Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesalan ja Lauri Ylösen talo myynnissä, miksi?

Vierailija
01.05.2015 |

Pariskunta on rakentanut taloa vuodesta 2009, miksi ne sen myy nyt ja asuivatko siinä edes päivääkään? Ihmettelen vaan, kun jossain haastattelussa Lauri sanoi, että siinä on perheelle loppuelämän koti. Rapeat kahdeksan miljoonaa maksaa.

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulahan nostettiin Jumalattaren asemaan Vain elämää ohjelmasta. Eikös hänen pitänyt tehdä soololevy ja alkaa keikkailla Suomessa ylimmällä huipulla, syrjäyttäen Jenni Vartiaisen, Chisun, Sannit ja Jannat ym? Miksi sitten myy talonsa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole Paulan talon. Ja soolohan on tulossa.

Vierailija
4/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:55"]

On muuten Laurin piirtämä talo.

[/quote]

Hahhahhah. Missä välissä se on arkkitehdiksi opiskellut?

Vierailija
5/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:55"]

On muuten Laurin piirtämä talo.

[/quote]

Hahhahhah. Missä välissä se on arkkitehdiksi opiskellut?

[/quote]

Enpäs tiedä missä vaiheessa, mutta kiinnostusta alaan on kertonut jo jossain muinaisissa haastatteluissa.

"– Taloa tehtiin noin viisi vuotta. Lauri itse suunnitteli talon ja teki 3D-kuvat. Suunnittelussa meni kolme vuotta ja rakentamisessa kaksi. Talo valmistui viime kesänä ja se todella pärjää kansainvälisessä vertailussa. Vaikutteita on varmasti otettu Kaliforniasta, Ojanen kertoo."

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/valittaja-paljastaa-syyt-lauri-ylosen-talon-miljoonahinnalle/5034354

Vierailija
6/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entä, kun puhutaan 8 miljoonan talosta ja pitkästä laina-ajasta? Ostan 30 vuoden laina-ajalla talon, josta maksan pelkkiä korkoja 6700e/kk (ylemmän lainauksen esimerkin mukaisesti). 30 vuoden päästä minulla on 8 miljoonan talo, josta olen maksanut 10,4 miljoonaa, kun käteisellä ostettuna minulla olisi se 8 miljoonan talo ja tuon 2,4 miljoonaa olisin voinut sijoittaa johonkin muualle.

[/quote]

Huomioi asuntolainan korkovähennys verotuksessa.

Ohis

Vierailija
7/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:53"]

Paulahan nostettiin Jumalattaren asemaan Vain elämää ohjelmasta. Eikös hänen pitänyt tehdä soololevy ja alkaa keikkailla Suomessa ylimmällä huipulla, syrjäyttäen Jenni Vartiaisen, Chisun, Sannit ja Jannat ym? Miksi sitten myy talonsa? 

[/quote]

Paulaa ei voine verrata noihin artisteihin. Paula tehnyt itse oman musiikkinsa yli 10 vuoden ajan, lisäksi kymmenille muille artisteille sanoituksia. Mulle tuli yllätyksenä että ihmiset tajusivat Paulan lahjakkuuden vasta Vain Elämään jälkeen. Itse olen häntä huippulahjakkaana pitänyt alusta asti. 

Vierailija
8/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Paula ei ota Elastista? Ne ois ihana pari!

Vierailija
9/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Paulaa ei voine verrata noihin artisteihin. Paula tehnyt itse oman musiikkinsa yli 10 vuoden ajan, lisäksi kymmenille muille artisteille sanoituksia. Mulle tuli yllätyksenä että ihmiset tajusivat Paulan lahjakkuuden vasta Vain Elämään jälkeen. Itse olen häntä huippulahjakkaana pitänyt alusta asti. 
[/quote]

Ei mulle vaan välittänyt tämänkään ohjelman kautta paulan lahjakkuus...

Vierailija
10/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perkeleen ketjun takia näin viime yönä unta Lauri Ylösestä. Eikä muuten ollut mikään kostea uni.

Vierailija
11/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:52"]

Miks Paula ei ota Elastista? Ne ois ihana pari!

[/quote]

Ei olis. Paula tekis Elastaki negatiivisen.

