Entä jos immenkalvossa ei ole reikää silloin kun kuukautiset alkavat?
Jos henkilöllä on aivan umpinainen immenkalvo, jossa ei ole missään mitään aukkoa, josta menkat pääsisivät valumaan pois. Mitä sitten tapahtuu, varastoituvatko ne jonnekin?
Kommentit (17)
Suusta ne töhnät sitten viimeistään alkaa pukata ulos.
Menevät vatsaan ja tulevat kakan mukana pois.
Kyllä. Ne varastoituvat. Järisyttävä Niagara purkautuu kun menetät neitsyytesi. Kannattaa laittaa sanko/saavi alle.
Tulee valtaisa tulehdus ja lääkäri puhkaisee immenkalvon. Voi mennä pahaksikin...
Menevät päähän ja kasvot muuttuvat aivan punaisiksi.
Hei, kysyin ihan vakavissani...
Ap
Veri pakkautuu suureksi limaklöntiksi kohtuun.
Lue tuo terveyskirjason linkki, on asiallinen teksti.
Heti kun menkat alkavat, vampyyri puraisee yöllä reiän immenkalvoon ja imee veret.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:55"]
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01114
[/quote]
Ainoa asiallinen vastaus, ja tätä ei yläpeukuteta. En ole linkittäjä, mutta luin mielenkiinnolla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:05"]
Heti kun menkat alkavat, vampyyri puraisee yöllä reiän immenkalvoon ja imee veret.
[/quote]
:D
Muistan nähneeni joskus kuvan, jossa nuoren hoikan tytön maha pullotti pahasti juuri sisälle jääneen ja kertyneen kuukautisveren takia :(
Olen (valitettavasti) nähnyt videon siitä toimenpiteestä kun lääkäri puhkaisee umpinaisen immenkalvon. Ei ollut mitään juoksevaa verta enää vaan kiisseliäkin paksumpaa tummanpunaista tavaraa jota näytti tulevan loputtomasti ulos.
Mulla kävi näin. Olin 12 vuotias kun aloin ihmettelemään alavatsaani, joka alkoi kasvamaan. Muuten olin hyvin hoikka. Kipuja ei ollut ollenkaan kunnes ehkä puolen vuoden jälkeen tulivat kivut. En pystynyt tekemään mitään ja äitini vei minut lääkäriin. Lääkäri teki näppärän diagnoosin nopeasti ja sanoi, että olen raskaana. Enpä ollutkaan ja tutkimusten jälkeen minut passitettiin sairaalaan. Sairaalassa immenkalvoon tehtiin reikä nukutuksessa ja veri pääsi ulos. Siinä kaikki, ei mitään sen ihmeempiä siis paitsi että reiästä tehtiin niin pieni, että sitä piti isontaa sairaalassa myöhemmin kun neitsyys ei meinannut mennä ollenkaan lukuisista yrityksistä huolimatta. Tästä on jo lähes 30 vuotta aikaa. :)
Tulee nenästä