Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 164 cm hoikka, mitä syöt

Vierailija
01.05.2015 |

jotta pysyt hoikkana? Päivittäiset ateriat mistä koostuu?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja 59 kg. Olen hoikka mutta en semmoinen kuivan näköinen. sanalla sporttinen voisin kuvata itseäni.

Syön aamiaiseksi puuroa ja marjoja. Teen välillä puuron kanssa kiisseliä johon laitan vettä, pari purkkia piltin hedelmä sosetta ja marjoja.

Lounaaksi arkena syön salaattia jossa on usein salaattia, tomaattia, paprikaa, herne-maissi-paprikaa, raejuustoa ja omenaa.

Välipalaksi tuhti leipä

Päivälliseksi normaalia koti ruokaa ja kasviksia.

Iltapalana puuroa tai rahkaa. Välillä kasviksia ja kermaviili dippi.

Käyn salilla ja uimassa 3krt viikossa. Treenin jälkeen juon proteiini jauhe maitorahka vesi smoothien. Juon päivän aikana vähintään 1,5l vettä.

Kävelen tai pyöräilen kaikki alle 5 km matkat eli viikossa tulee yli 50 km hyöty liikuntaa

Vierailija
22/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikää laiha. Mut 164/65. Syön melkee joka päivä sipsipussin tai suklaata. "Oikeeta ruokaa" syön ehk 3 kertaa viikossa. Aamupalaa en syö ollenkaa, välil syön 12 aikaa suklaapatukan ja sit illalla jotai muuta herkkuu. Limuu/mehuu en juo juuri koskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/58, ja kyllä, koen olevani hoikka. Lihaksia löytyy, toki myös rasvaa (19%).

Aamulla syön kaurapuuroa ja desin raejuustoa ja kahvi. Lounaaksi joku salaatti kasviperäisellä proteiinin lähteellä ja ruisleipä. Välipalaksi joku hedelmä tai porkkanoita ja kahvi. Päivälliseksi tavallista kasviskotiruokaa (makaronilaatikko, pasta+kastike, risotto tms) ja kasviksia puolet lautasesta (yleensä lämpimiä vihanneksia). Iltapalaksi maitorahkaa, viiliä, jukurttia, munakas tms. 

Herkkuja syön kerran viikossa lauantaisin ja yleensä se herkku on 150 irtokarkkia tai jäätelö. 

Vierailija
24/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja r. 51 kg painan. Syön aamulla aina maustamatonta jugurttia hedelmien, marjojen ja yleensä pähkinöiden kanssa. Lisäksi yks ruisleipä (voita ja juutoa päälle) sekä kahvi ja sen kanssa yksi keksi tai pala suklaata (ei yhtään enempää). Lounaaksi syön pari ruisleipää ja hedelmän, plus kahvin ja keksin, suklaapalan tms. Jos töissä on tarjolla pullaa tms. syön aina.  Välillä syön lounaana vaihtoehtoisesti kunnon ison salaatin (yleensä fetasalaatin tms.) Jos on työpäivän aikana vielä nälkä, syön pähkinöitä tms. Päivälliseksi tavallista kotiruokaa, jota muu perhekin syö. Ja sen jälkeen (ja ylipäätään töiden jälkeen) napostelen kyllä koko illan! Mut aika terveellisesti, hapankorppuja, leipää, hedelmiä. Liikuntaa harrastan kolme kertaa viikossa.

Vierailija
25/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 jatkaa..

En kyllä syö terveellisesti ja monipuolisesta sen takia, että pysyisin hoikkana. Vaan koska olo on kevyt ja hyvä. Voin syödä hyvällä omatunnolla herkkujakin jos tekee mieli, mutta harvoin tekee. Koska ravinto on kunnossa niin ei tee mieli moskaa. Näin se vaan on. 

Vierailija
26/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 52-53 kg. Syön normaalisti aika vähän, vettä ja kahvia kuluu paljon. Aamulla juon kahvia (ja otan kalaöljykapselit, kalkit ja multivitan), en syö aamiaista. Lounaalla syön salaattia raejuustolla, kanalla tms. / ruisleipäparin, jossa on juustoa ja avokadoa välissä sekä hedelmää ja rasvattoman maitorahkan. Jos töissä on herkkuja tarjolla, en yleensä koskaan ota.

Töiden jälkeen menoista riippuen syön välipalaa tai päivällistä. Päivällistä en tee joka päivä, mutta jos teen, se on yleensä kanaa / kalaa / possunlihaa ja kasviksia. Päivällisen tilalla syön esim. munakasta, ruisleipää juustolla, maitorahkaa, salaattia, itsetehtyjä pirtelöitä (joissa esim tyrniä, rahkaa, maitoa, marjoja, banaania, lesettä, macaa tms.), hedelmiä, karjalanpiirakkaa tms. Illalla en syö varsinaista iltapalaa, mutta rääpin miehen iltapalaa.

Liikuntana harrastan lenkkeilyä, silloin tällöin kotijumppaa.

Vierailija
27/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muroja, hedelmiä, karkkia, vihanneksia ja pääosin pastaa. Ehkä pari kertaa kuukaudessa perunaa.. Riisiä hmmm kerran vuodessa ;) Ei hoikkien salaisuus piile ruokavaliossa vaan nopeassa aineenvaihdunnassa. Ei ole ikinä tarvinnut harrastaa liikuntaa pysyäkseen kunnossa tai miettiä mitä suuhunsa pistää. Karkin syömistä rajoitan max. hampaiden vuoksi ja siksi että niistä tulee huono olo.

Kroppani on aina näyttänyt hyvältä ja etenkin tiukoissa housuissa tai sukkahousuissa ja hameessa näyttävältä, vaikka olenkin vain 164cm. Painan 52kg, joten siksi tuokin pituus saa näyttämään ihan hyvältä. Ihan mukavaa että joku kompensoi tätä naamataulua ja hammasrivistöä... :)

Vierailija
28/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:26"]

Kaikki tuntuu pärjäävän ilman välipalaa. Monissa ruokasuosituksissakin välipala vain on hedelmä tms. Itselläni on klo 14 (ruokailusta n.2.5-3h) jo nälkä ja jos syön pelkän hedelmän tai jogurtin niin on hurja nälkä päivällisaikaan klo 17.

En käsitä miten tuon välipalan voisi jättää pois. Syön kaksi voileipää välipalaksi :) Muuten etriaväli venyy 6h pituiseksi ja minulle se on ihan liikaa. Uskon että syy nykyiseenkin raskaudenaikaiseen nopeaa painonnousuun on väli- ja iltapalat, kunpa pärjäisin ilman.

[/quote]

No mä en ainakaan pärjää ilman välipalaa. Joillakin ihmisillä verensokeri laskee helpommin, jos ateriaväli venyy. Itse voin paljon paremmin, jos syön pienen välipalan iltapäivällä. Eli et ole mitenkään poikkeuksellinen. :)

Vierailija
29/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun täällä hoikatkin on vähän pullukoita painon perusteella. T oikeasti hoikka 164 cm

Vierailija
30/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala klo 8 eli 2 leipää normipäälliset. Lounas klo 11, eväänä kotiruokaa esim. Nakkikeitto, täytetty paprika, sienipasta, risotto jne. Välipala klo 14 marjasmoothie tai hedelmä. Päivällinen klo 18-19, normaalia kotiruokaa kuten lounas, mutta reilumpi annoskoko ja enemmän kasviksia aterialle.
Viikonloppuisin herkkuja, esim. tänään itse tehtyjä munkkeja ja illall sipsejä. Herkkuja joskus myös viikolla, mutta ei joka päivä tai edes joka viikko.

Vierailija
31/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]

Jännä kun täällä hoikatkin on vähän pullukoita painon perusteella. T oikeasti hoikka 164 cm

[/quote]

Ok, olen normaalipainoinen - bmi on vain 23. Sori jos astuin "hoikan" varpaille

Vierailija
32/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm/53kg. En mieti periaatteessa ollenkaan mitä syön.... Nytkin suklaalevy kädessä. Syön hedelmiä, vihanneksia ja marjoja paljon, sillä ne ovat mielestäni todella maukkaita. Jäätelöä, karkkia, sipsiä menee myös oikein kunnolla. Teen 6x viikossa vatsalihaksia. Monet ihmettelevät, että enkö syö ollenkaan herkkuja ja mitä dieettiä käytän. Hauskojahan nuo kommentit ovat :D

Vierailija
33/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 158cm\53kg, hieman on vielä raskauskiloja. Pyrin noudattamaan Paleota eli kasviksia, hedelmiä ja proteiinina lihaa mitä ei ole mitenkään valmiiksi marinoitu. Nyt vappuna todellakin söin munkkia ja join simaa kuitenkin.