Vierailija
13/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:17"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:27"] Miten paljon 8milj. € lainaa pitää lyhentää kuussa? Kuinka paljon noi tienaa vuodessa? [/quote] 30 vuoden lainanan 22.222€/kk plus korot, prosentin korko teksisi 6667€/kk. Eli semmonen 30 tonnia kuukaudessa pitäisi löytyä hynää asumiskuluihin. Ei hirveen montaa ostajaa löydy Suomesta ja ne joilla on noin paljon rahaa, ostaa asuntonsa ehkä jostain vähän kivemmasta ilmastosta. [/quote] Suomessahan on tuhansia miljonäärejä, jotka hyvin saisivat ostettua tuon talon ihan käteisellä. Ei tuollaisia hintoja millään asuntolainoilla rahoiteta. [/quote]   Typerä on semmonen miljonääri, joka asunnon ostaa käteisellä. Jos haluat rikkaana pysyä, on raha laitettava kasvamaan, ja asuntolaina maksaa vähemmän kuin mitä turvallisimmatkin sijoitukset tuottavat. [/quote] Millä tavalla raha kasvaa, kun maksat koko ajan korkoja asuntolainasta, verrattuna siihen, että maksat pelkän myyntihinnan kerralla ja säästät korkojen verran? [/quote] No sinä et varmaan ole miljonääri? Oletetaan, että sinulla on 100€ ja haluat ostaa 100€ maksavan vitkuttimen. Maksat sen käteiselläsi ja kas, sinulla on vitkutin! Tai. Otat vuodeksi lainaan 100€ 3% korolla ja sijoitat 100€ ihan vaikka maltilliseen rahastoon. Vuoden päästä sinulla on vitkutin, josta olet maksanut kuluineen n.105€ ja rahastotililläsi n. 115€. Kumpi kannatti?

[/quote]

Entä, kun puhutaan 8 miljoonan talosta ja pitkästä laina-ajasta? Ostan 30 vuoden laina-ajalla talon, josta maksan pelkkiä korkoja 6700e/kk (ylemmän lainauksen esimerkin mukaisesti). 30 vuoden päästä minulla on 8 miljoonan talo, josta olen maksanut 10,4 miljoonaa, kun käteisellä ostettuna minulla olisi se 8 miljoonan talo ja tuon 2,4 miljoonaa olisin voinut sijoittaa johonkin muualle.
[/quote]

Se alkuperäinen 8000000 olisi tuossa kohtaa jo hyvin maltillisella 5 % vuosituotolla 36 miljoonaa ja rapiat. Sinun tavallasi olisit siis sellaiset reilut 30 miljoonaa köyhempi. Aika hyvin jopa av-mammalta...

Vierailija
14/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:53"] Paulahan nostettiin Jumalattaren asemaan Vain elämää ohjelmasta. Eikös hänen pitänyt tehdä soololevy ja alkaa keikkailla Suomessa ylimmällä huipulla, syrjäyttäen Jenni Vartiaisen, Chisun, Sannit ja Jannat ym? Miksi sitten myy talonsa?  [/quote] Paulaa ei voine verrata noihin artisteihin. Paula tehnyt itse oman musiikkinsa yli 10 vuoden ajan, lisäksi kymmenille muille artisteille sanoituksia. Mulle tuli yllätyksenä että ihmiset tajusivat Paulan lahjakkuuden vasta Vain Elämään jälkeen. Itse olen häntä huippulahjakkaana pitänyt alusta asti.  [/quote] Ei mulle vaan välittänyt tämänkään ohjelman kautta paulan lahjakkuus...

[/quote]

Edelliselle kirjoittajalle: Mikä sinä olet mollaamaan esim. Chisua (joka tehnyt oman musansa 10v) ja Jenni Vartiaista (joka säveltänyt oman musansa 7v)? Paula Vesala ei ole koskaan säveltänyt nuottiakaan kenellekään, sanoittanut kyllä muttei siis ole tehnyt "omaa musaansa" kokonaan. Mun mielestä sävellys ja sanoitukset ovat saman arvoisia. Ja Vesala on erittäin nirppanokkainen vittumainen pissalissu keikkapaikoilla sekä muille työntekijöille että faneilleen, Mira oli huomattavasti mukavampi. Saattaa käydä niin ettei rouva Vesalasta tule kansansuosikkia soolona vaikka kuinka lahjakas sanoittaja olisikin...

