Vinkkejä kaurismiehen kanssa seurusteluun?
On kova tekemään töitä, murehtii ja on ahkera, mutta miten saan rentoutumaan välillä?
Kommentit (52)
Ei ole mitään tajua liikenteessä. Kannattaa pukea huomioliivi sille päälle aina kun lähtee kotoa, että ei jää auton alle:
Vierailija kirjoitti:
Kauriin suurta herkkua ovat maitohorsmat, mesiangervot, niittyleinikki, rentukka ja jopa sienet.
Jotkut tykkää myös höpöheinästä.
Liikkuu ilta - ja aamuhämärässä aktiivisimmin, mutta myös muina vuorokaudenaikoina. Elää mieluiten pienessä perhetyhmässä 2-3:,n naaraan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on rahakeskeisin merkki kaikista eläinradan merkeistä. Eli valehtele olevasi rikas perijätär, niin jopa alkaa kiinnostaa naimisiinmeno. Ja ole valmis siihen, että mies on koko ajan töissä, puhuu töistä tai vaatii sinua tekemään töitä koko ajan. Millään muulla ei ole merkitystä, koska työstä saa rahaa. Elämä on pelkkää ikävää suorittamista.
Ihmettelen muuten, jos olet kala, että miten noin tunteikas ihminen on päätynyt jäyhän maamerkin kanssa yksiin? En usko teidän sopivan yhteen pidemmän päälle, mutta onnea matkaan kuitenkin.
Itse olen kunnon työnvieroksuja ja kauris:D.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhassa kannattaa suojata KAIKKI kasvit.
Mies kävi alkuillasta kaupassa ostamassa meille salaattitarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Onko valkohäntäkauris?
Mies on aito ja ahkera kauris.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tajua liikenteessä. Kannattaa pukea huomioliivi sille päälle aina kun lähtee kotoa, että ei jää auton alle:
Tämä oli suloinen neuvo. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriin suurta herkkua ovat maitohorsmat, mesiangervot, niittyleinikki, rentukka ja jopa sienet.
Jotkut tykkää myös höpöheinästä.
Ihan vaan baageleita teki aamupalaksi avokadolla ja tomaateilla.
Käykää ulkoilemassa sellaiseen aikaan, ettei kaikki ole kusettamassa koiriaan, muuten tulee ikävä härdelli kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että se ei ole poromies?
25.12. syntynyt kauris on.
Vierailija kirjoitti:
Kauris on rahakeskeisin merkki kaikista eläinradan merkeistä. Eli valehtele olevasi rikas perijätär, niin jopa alkaa kiinnostaa naimisiinmeno. Ja ole valmis siihen, että mies on koko ajan töissä, puhuu töistä tai vaatii sinua tekemään töitä koko ajan. Millään muulla ei ole merkitystä, koska työstä saa rahaa. Elämä on pelkkää ikävää suorittamista.
Ihmettelen muuten, jos olet kala, että miten noin tunteikas ihminen on päätynyt jäyhän maamerkin kanssa yksiin? En usko teidän sopivan yhteen pidemmän päälle, mutta onnea matkaan kuitenkin.
Miten niin kalat ja kauris eivät sopisi yhteen? Mikä merkki sopisi sitten?
Itse olen kunnon työnvieroksuja ja kauris:D.