Painosta asiaa!
Eli olen siis 16v tyttö, ja mittani ovat 167,5 cm ja 55 kg. Kuntoilen paljon ja syön mahdollisimman terveellisestä, mutta näytän ryhävalaalle!! En tajua miten paljon minulla on vieläkin ylimääräistä :( Masentaa kun näytän peilistä katsottuna kasalle ihraa :( Nyt joku varmaan sanoo että olen provo, mutta en todellakaan ole! olisko 48 kg sopiva paino?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:54"]okei, no ei kannata syödä liian vähän vaan ainakin se kolme (huom: Terveellistä) ateriaa päivässä ainakin jos urheilee. En osaa kyllä sanoa miksi sitten näytät tolta jos urheilet ja syöt vähän..
[/quote]
Näytän kamalalta :( Aina mua on haukuttu pallokalaksi ja läskiksi...-Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:52"]Oletko seksuaalisesti turhautunut?
[/quote]
En? Mitä se painoon liittyy? -Ap
[/quote] projisoit seksinpuutetta inhoamalla vartaloasi?
Sun pitäisi tutustua terveelliseen ruokavalioon. Silläkin on väliä, että mitä sä syöt, ei pelkillä kaloreilla. Saatko tarpeeksi proteiinia? Mitä muuta syöt yleensä?
tavoitteletko itsellesi semmosta laihaläskin vartaloa (jollaiseta lähellä olet jo nyt) vai timmiä kroppaa? Jos timmiä niin pitäisi syödä kyllä ihan kunnolla ja liikkua
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:52"]Oletko seksuaalisesti turhautunut?
[/quote]
[/quote]
Poikaystävällä ja mulla menee hyvin...eli ei johdu seksin puutteesta.-Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"]Sun pitäisi tutustua terveelliseen ruokavalioon. Silläkin on väliä, että mitä sä syöt, ei pelkillä kaloreilla. Saatko tarpeeksi proteiinia? Mitä muuta syöt yleensä?
[/quote]
Tomaattikeittoa, kasvispullia, juon paljon vihreää teetä, ruisleipää välillä. Yritän olla syömättä..-Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"]tavoitteletko itsellesi semmosta laihaläskin vartaloa (jollaiseta lähellä olet jo nyt) vai timmiä kroppaa? Jos timmiä niin pitäisi syödä kyllä ihan kunnolla ja liikkua
[/quote]
No mähän liikun!! Harrastuksen puolesta joka päivä! -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"]tavoitteletko itsellesi semmosta laihaläskin vartaloa (jollaiseta lähellä olet jo nyt) vai timmiä kroppaa? Jos timmiä niin pitäisi syödä kyllä ihan kunnolla ja liikkua
[/quote]
No mähän liikun!! Harrastuksen puolesta joka päivä! -Ap
[/quote]
Ja en ole laiha läski! Mulla on hyvä lihaskunto.-Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:52"]Oletko seksuaalisesti turhautunut?
[/quote]
[/quote]
[/quote] sitten en tajua, miksi kiusaat itseäsi itseinholla ja syömishäiriöllä. Mietipä että minä sain munaa vasta 22-vuotiaana. Pikkasen enemmän aihetta itseinholle ja laihduttamiselle.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:52"]Oletko seksuaalisesti turhautunut?
[/quote]
[/quote]
[/quote] sitten en tajua, miksi kiusaat itseäsi itseinholla ja syömishäiriöllä. Mietipä että minä sain munaa vasta 22-vuotiaana. Pikkasen enemmän aihetta itseinholle ja laihduttamiselle.
[/quote]
Mitenkä tämä nyt seksiin liittyy?? Ja syömishäiriö? Poikaystävä yrittää aina kehua mutta jotenkin olen aina oppinu vihaamaan mun kroppaa :( se tuntuu vastenmieliseltä..-Ap
No kyllä se liittyy. Vituttaa tommoset, jotka muka inhoavat vartaloaan, vaikka noin nuorena jo munaakin saavat ja vielä kehuja! Tajuatko?!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:18"]No kyllä se liittyy. Vituttaa tommoset, jotka muka inhoavat vartaloaan, vaikka noin nuorena jo munaakin saavat ja vielä kehuja! Tajuatko?!
[/quote]
No eihän se seksi nyt noin tärkeetä oo :D Voi hyvänen aika. Ja kyllähän mä arvostan poikaystävän kehuja, mutta jotenkin vaan inhoan kehoani..tuntuu että kehoni on jotenkin kuvottava ja että kukaan ei voi tykätä siitä. -Ap
Kyllä se kuule aika tärkeäksi tulee, kun sitä ei saa. Mutta sähän et siitä mitään tiedä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:26"]Kyllä se kuule aika tärkeäksi tulee, kun sitä ei saa. Mutta sähän et siitä mitään tiedä.
[/quote]
:o rauhotu, ota rauhassa. -Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:52"]Oletko seksuaalisesti turhautunut?
[/quote]