Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jäätelöä haluaisit maistaa mutta sitä ei valmisteta?

Vierailija
08.01.2022 |

Jäätelö jota ei ole olemassa, ainakaan Suomessa, mikä olisi hyvää, mitä haluaisit kokeilla tai oletko kotona tehnyt mutta kaupasta ei saa?

Tää aihe on tarkoitettu kirjoittaessani ihan omaksi iloksi kaikille täällä, ideoita mitä voisi kotona kokeilla, tai mikä on todettu hyväksi.

Kommentit (731)

Vierailija
421/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakki jäätelöä en löydä enää mistään.

Eikö Lidlillä ole litran paketissa? Voi olla että sekoitan lakritsijäätelöön.

Vierailija
422/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa oon kesällä syönyt irtojäätelönä jäätelökioskilta ostettuna tervajäätelöä. Sitä kun saisi lisää, nam! 😋

Parina viime kesänä en siis oo enää kyseistä makua löytänyt yhdestäkään jäätelökioskista, vaikka kuinka oon yrittäny ettiä. Olikohan joku parin kesän mittainen kokeilu ja huomasivat, että ei oo menekkiä, niin lopettivat myynnin. En sit tiie. 🤷 Mutta mä ainakin jäin kaipaamaan kyseistä makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
424/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa oon kesällä syönyt irtojäätelönä jäätelökioskilta ostettuna tervajäätelöä. Sitä kun saisi lisää, nam! 😋

Parina viime kesänä en siis oo enää kyseistä makua löytänyt yhdestäkään jäätelökioskista, vaikka kuinka oon yrittäny ettiä. Olikohan joku parin kesän mittainen kokeilu ja huomasivat, että ei oo menekkiä, niin lopettivat myynnin. En sit tiie. 🤷 Mutta mä ainakin jäin kaipaamaan kyseistä makua.

On sitä ollut jo kauan sitten myynnissä, ei ollut parinkesän mittainen kokeilu.

Vierailija
426/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kun käytiin aina pohjoisessa kesälomareissulla, ostin sieltä sellaisia poron pipana-nimisiä oliko ne nyt salmiakkikarkkeja. Sellaista jäätelöä kun sais, missä olis noita karkkeja seassa. Siispä vastaan poronpipanajäätelöä.

Vierailija
427/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä ollut jo kauan sitten myynnissä, ei ollut parinkesän mittainen kokeilu.

Ok. Mutta meiän kaupungista en löytänyt sitä kuin parina kesänä. Harmi. Toivottavasti sitä sais taas enskesänä.

Vierailija
428/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantteri-jäätelöä, Fazerin original pantteri

Vierailija
432/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinimaitojäätelö.

Vierailija
433/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan ja kahvin sekoitus, sellainen pehmeä kermainen.

Vierailija
434/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mövenpick Appleblossom.

Vierailija
435/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin kaupasta ostaa kirpeää puolukkajäätelöä kinuskikastikkeella niin en katsoisi hintaa.

Sitruuna-vadelmajäätelö voisi myös olla ihanaa.

Tai kunnon vaniljajäätelöä kirpeällä tyrnikastikkeella jota olisi reilusti.

Ravintoloissa saa usein vastaavia annoksia ja maut toimii todella hyvin. Mutta pakastealtaasta löytyy vain jotain Ainon esanssista karpalokinuskia :(

Vierailija
436/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin kaupasta ostaa kirpeää puolukkajäätelöä kinuskikastikkeella niin en katsoisi hintaa.

Sitruuna-vadelmajäätelö voisi myös olla ihanaa.

Tai kunnon vaniljajäätelöä kirpeällä tyrnikastikkeella jota olisi reilusti.

Ravintoloissa saa usein vastaavia annoksia ja maut toimii todella hyvin. Mutta pakastealtaasta löytyy vain jotain Ainon esanssista karpalokinuskia :(

Ah, mä tykkäisin myös, jos löytäisi kermajätskin aidosti kirpeällä marja-/hedelmäkastikkeella 🤤

Vierailija
437/731 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutikku

Vierailija
438/731 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkajäätelöä haluaisin saada kaupasta. 

Vierailija
439/731 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midi kirsikkajäätelöpuikko suklaakuorrutuksella oli todellinen herkku 70 ja 80 luvuilla. Sitä kaipaan kovasti.

Vierailija
440/731 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrni-vanilja-valkosuklaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme