Gallup: Vanha kiinalainen testi lapsen sukupuolesta
Pakko kysyä täältäkin ja olisi hauskaa jos mahd. moni JO SYNNYTTÄNYT vastaisi tähän kyselyyn esim oheisen esimerkin mukaan. Olemme tänään töissä tehneet 8 naisen kanssa tämän testin ja kaikilla piti paikkansa, myös minulla molempien lapsien kanssa.
poika -02 (testi piti paikkansa)
poika -04 (testi piti paikkansa)
Onko siis tuossa testissä oikeasti jotakin perää?!? Hurjaa!
Huom! TEstissä katsotaan siis hedelmöittymiskuukausi ja ikä juuri sinä kuukautena! Tämä selvennyksen vuoksi ja virheiden välttämiseksi sillä ainakaan täällä töissä ei kaikki sitä huomannut.
http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
Kommentit (39)
Tyttö -03 (testi piti paikkansa)
nyt odotan toista, testin mukaan p.o. poika mutta ultrassa näytti tytöltä.. ei tosin vielä varmaa.
Meilläkin piti paikkansa.
Poika -96
Poika -00
nyt toivottavasti olis tärpännyt viikonloppuna niin saataisiin taulukon mukaan jo tyttökin taloon!
Mulla siis 2 lasta, ja molemmista testi oikeassa. Nyt tulossa kolmas, ihan poikaolo ollut kokoajan, ja poikaa testikin näyttäis. =)
Tää testi piti mulla esikoisen kohdalla paikkansa, poika syntyi 04 ja testinkin mukaan piti tulla poika. Mutta nyt odotan toista ja oikeestaan ton testinkään on ihan mahdoton sanoa kumpi tulee kun hedelmöityskuukausi ja syntymäkuukausi mulla tällä kertaa sama ja ikä vaihtuu kesken kuukauden, niin myös testin veikkaus onko tyttö vai poika.. Eli jos katsoo ikää ennen syntymäpäivää, niin poika pitäisi tulla. Jos taas syntymäpäivän jälkeen niin tyttö! Itse hedelmöityshetkellä en vielä ollut lisää vuosia saanut, joten sen puolesta pitäisi tulla poika, mutta itsellä semmoinen ' tyttöolo' ja toisen testin mukaan tyttö olisi tulossa (siis yhtä leikkimielinen), joten saa nähdä kuinka käy!;)
Testin mukaan esikoisen pitäisi olla poika mutta pieni prinsessa meillä kyllä on. Tästä toisesta lapsesta pitäisi tulla myös poika, täytyy vaan odotella pitääkö täsä toisessa raskaudessa paikaansa.
Poika -04 piti paikkansa.
Nyt näyttää tyttöä ja vähän itteltäkin siltä tuntuu.
Saapi nähdä, molemmat sukupuolet enemmän kuin tervetulleita :).
-kesis 11+4
Eli poika -02 ja testi piti paikkansa, samoin poika -03 ja testi piti myös paikkansa.
Nyt on kolmas tulossa ja testin mukaan tyttö, mikä olisi enenmmän kuin toivottu:-)
LapaLepa rv 12+4
Meillä odotetaan esikoista kovasti tyttöololla. Testin mukaan olisi kuitenkin poika tulossa. Epäilen kuitenkin vähän tätä testiä, sillä sen mukaan minunkin pitäisi olla poika :)
*M* + Tuuti 19+2
Kaikkien kolmen lapsen kohdalla metsään meni , näytti aina päinvastaista :) Ehkä tulos on päinvastainen sitten tälläkin kertaa...
Meillä 2 tyttöä ja taulukon mukaan kummatkin piti olla poikia. Nyt kolmas tulossa ja taulukon mukaan tyttö. Liekö nyt sitten poika tulossa?? Heh..
AIHA
Poika -03 olisi pitänyt testin mukaan olla tyttö...
Siskonpojan -02 olisi myös pitänyt olla tyttö, siskontytön -05 poika... Että meillä ei oikein mennyt nappiin...
Paikkaansa pitää mullakin, eli ultrassa on satavarmaksi katottu että tyttö tulee ja niin näytti tuo taulukkokin.
...poika tuli. Uusi tulokas olisi testin mukaan myös poika. Rakenneultra puolestaan povaili tyttöä, mutta varmahan tuosta ei voi olla (joo ja toi taulukkohan taas on ihan pomminvarma=). Itse en oikein tiedä mikä onko tässä tyttö vai poikaolo. Parin kuukauden sisällä se selviää!
Testin mukaan meillä pitäisi olla kaksi poikaa mutta kyllä nuo kumpikin tyttöjä ovat (-04 ja -06) !!!
Ekan olisi pitänyt olla poika, onkin tyttö.
Tokan ja kolmannen olisi pitänyt olla tyttöjä, ovat poikia.
Seuraavan pitäisi olla poika, eli olisiko siis kuitenkin tyttö, nähtäväksi jää (tytöstä salaisesti haaveilen:)).
Tarkistin vielä kahteen kertaan, kun meni noin jännästi päinvastoin.
Kolmeplusyks ja 7+5
Eli esikoisen näytti oikein, tyttö -04, mutta toisen näytti väärin eli poikaa veikkasi ja tyttö tuli -05. Nyt veikkasi poikaa tulevaksi, itsellä ollut vahva poikaolo. Muutaman kk päästä näkee, osuuko veikkaus oikeaan tällä kolmannella kerralla.
Anemone rv 21+5
Eli testin mukaan olisi pitänyt tulla kolme tyttöä, ja oikeasti on kolme poikaa.. Nelosen pitäisi olla myös testin mukaan tyttö, joten sillä perusteella kai sitten taas poika tulossa... :)
1. lapsi pitää paikkansa (poika)
2.lapsi pitää paikkansa (poika)
3.lapsi ei pidä paikkansa (ultran mukaan poika tulossa, testin mukaan olisi tyttö)
Mayella rv 38
Jos tuo olisi Kiinassa tehonnut, siellä syntyisi vielä reippaasti enemmän poikia tyttöihin nähden ;)
Mulla ei pitänyt paikkaansa ekan kohdalla eikä ilmeisesti pidä tämän tokankaan kanssa. Sitä paitsi, linkin testi on vähän epätarkka. Äidin ikä pitäisi katsoa kuukalenterin mukaan. Heittoa voi tulla etenkin silloin, jos on syntynyt alkuvuodesta. Kiinassa ikä ilmoitetaan muutenkin eri tavalla. Esim. lokakuussa vuonna 1980 syntynyt nainen on 26-vuotias, ei 25.
poika -03 (testi pitää paikkansa)
ja nyt pitäisi olla testin mukaan tulossa poika -07:-)
-Nyytti07 17+1