Vierailija
15/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtänyt, että miksi rikkaat ostavat aina aivan valtavan suuria taloja. Tuossakin talossa on 500m2! Ja perheessä yksi lapsi. Aivan järjetöntä touhua. Vaikka tuskinpa noin suurta taloa itse siivoavat, itsekin palkkaisin siivoojan, jos rahaa olisi. Mutta jotenkin vaikuttaa niin älyttömältä ja turhalta tuollainen valtava talo, jaksa edes kävellä taloa päästä päähän! :D Panostaisi johonkin muuhun talossa, kun kerran rahaa on. Esim. saunasta saisi aivan upean ja vaikka oma kuntosali... Vai hämärtyykö tuossa jokin todellisuuden- ja suhteellisuudentaju, kun on rikas?

Vierailija
16/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:53"] Paulahan nostettiin Jumalattaren asemaan Vain elämää ohjelmasta. Eikös hänen pitänyt tehdä soololevy ja alkaa keikkailla Suomessa ylimmällä huipulla, syrjäyttäen Jenni Vartiaisen, Chisun, Sannit ja Jannat ym? Miksi sitten myy talonsa?  [/quote] Paulaa ei voine verrata noihin artisteihin. Paula tehnyt itse oman musiikkinsa yli 10 vuoden ajan, lisäksi kymmenille muille artisteille sanoituksia. Mulle tuli yllätyksenä että ihmiset tajusivat Paulan lahjakkuuden vasta Vain Elämään jälkeen. Itse olen häntä huippulahjakkaana pitänyt alusta asti.  [/quote] Ei mulle vaan välittänyt tämänkään ohjelman kautta paulan lahjakkuus...

[/quote]

Edelliselle kirjoittajalle: Mikä sinä olet mollaamaan esim. Chisua (joka tehnyt oman musansa 10v) ja Jenni Vartiaista (joka säveltänyt oman musansa 7v)? Paula Vesala ei ole koskaan säveltänyt nuottiakaan kenellekään, sanoittanut kyllä muttei siis ole tehnyt "omaa musaansa" kokonaan. Mun mielestä sävellys ja sanoitukset ovat saman arvoisia. Ja Vesala on erittäin nirppanokkainen vittumainen pissalissu keikkapaikoilla sekä muille työntekijöille että faneilleen, Mira oli huomattavasti mukavampi. Saattaa käydä niin ettei rouva Vesalasta tule kansansuosikkia soolona vaikka kuinka lahjakas sanoittaja olisikin...

[/quote]

Näin on. Alkaa jo mennä yli tämä Vesalan ylistäminen. Ei hän ole koskaan säveltänyt mitään, PMMPn biisit sävelsi Jori Sjöroos ja Paulan muut sanoitukset sävelsi Lauri Ylönen. Sanoittaja hän on ja tarvitsee hyvän säveltäjän ja tuottajan soolouralleen. Ja vaikea keksiä mistä löytäisi kunnon lavakarsimaa takakireän olemuksensa tilalle...

Vierailija
17/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Näin on. Alkaa jo mennä yli tämä Vesalan ylistäminen. Ei hän ole koskaan säveltänyt mitään, PMMPn biisit sävelsi Jori Sjöroos ja Paulan muut sanoitukset sävelsi Lauri Ylönen. Sanoittaja hän on ja tarvitsee hyvän säveltäjän ja tuottajan soolouralleen. Ja vaikea keksiä mistä löytäisi kunnon lavakarsimaa takakireän olemuksensa tilalle...

[/quote]

Laurin säveltämien biisien määrä Paulalle: 0.

Vierailija
18/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula urputtaa kun ei saa tukia kelalta lapsenhoitoajalta. Ja rakentaa sitten 8miljoonan tönön. Huhhuh. Pikkusen julkisuuskuva alkaa rakoilemaan. Vihreitä kannattaa, noh, tuo talohan se vallan energiasäästöinen on. 

Vierailija
19/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:41"]

Paula urputtaa kun ei saa tukia kelalta lapsenhoitoajalta. Ja rakentaa sitten 8miljoonan tönön. Huhhuh. Pikkusen julkisuuskuva alkaa rakoilemaan. Vihreitä kannattaa, noh, tuo talohan se vallan energiasäästöinen on. 

[/quote]

Voihan sitä muilta vaatia, vaikkei ite suostu säästämään...

Vierailija
20/162 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula teki ihan pelkkää paskaa Vain Elämässä, kannattaa jatkaa vaan sanoittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi