Painosta asiaa!
Eli olen siis 16v tyttö, ja mittani ovat 167,5 cm ja 55 kg. Kuntoilen paljon ja syön mahdollisimman terveellisestä, mutta näytän ryhävalaalle!! En tajua miten paljon minulla on vieläkin ylimääräistä :( Masentaa kun näytän peilistä katsottuna kasalle ihraa :( Nyt joku varmaan sanoo että olen provo, mutta en todellakaan ole! olisko 48 kg sopiva paino?
Kommentit (56)
Mä oon miettiny ihan samaa.. tuntuu vaan että lihon ja lihon koko ajan lisää vaan D:
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:21"]Mä oon miettiny ihan samaa.. tuntuu vaan että lihon ja lihon koko ajan lisää vaan D:
[/quote]
En tajua, vähän aikaa sitten aloin näyttää "siedettävältä" ja nyt taas iski vasten kasvoja totuus kun katsoin peiliin x( -Ap
Sanokaa nyt joku että miten voi olla mahdollista että näytän näin "pönäkälle"?? Mitä teen :( -Ap
Eikö kukaan osaa sanoa mitään? :o -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:34"]Eikö kukaan osaa sanoa mitään? :o -Ap
[/quote]
Sanokaa nyt joku jotain :/ Itkettää ja ahdistaa.-Ap
Vaikee sanoo kun ei tiedä sun syömisistä tai liikuntatottumuksista mitään.. Mutta jos syö terveellisesti ja liikkuu niin aika vaikeetahan sit on ryhävalaalta näyttää
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:46"]Osaan! Oot pelle!
[/quote]
No tämäpä auttaa paljon.-Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:46"]Mikä on vyötärönympärys?
[/quote]
68 cm..:( Muistaakseni, mittasin viime viikolla. -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:47"]Vaikee sanoo kun ei tiedä sun syömisistä tai liikuntatottumuksista mitään.. Mutta jos syö terveellisesti ja liikkuu niin aika vaikeetahan sit on ryhävalaalta näyttää
[/quote]
Harrastukseni puolesta kuntoilen joka päivä, ja tänäänkin oon syöny vaan kasvissose keittoa..:( -Ap
Et voi näyttää läskiltä oikeasti. Älä vertaa itseäsi alipainoisiin.
Haluatko sairastua kilpirauhasen vajaatoimintaan? Pelkkää kasviskeittoa syömällä se onnistuu helposti. Missä proteiini ja rasva?
Tiedän, että vastaukseni on todella kuiva, mutta lue silti: Olet nuori ja vartalosi muokkautuu vielä. Olet aivan normaalipainoinen. Naisille on erityisen haitallista olla alipainoinen, voi aiheuttaa lapsettomuutta tms. 48kg painoisena olisit alipainoinen. Neuvoni: Jätä turhat herkut ja roskaruoka pois, mutta syö hyvällä omalla tunnolla vatsa täyteen kunnon kotiruokaa. Olet varmasti todella kaunis nuori nainen. Älä turhaan tuhlaa nuoruuttasi painosta stressaamiseen.
Terv. Terkkari :)
Oletko seksuaalisesti turhautunut?
okei, no ei kannata syödä liian vähän vaan ainakin se kolme (huom: Terveellistä) ateriaa päivässä ainakin jos urheilee. En osaa kyllä sanoa miksi sitten näytät tolta jos urheilet ja syöt vähän..
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:51"]Haluatko sairastua kilpirauhasen vajaatoimintaan? Pelkkää kasviskeittoa syömällä se onnistuu helposti. Missä proteiini ja rasva?
[/quote]
Söin eilen lihapullia ja muussia :/ -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:50"]Et voi näyttää läskiltä oikeasti. Älä vertaa itseäsi alipainoisiin.
[/quote]
En vertaa alipainoisiin..mutta eikö tässä painossa pitäisi näyttää hyvälle? Näytän kamalalta. -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:51"]Tiedän, että vastaukseni on todella kuiva, mutta lue silti: Olet nuori ja vartalosi muokkautuu vielä. Olet aivan normaalipainoinen. Naisille on erityisen haitallista olla alipainoinen, voi aiheuttaa lapsettomuutta tms. 48kg painoisena olisit alipainoinen. Neuvoni: Jätä turhat herkut ja roskaruoka pois, mutta syö hyvällä omalla tunnolla vatsa täyteen kunnon kotiruokaa. Olet varmasti todella kaunis nuori nainen. Älä turhaan tuhlaa nuoruuttasi painosta stressaamiseen.
Terv. Terkkari :)
En mä syö herkkuja! :( Mutta tunnen huonoa omatuntoa kun tänään söin puolikkaan pullan..-Ap
Mitä mun pitää tehdä että saan itseni laihaksi? :( -Ap