Lue keskustelun säännöt.
Paula Vesalan ja Lauri Ylösen talo myynnissä, miksi?
01.05.2015 |
Pariskunta on rakentanut taloa vuodesta 2009, miksi ne sen myy nyt ja asuivatko siinä edes päivääkään? Ihmettelen vaan, kun jossain haastattelussa Lauri sanoi, että siinä on perheelle loppuelämän koti. Rapeat kahdeksan miljoonaa maksaa.
Kommentit (162)
Mun mielestä liian kliininen, en pidä valkoisista pinnoista. Enkä haluiasi asua talossa jossa on tyhjiä huoneita, mua kammottaa sellainen, oma kaksio tuntuu kodilkkaalta tutulta ja turvalliselta. En ostaisi vaikka olisi rahaa (ei ole, eikä tule). Mutta uima-allas oli hieno ja aika iso siitä pidin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:53"] Paulahan nostettiin Jumalattaren asemaan Vain elämää ohjelmasta. Eikös hänen pitänyt tehdä soololevy ja alkaa keikkailla Suomessa ylimmällä huipulla, syrjäyttäen Jenni Vartiaisen, Chisun, Sannit ja Jannat ym? Miksi sitten myy talonsa? [/quote] Paulaa ei voine verrata noihin artisteihin. Paula tehnyt itse oman musiikkinsa yli 10 vuoden ajan, lisäksi kymmenille muille artisteille sanoituksia. Mulle tuli yllätyksenä että ihmiset tajusivat Paulan lahjakkuuden vasta Vain Elämään jälkeen. Itse olen häntä huippulahjakkaana pitänyt alusta asti. [/quote] Ei mulle vaan välittänyt tämänkään ohjelman kautta paulan lahjakkuus...
[/quote]
Edelliselle kirjoittajalle: Mikä sinä olet mollaamaan esim. Chisua (joka tehnyt oman musansa 10v) ja Jenni Vartiaista (joka säveltänyt oman musansa 7v)? Paula Vesala ei ole koskaan säveltänyt nuottiakaan kenellekään, sanoittanut kyllä muttei siis ole tehnyt "omaa musaansa" kokonaan. Mun mielestä sävellys ja sanoitukset ovat saman arvoisia. Ja Vesala on erittäin nirppanokkainen vittumainen pissalissu keikkapaikoilla sekä muille työntekijöille että faneilleen, Mira oli huomattavasti mukavampi. Saattaa käydä niin ettei rouva Vesalasta tule kansansuosikkia soolona vaikka kuinka lahjakas sanoittaja olisikin...
[/quote]
Brunila taitaa olla lähinnä Vartiaisen hittien takana.
[/quote]
Ja Vesala myös sanoittanut Jennille biisejä.