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin sitä kiihottuu kun lihaksikkaan hierojan kädet lähestyvät niitä eroottisimpia alueita. Tunnelma on latautunut ja kädet vaeltavat hierovin liikkein yhä lähemmäs penistä. Ajattelet, että kunpa se käsi sujahtaisi pyyhkeen alle, ihan vähän vain lähemmäs... mutta kiusoitellen hän jatkaa juuri siinä lähellä, etkä voi mitään sille, että kullisi kasvaa täyteen mittaansa, kaivaten kosketusta. 

Et kuitenkaan voi myöntää itsellesi miten hyvältä se tuntuu ja kuinka haluaisit ohjata käden siihen kullin varrelle. Epätoivoissasi ajattelet vaimoa ja lapsia, sitten nälänhätää ja Timo Soinia (joka ei ole ollenkaan komea ja seksikäs, toisin kuin tuo harteikas hieroja)... Tämä tunne on niin väärin, se täytyy tukahduttaa. 

Hierojan kädet jatkavat samaa rauhallista liikettä, kiduttavan lähellä mutta kuitenkin juuri mahtavaksi teltaksi kohonneen pyyhkeen ulkopuolella. Vaikka salaa haluat niiden vahvojen käsien helpottavan painetta ja sykettä kalussasi, suljet silmäsi - voidaksesi keskittyä paremmin nautintoon. Kun sessio on ohitse, hieroja hyvästelee sinut kohteliaasti, ja kiiruhdat selkä kyyryssä miestenhuoneeseen, jossa jo muutama veto saa sinut ryöpsähtämään, ja se purkaus vain jatkuu ja jatkuu. Ihana ja kuitenkin niin kamala tunne. Kuin monen vuoden padotut himot olisivat yht'äkkiä purkautuneet.

Kotona hymyilet vaimolle ja leikit lasten kanssa, koettaen unohtaa tapahtuneen. Mutta silti yöllä, rakastellessasi vaimoasi, mieleesi tulee pyytämättä ajatus siitä kaljupäisestä könsikkäästä ja hänen käsistään vartalollasi. Et pysty pidättelemään kauan ja olet kohta taas valmis puuhiin. Vaimo on tyytyväinen, mutta ihmeissään, kysyy mikä sinuun on mennyt. 

"Mulla on ollut sua niin ikävä", sanot ja yrität nukahtaa vaimon kainaloon. Siitä ei kuitenkaan tule mitään ja hiivit hiljaa läppärille. Sinun on pakko kertoa jollekin tästä kokemuksesta, joka on samalla kertaa oudon kiihottava ja äärimmäisen kiusallinen. AV:lla saat varmasti myötätuntoa osaksesi. Naiset ymmärtävät, että jopa kunnolliselle perheenisälle voi joskus sattua vahinko hieronnassa. 

Eihän se sitä tarkoita, että olisi homo. 

Vierailija
69/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL 

Toivotaan että se hieroja oikeestikin käy AV:llä. 

Ap, kerro mikä paikkakunta! Anna edes vihje.

Vierailija
70/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan GAY

Vierailija
71/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"]

Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle. 

Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia. 

En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla. 

[/quote]

Jotkut naiset tykkää.

T: mieshieroja

Vierailija
72/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottelijat taitavat olla jotain 13-vuotiaita ylilautailijoita. Ihme porukkaa nämä, jotka ajattelevat täysin mustavalkoisesti.  Kun kasvatte, maailmankuvanne saattaa hieman avartua ja huomaatte, ettei ketään voi lokeroida yhteen muottiin - ei edes teiä itseänne, ja sekös teitä hämmentää. Me muut, tiedostavat ja avarakatseiset, olemme sen faktan jo ymmärtäneet. Tämä on näitä hetkiä, kun olen onnellinen omasta älykkyydestäni.

Vierailija
73/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mietti kolmen kimppaa. Hieroja,timppa ja ap. Eikä varmasti ole homo

Vierailija
74/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:05"]Homottelijat taitavat olla jotain 13-vuotiaita ylilautailijoita. Ihme porukkaa nämä, jotka ajattelevat täysin mustavalkoisesti.  Kun kasvatte, maailmankuvanne saattaa hieman avartua ja huomaatte, ettei ketään voi lokeroida yhteen muottiin - ei edes teiä itseänne, ja sekös teitä hämmentää. Me muut, tiedostavat ja avarakatseiset, olemme sen faktan jo ymmärtäneet. Tämä on näitä hetkiä, kun olen onnellinen omasta älykkyydestäni.
[/quote]

Hyvin sanottu.

Vierailija
75/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"]

[/quote]

Jotkut naiset tykkää.

T: mieshieroja
[/quote]

Tykkää mistä? Kerro nyt lisää

Vierailija
76/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:37"]

Minä olin kylässä miehellä joka sanoi, että on ammatiltaan hieroja olin 18v enkä ollut todellakaan ajatellut tämän ehkä jtn 45-50 miehen kanssa mitään. Hän tarjoutui hieromaan mua ja mulla oli lihakset jumissa joten suostuin tajuamatta taka-ajatuksia. No se käski mun riisua alasti ja mennä sängylle makaamaan (en ole koskaan käynyt hierojalla joten luulintosissani tyhmänä sen riisumisen olevan normaali käytäntö, onko se?), tein työtä käskettyä ja se alkoi hieromaan ihan normaalisti kai jaloista ylöspäin ja sitten kun se tuli mun "yksityis alueelle" ja osasi kieltämättä "hieroa" sieltäkin, niin mua alkoi panettaa ja kostuin en edes huomannut missä vaiheessa se ehti itsensä riisua ja työntyi mun sisään. Tuo oli minun moelestä seksiin huijaamista. Mitä mieltä muut?

[/quote]

No mä oon sitä mieltä, että tuo oli provo.
[/quote]

Ei ollu

Vierailija
77/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:37"]

Minä olin kylässä miehellä joka sanoi, että on ammatiltaan hieroja olin 18v enkä ollut todellakaan ajatellut tämän ehkä jtn 45-50 miehen kanssa mitään. Hän tarjoutui hieromaan mua ja mulla oli lihakset jumissa joten suostuin tajuamatta taka-ajatuksia. No se käski mun riisua alasti ja mennä sängylle makaamaan (en ole koskaan käynyt hierojalla joten luulintosissani tyhmänä sen riisumisen olevan normaali käytäntö, onko se?), tein työtä käskettyä ja se alkoi hieromaan ihan normaalisti kai jaloista ylöspäin ja sitten kun se tuli mun "yksityis alueelle" ja osasi kieltämättä "hieroa" sieltäkin, niin mua alkoi panettaa ja kostuin en edes huomannut missä vaiheessa se ehti itsensä riisua ja työntyi mun sisään. Tuo oli minun moelestä seksiin huijaamista. Mitä mieltä muut?

[/quote]

No mä oon sitä mieltä, että tuo oli provo.

[/quote]

Kyllä, ja kirjoittajana Jone 15-v. Tai Eero 55-v. Keep dreaming. 
[/quote]

Olen nainen 21

Vierailija
78/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:05"]Homottelijat taitavat olla jotain 13-vuotiaita ylilautailijoita. Ihme porukkaa nämä, jotka ajattelevat täysin mustavalkoisesti.  Kun kasvatte, maailmankuvanne saattaa hieman avartua ja huomaatte, ettei ketään voi lokeroida yhteen muottiin - ei edes teiä itseänne, ja sekös teitä hämmentää. Me muut, tiedostavat ja avarakatseiset, olemme sen faktan jo ymmärtäneet. Tämä on näitä hetkiä, kun olen onnellinen omasta älykkyydestäni.
[/quote]

vahinkoalapeukku

Vierailija
79/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"] Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.  Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.  En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.  [/quote] Jotkut naiset tykkää. T: mieshieroja [/quote] Tykkää mistä? Kerro nyt lisää

[/quote]

Lukee otsikossa

Vierailija
80/111 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"] Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.  Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.  En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.  [/quote] Jotkut naiset tykkää. T: mieshieroja [/quote] Tykkää mistä? Kerro nyt lisää

[/quote]

Lukee otsikossa

[/quote]

Tietenkin. Varsinkin jos on komea hieroja. Se saa itsensä tuntemaan halutuksi. Muutenkin erektio kivalla miehellä aina ilahduttaa. En pidä sitä kiusallisena, täysin luonnollinen ilmiö. Ja mukava ajatella että on itse vaikka tahattomastikin aiheuttanut sen. 

t. nainen