Vierailija
34/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]Jännä kun täällä hoikatkin on vähän pullukoita painon perusteella. T oikeasti hoikka 164 cm
[/quote]Paino ei kerro yhtään mitään. Lihas painaa enemmän kuin läski, joten kaksi päällepäin saman kokoista voi olla eri painoisia. Esimerkiksi ns.laihaläski ja toinen joku urheilija.

Vierailija
35/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]

[/quote]Hullu ämmä. Ei muuta.

Vierailija
36/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:00"]No minä olen 165 ja painan 58kg. Sopivan painoiseksi itseni tunnen. Syön kolme ateriaa päivässä. Aamulla leipää kinkulla/juustolla, jugurttia marjoilla/hedelmillä, maitokahvia, appelsiinimehua

Käyn setelillä lounasravintolassa. Alkuun otan yleensä keittoa, sitten pääruuan salaatin kanssa ja jälkkäriksi hedelmän ja kahvia.

Töistä tultua juon kahvia ja otan hedelmän.

Päivällisellä(n klo 19.00) syön normaalia kotiruokaa, jossa pyrimme kolmeen ruokalajiin tyyliin alkusalaatti, liha/kala/kanaruoka ja vaikka juustoa jälkkäriksi.

En syö välipaloja lukuunottamatta paria hedelmää ja muutama kuppi kahvia.
[/quote] no et sä kyllä niin hoikka ole. Normaalipainoinen kyllä ja hyvä varmasti.

Vierailija
37/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163/50. Arkiaamut aloitain proteiinirahkalla (normaalilla aamiaisella vatsa kurisee satavarmasti ennen lounasta, siksi proteiini) ja appelsiinimehulla. Jos syön lounasta, se on salaatti, kanavoileipä, keitto tai kasvisruokaa (esim. paella tai kesäkurpitsalasagne). Iltapäivällä juon usein kahvia ja jos pullaa on tarjolla, otan. Illallisen syön suomalaisittain myöhään, yleisimpiä kotiruokia meillä on kana-pestopasta (täysjyväpastaa), valkosipuli-kanapihvit ja riisi, lohimedaljongit ja peruna/salaatti, kana-fetasalaatti jne. 1-2 kertaa viikossa illallistan ulkona, useimmiten syön burgerin tai pastan (en kuitenkaan ikinä jaksa syödä koko annosta). Herkuttelen karkeilla ja suklaalla 1-2 kertaa viikossa. Painoni vaihtelee tosi nopeasti, esim. pitkä viikonloppu ulkomailla eli ravintolaruokaa, leivoksia ja viiniä näkyy vaa'alla heti +2-3 kiloa. Saan sen pois vähentämällä syömisiä (ei herkuttelua) 4-5 päivässä.

Vierailija
38/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:00"]No minä olen 165 ja painan 58kg. Sopivan painoiseksi itseni tunnen. Syön kolme ateriaa päivässä. Aamulla leipää kinkulla/juustolla, jugurttia marjoilla/hedelmillä, maitokahvia, appelsiinimehua Käyn setelillä lounasravintolassa. Alkuun otan yleensä keittoa, sitten pääruuan salaatin kanssa ja jälkkäriksi hedelmän ja kahvia. Töistä tultua juon kahvia ja otan hedelmän. Päivällisellä(n klo 19.00) syön normaalia kotiruokaa, jossa pyrimme kolmeen ruokalajiin tyyliin alkusalaatti, liha/kala/kanaruoka ja vaikka juustoa jälkkäriksi. En syö välipaloja lukuunottamatta paria hedelmää ja muutama kuppi kahvia. [/quote] no et sä kyllä niin hoikka ole. Normaalipainoinen kyllä ja hyvä varmasti.

[/quote]Ole matamipygmi hiljaa.

Vierailija
39/39 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Ok, olen normaalipainoinen - bmi on vain 23. Sori jos astuin "hoikan" varpaille
[/quote] bmi 23 on normaalipainoinen, en kyllä näe hoikkana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi