Erektio hierojalla
Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle.
Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia.
En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:31"]
Ap täällä vielä kerran. En ymmärrä tuollaista homo-huutelua. En ole homo, en edes kaappi-sellainen. Joku tuossa sanoi, ettei kannata kertoa vaimolle tapahtuneesta. No, kai se on parasta niin, kun täälläkin moni heti väittää homoksi. Hierontaan en aio enää mennä.
ap
[/quote]
Älä nyt ota tätä niin vakavasti, ap :)
Tämän oltava kauhea sattuma, miehen kaveri oli meillä saunomassa. Illalla tai yöllä oli sammunut sohvalle, no mieheni oli ajanut sen kaljuksi. Nyt niillä on kauhea tappelu. Eikä kerro minulle mistä noin helvetin moine riita. Olen kyllä huomannut et miehen kaveri ei ole istunut koko päivänä kertaakaan.siis eihän tämä voi olla totta. Voi vitun vittu jos paljastuu et on homoillu saa kyllä häipyä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:47"]
Tämän oltava kauhea sattuma, miehen kaveri oli meillä saunomassa. Illalla tai yöllä oli sammunut sohvalle, no mieheni oli ajanut sen kaljuksi. Nyt niillä on kauhea tappelu. Eikä kerro minulle mistä noin helvetin moine riita. Olen kyllä huomannut et miehen kaveri ei ole istunut koko päivänä kertaakaan.siis eihän tämä voi olla totta. Voi vitun vittu jos paljastuu et on homoillu saa kyllä häipyä
[/quote]
Porvoolainen saunailta? Toki sitä sattuu poikain kesken...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"] Kävin hierojalla ensimmäistä kertaa noin viikko sitten, ja kun hän hieroi reisiäni, sain aivan valtavan erektion. En voinut sille mitään. Pyyhe sen kun kohosi. Pahinta oli, että hieroja oli nuori kaljupäinen MIES. Olen siis hetero ja naimisissa. En ole kehdannut kertoa tästä kellekään, edes vaimolle. Hieroja ei reagoinut mitenkään keulimiseeni, vaan jatkoi hierontaa kaikessa rauhassa. Itse olin äärimmäisen nolo, vaikka kyllähän hän miehenä ymmärtää, että sille erektiolle ei vaan voi mitään. Paremmin sen olisi kuitenkin ymmärtänyt jos kyseessä olisi ollut muodokas naishieroja eikä tällainen lihaksikas miehenköriläs. Se erektio ei edes meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikkea epäseksikästä kuten nälänhätää ja Timo Soinia. En uskalla mennä hierojalle uudestaan, koska pelkään, että taas alkaa seistä. Kadehdin teitä mammoja, kun teistä ei näe sitä kiihottumista samalla tavalla. [/quote] Jotkut naiset tykkää. T: mieshieroja [/quote] Tykkää mistä? Kerro nyt lisää
[/quote]
Lukee otsikossa
[/quote]
Tietenkin. Varsinkin jos on komea hieroja.
t. nainen
[/quote]
Kiitos
T: mieshieroja
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:47"]Tämän oltava kauhea sattuma, miehen kaveri oli meillä saunomassa. Illalla tai yöllä oli sammunut sohvalle, no mieheni oli ajanut sen kaljuksi. Nyt niillä on kauhea tappelu. Eikä kerro minulle mistä noin helvetin moine riita. Olen kyllä huomannut et miehen kaveri ei ole istunut koko päivänä kertaakaan.siis eihän tämä voi olla totta. Voi vitun vittu jos paljastuu et on homoillu saa kyllä häipyä
[/quote]
En ole homo, kaveri kyllä leikkas itse hiuksensa oli vaan niin jurrissa et ei muista. ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Porvoolainen saunailta? Toki sitä sattuu poikain kesken...
[/quote]
Joopa joo,en usko et PORVOOSSA asuvat
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:54"]EN OLE HOMO USKOKAA NYT. AP
[/quote] älä vänkää oot
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:54"]
EN OLE HOMO USKOKAA NYT. AP
[/quote]
Tulet viettämään kiimaisen kesän nyt homoutesi löytäessäsi. Monet kovat ja ryhdikkäät kalut tulevat vierailemaan perserei'ässäsi. Tulet himoitsemaan persettäsi kairaavaa mulkkua ja himokkaita huulia mulkkusi ympärillä. Älä piilottele, ole onnelinen kun löysit oikean luontosi. Vaimosi ymmärtää kyllä, on varmasti tyttökavereiden kanssa arvuutellut suuntautumistasi alusta saakka.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:54"]
EN OLE HOMO USKOKAA NYT. AP
[/quote]
Tulet viettämään kiimaisen kesän nyt homoutesi löytäessäsi. Monet kovat ja ryhdikkäät kalut tulevat vierailemaan perserei'ässäsi. Tulet himoitsemaan persettäsi kairaavaa mulkkua ja himokkaita huulia mulkkusi ympärillä. Älä piilottele, ole onnelinen kun löysit oikean luontosi. Vaimosi ymmärtää kyllä, on varmasti tyttökavereiden kanssa arvuutellut suuntautumistasi alusta saakka.
[/quote]
Puhun nyt viimekesästä oli se niin ihana
Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta.
Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta.
[/quote]
Oot siis syntymästä asti ollu homo
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:06"]Ihan normaalia. Mielihyvää. [/quote] Toinen homo, mitäs jos näkisitte ap:n kanssa.
[/quote]
LOL
[/quote
Ap olis kiva tavata. Voisin vaikka hieroa
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Oot siis syntymästä asti ollu homo
[/quote]En mutta minulla on kyllä seisonut aika oudoissa tilanteissa. Enpä ole moisesta stressannut ja jos olisin homo, niin mitä pahaa siinä olisi.
Joskus voi seisoa, jos on älytön kusihätä esim, minulla ei ole fetissiä kusileikkeihin, se vain rupeaa seisomaan tolkuttomassa kusihädässä joskus. Eihän siihen seisokkiin tarvita kuin veri kunnolla kiertämään ja jollain hierojan luona voi varmaan käydä niin, että rupeaa paikat aukeamaan ja veri rupeaa kiertämään jne..
Penis on elin joka rupeaa seisomaan joskus ilman että siihen tarvitsee kiihottumista, jokainen tämän elimen omistaja on tämän jo oppinut ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta.
[/quote]
Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta.
[/quote]
Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee.
[/quote]
... ja etenkin täällä vauvapalstalla. Väittäisin, että lähes jokaisella naisella täällä on kokemusta miehistä ja osalla jopa kotona teini-ikäinen poika eli hormonihirviö.
Ne ymmärtämättömät kommentit on tulleet homifoobisilta miehiltä, joilla siis itselläkin penis on.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta.
[/quote]
[/quote]
... ja etenkin täällä vauvapalstalla. Väittäisin, että lähes jokaisella naisella täällä on kokemusta miehistä ja osalla jopa kotona teini-ikäinen poika eli hormonihirviö.
Ne ymmärtämättömät kommentit on tulleet homifoobisilta miehiltä, joilla siis itselläkin penis on.
[/quote]
Siis *homofoobisilta
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee.
[/quote]Onhan se joskus outoa, kun rupeaa vain seisomaan yhtäkkiä :/ Keität vaikka kahvia ja mietit pitäisikö viedä roskapussi ulos, no siinä sitten viet roskiksen ulos kauhea stondis päällä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:23"]Naiset ei ymmärrä munan toimintaa, sillä on ihan oma elämä ja tahto. Joskus näille seisokeille ei voi yhtikäs mitään. Teininä ja murkkuiässä mulla seiso esim koko ajan, niin paljon seiso että tuli joskus muna kipeäksi siitä seisomisesta. Ihan helvetin noloa se joskus on, mutta minkäs sille tekee. [/quote] Kuule, kyllä tuon jokainen aikuinen nainen tietää. Ei siinä ole mitään uutta. Penis vie ja mies vikisee.
[/quote]Onhan se joskus outoa, kun rupeaa vain seisomaan yhtäkkiä :/ Keität vaikka kahvia ja mietit pitäisikö viedä roskapussi ulos, no siinä sitten viet roskiksen ulos kauhea stondis päällä.
[/quote]
Aika korjaa tuon. Älä muuten vaan mene esittämään tota vertausta naiselle jonka haluat sänkyyn. Eli roskapussi tai nainen, sama vaikutus :-D
Ap täällä vielä kerran. En ymmärrä tuollaista homo-huutelua. En ole homo, en edes kaappi-sellainen. Joku tuossa sanoi, ettei kannata kertoa vaimolle tapahtuneesta. No, kai se on parasta niin, kun täälläkin moni heti väittää homoksi. Hierontaan en aio enää mennä.
ap