Erektio hierojalla
Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.
Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.
En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.
Kommentit (111)
Minä olin kylässä miehellä joka sanoi, että on ammatiltaan hieroja olin 18v enkä ollut todellakaan ajatellut tämän ehkä jtn 45-50 miehen kanssa mitään. Hän tarjoutui hieromaan mua ja mulla oli lihakset jumissa joten suostuin tajuamatta taka-ajatuksia. No se käski mun riisua alasti ja mennä sängylle makaamaan (en ole koskaan käynyt hierojalla joten luulintosissani tyhmänä sen riisumisen olevan normaali käytäntö, onko se?), tein työtä käskettyä ja se alkoi hieromaan ihan normaalisti kai jaloista ylöspäin ja sitten kun se tuli mun "yksityis alueelle" ja osasi kieltämättä "hieroa" sieltäkin, niin mua alkoi panettaa ja kostuin en edes huomannut missä vaiheessa se ehti itsensä riisua ja työntyi mun sisään. Tuo oli minun moelestä seksiin huijaamista. Mitä mieltä muut?
Seuraavalla kerralla, kun panet vaimoasi, niin kuitenkin ajattelet sitä kaljua könsikästä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:31"]
Täällä tapahtui totaalinen hajoaminen nälänhädälle ja Timo Soinille :D :D :D
[/quote]
Ei kannata ajatella noita kahta yhtäaikaa, kumoavat toisensa ja vaikutus on +-0.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:31"]Täällä tapahtui totaalinen hajoaminen nälänhädälle ja Timo Soinille :D :D :D
[/quote]
Nii-in, ap ajatteli Timo Soinia ja vehje vaan jatkoi seisomistaan... onkohan sulla ap jotain salattavaa...
Onhan naisella se vaara että se suojapaperi on märkä haarojen kohdalta.
hierojalla kun käyn,koskee kyllä sen verran ettei varmasti jopokeuli,mistä kohdasta teitä oikein hierotaan jos siitä alkaa kikuli keulia tai haarat kostua?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:17"]
Kaappihomo.
[/quote]
En ole homo.
ap
[/quote]
Kaikki on vähän homoja ei sitä tarvitse noin jyrkästi kieltää ;D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:15"]
Onhan naisella se vaara että se suojapaperi on märkä haarojen kohdalta. hierojalla kun käyn,koskee kyllä sen verran ettei varmasti jopokeuli,mistä kohdasta teitä oikein hierotaan jos siitä alkaa kikuli keulia tai haarat kostua?
[/quote]
Minä en oikein usko noihin noin näkyvästi märkiin naisiin. Ainakaan, että kukaan kostuisi sillä lailla hierojalla. Eiköhän se ole seksinovellifantasiaa.
Reisien yläosasta ja alavatsasta hierottaessa on joskus alkanut keulimaan, koska se on niin lähellä kriittisiä alueita.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:15"]
Onhan naisella se vaara että se suojapaperi on märkä haarojen kohdalta. hierojalla kun käyn,koskee kyllä sen verran ettei varmasti jopokeuli,mistä kohdasta teitä oikein hierotaan jos siitä alkaa kikuli keulia tai haarat kostua?
[/quote]
Pakaroista, etureisistä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:37"]
Minä olin kylässä miehellä joka sanoi, että on ammatiltaan hieroja olin 18v enkä ollut todellakaan ajatellut tämän ehkä jtn 45-50 miehen kanssa mitään. Hän tarjoutui hieromaan mua ja mulla oli lihakset jumissa joten suostuin tajuamatta taka-ajatuksia. No se käski mun riisua alasti ja mennä sängylle makaamaan (en ole koskaan käynyt hierojalla joten luulintosissani tyhmänä sen riisumisen olevan normaali käytäntö, onko se?), tein työtä käskettyä ja se alkoi hieromaan ihan normaalisti kai jaloista ylöspäin ja sitten kun se tuli mun "yksityis alueelle" ja osasi kieltämättä "hieroa" sieltäkin, niin mua alkoi panettaa ja kostuin en edes huomannut missä vaiheessa se ehti itsensä riisua ja työntyi mun sisään. Tuo oli minun moelestä seksiin huijaamista. Mitä mieltä muut?
[/quote]
No mä oon sitä mieltä, että tuo oli provo.
Älkää nyt kiusatko ap:tä noilla homojutuilla. Eihän tossa tilanteessa *tarvitse* olla mitään eroottista.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:37"]
[/quote]
No mä oon sitä mieltä, että tuo oli provo.
[/quote]
Kyllä, ja kirjoittajana Jone 15-v. Tai Eero 55-v. Keep dreaming.
Onneksi täällä on myös ymmärtäväisiä ihmisiä. En ole koskaan tuntenut vetoa miehiä kohtaan. Myöntäisin jos olisin. Eihän homoudessa ole mitään pahaa. Mutta en ole homo!
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:52"]
Onneksi täällä on myös ymmärtäväisiä ihmisiä. En ole koskaan tuntenut vetoa miehiä kohtaan. Myöntäisin jos olisin. Eihän homoudessa ole mitään pahaa. Mutta en ole homo!
ap
[/quote]
Uskotaan...
Älä ap välitä. Nolo tilanne tietysti, mutta näitä sattuu. Suomi on vaan niin homofoobinen maa, ettei miehet uskalla kertoa kokemuksistaan. Nolompaa se on jos käy keulimaan miesten saunaillassa (kuten kaverille kävi). Siinä se soperteli että mietti just tyttöystäväänsä...
Ap se muna pystyssä jankkaa vaan et ei oo homo.
Ei kyllä jonkun kaljupään äijän käsittelyssä muna nouse jos ei ole homotaipumusta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 09:10"]
Älä ap välitä. Nolo tilanne tietysti, mutta näitä sattuu. Suomi on vaan niin homofoobinen maa, ettei miehet uskalla kertoa kokemuksistaan. Nolompaa se on jos käy keulimaan miesten saunaillassa (kuten kaverille kävi). Siinä se soperteli että mietti just tyttöystäväänsä...
[/quote]
Homo tuokin
Mitä ihmeen homofoobikkoja täällä pyörii???!!! Mitä sitte vaikka ap oliskin kaappihomo, mutta erektio nyt voi tulla monesta syystä. Ei sen takana tarvitse olla eroottista tunnetta tai seksuaalista kiinnostusta.
Ole huoleti ap sulla seisoi vain koska hieronta tuntui hyvältä ja alituisesti liitit sen vaimosi kanssa rakasteluun. On itsellänikin viisari värähtänyt kun jalkoja on hierottu. Kipeän selän hieronta tuntuu kyllä melkein yhtä hyvältä kuin orgasmi:D