Erektio hierojalla
Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.
Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.
En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.
Kommentit (111)
Et ole ainut, ap
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10079850
Tuo on ihan tavallista ja normaalia. Kuuluu hierojan ammatin "luontaisetuihin"
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:17"]
Kaappihomo.
[/quote]
En ole homo.
ap
[/quote]
Oot kun rupes seisoon, myönnä itsellesi vaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:42"]
Ap on selvästi nainen, huomaa kirjoitustyylistä.
[/quote]
En ole.
ap
[/quote]
Et niin oot homo
Luin otsikon ja luulin, että sillä hierojalla oli erektio. Se olis aika paljon nolompaa. Eli älä ap välitä.
Mäkin vähän epäilen, että ap saattais olla esim. bi. Kyllä niitä perheenisissäkin löytyy. Kokemusta on.
t. homomies
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:17"]
Kaappihomo.
[/quote]
En ole homo.
ap
[/quote]
Peniksesi on eri mieltä ja se ei valehtele.
[/quote]
Juuri näin. Erektio kertoo totuuden vaikka kuinka ap kieltäisit sen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:06"]Ihan normaalia. Mielihyvää.
[/quote]
Toinen homo, mitäs jos näkisitte ap:n kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:06"]Ihan normaalia. Mielihyvää. [/quote] Toinen homo, mitäs jos näkisitte ap:n kanssa.
[/quote]
LOL
Älkää nyt homotelko. Tuo on ihan normaali ja terve reaktio. Joskus vaan tuntuu liian hyvältä.
Ehdotan että kerrot vaimolle niin voitte nauraa asialle yhdessä. Ei tää elämä niin vakavaa ole. Vaimosi varmasti arvostaa erektioitasi hyvin paljon.
Onko mitään huvittavampaa kuin erektio väärällä hetkellä? Ei. Teinipojan äitinä täytyy joskus purra kieltään ettei nauraisi kun poika aamulla puoliunessa tassuttaa jääkaapille masto korkealla.
Kukaan ei tossa tilanteessa kuollut ja sinäkin selvästi nautit. Unohda koko juttu.
Muut kaappihomot täällä alapeukuttaa homokommentteja
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:17"]
Kaappihomo.
[/quote]
En ole homo.
ap
[/quote]
Et varmaan niin. Keep telling that to yourself!
Etkö ap muka yhtään ole jälkeenpäin muistellut sitä tilannetta? Miettinyt, että entä jos...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:36"]Etkö ap muka yhtään ole jälkeenpäin muistellut sitä tilannetta? Miettinyt, että entä jos...
[/quote]
Ajattelin just samaa. Se jälkeenpäin fantasiointihan on just parasta. Kaljupää hieroja päättää hieroa liian jäykkyyden pois.... eikä ap voi vastustaa sitä kosketusta.
Mulla on käynyt noin mutta olin sillon muutenkin herkillä, uudessa suhteessa seksikkään naisen kanssa ja muna puolikovana koko ajan. Olihan se noloa kun tajusin että nyt alkaa seisomaan. Sitä kun ei voi pysäyttää. Ja en ole homo vaikka se hieroja oli mies.
Ap, koita runkata enemmän niin ei satu vahinkoja.
Myönnä että tuntu hyvältä ja olisit halunnut ne kädet kalusi ympärille.
Täällä homofoobikot heti ap.ta leimaamassa homoksi. Ei erektion saamiseen välttämättä tarvita seksikästä vastapuolta tai heterolle vastakkaista sukupuolta. Erektion voi saada ihan muistakin syistä. Hieronnassa auotaan ja helpotetaan lihasjännitystä, se vilkastuttaa verenkiertoa, stimuloi hermoratoja ja tuntuu vain hyvälle. Sama onko se hieroja mies vai nainen, tahattomana reaktiona voi tulla kiihottuminen, sekä mies että naisasiakkaalla. Itse olen kostunut hieronnassa vaikka olen hetero ja hieroja oli nainen. Kiihottuminen ei kuitenkaan johtunut naisesta itsestään vaan pelkästä hieronnasta. Nyt itse opiskelen hierontaa, ja muutama mies asiakas on saanut seisokin. Eikä siinä ole mitään ihmettelemistä. Asiakkaan kannaltahan se on vain hyvä merkki :D Lisäksi monet fysioterapeutit on kertoneet, kuinka heilläkin on tullut kohdattua seisokkeja tilanteissa, jotka ovat todella epäeroottisia ja asiakas on hetero ja samaa sukupuolta. Te palstan miehet ootte aika yksinkertaisia :D
N21
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 02:06"]Täällä homofoobikot heti ap.ta leimaamassa homoksi. Ei erektion saamiseen välttämättä tarvita seksikästä vastapuolta tai heterolle vastakkaista sukupuolta. Erektion voi saada ihan muistakin syistä. Hieronnassa auotaan ja helpotetaan lihasjännitystä, se vilkastuttaa verenkiertoa, stimuloi hermoratoja ja tuntuu vain hyvälle. Sama onko se hieroja mies vai nainen, tahattomana reaktiona voi tulla kiihottuminen, sekä mies että naisasiakkaalla. Itse olen kostunut hieronnassa vaikka olen hetero ja hieroja oli nainen. Kiihottuminen ei kuitenkaan johtunut naisesta itsestään vaan pelkästä hieronnasta. Nyt itse opiskelen hierontaa, ja muutama mies asiakas on saanut seisokin. Eikä siinä ole mitään ihmettelemistä. Asiakkaan kannaltahan se on vain hyvä merkki :D Lisäksi monet fysioterapeutit on kertoneet, kuinka heilläkin on tullut kohdattua seisokkeja tilanteissa, jotka ovat todella epäeroottisia ja asiakas on hetero ja samaa sukupuolta. Te palstan miehet ootte aika yksinkertaisia :D
N21
[/quote]
Nimenomaan!
ap
Onneks en ole mies.