Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi syödä herne-maissi-paprikaa

Vierailija
15.08.2015 |

kun oikeitakin vihanneksia on olemassa ja kausen vihanneksia saa edullisesti. Tänään katselin kun palstamammat lappoivat kärryihinsä niitä iljetyksiä crocksit/kananpersetukat viuhuen ja läskit löllyen. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Herneet on hyviä tuoreina, paprikalle olen allerginen ja rakastan purkkimaissia.

Vierailija
2/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan paprikaa, ja olen aina inhonnut herneitä, eikä maissikaan ole suosikkini. Mutta jossain vaiheessa aloin opetella tietoisesti käyttämään noita ruoassa, ovathan ne helppoja ja voi ängetä vähän vaikka mihin, silloinkin kun ei ole aikaa väkertää ja etsiä riittävän hyvälaatuisia tuoreita vihanneksia.

Ja ovat halpoja. Nykyisin olen tottunut siihen makuun, ja ne sopivatkin moniin ruokiin juuri täydellisesti.

Joten minä pyrin pitämään jonkun pussin pakastimessa sitä tarvetta varten, voihan niitä heittää vaikka pakasteranskalaisten sekaan. Saati sitten kun keittää vaikka riisiä, sinne vain vaikka salaattina olisikin jotain muuta vielä lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät ymmärrä hyvän ruuan päälle.

Vierailija
4/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että alkoi tehdä mieli herne-maissi-paprikaa, mutta pakkasessa ei ole :(

Vierailija
5/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä tarvitse päivittäin syödä. Pakkasessa on kuitenkin hyvä olla jotain tuon tyyppistä. Mä heitän porkkanoiden, sipulin, lantun, sellerin ym. ohella esim. liha- tai makkarakeittoon mukaan. Lisukkeena ihan hyvä joskus.

Vierailija
6/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Herne-maissi-paprika on hieno ja hyvän makuinen kasvis.

Vierailija
7/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mieluummin herne-maissi-porkkanan.

En vaan siedä pakastettua paprikaa, en.

Vierailija
8/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla että laittaa niitä haarukalla suuhun ja pureskelee ja lopuksi nielaisee.

Ennen kuin ap alkaa ulisemaan, niin vastaus on ihan samaa tasoa aloituksen kanssa: yksinkertainen ja typerä.

Vierailija
9/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi syödä nauta-sikaa, kun oikeaa nautaa ja sikaakin on olemassa?

Vierailija
10/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät. Tiesittekö että pakastekasvikset ovat ravintoarvoltaan erittäin hyviä? Kasvikset on pakastettu tuoreina jolloin vitamiinit säilyy vitun paljon paremmin kuin niissä nuhjuisissa herneissä mitkä on seisseet kolme päivää kaupassa?

Vierailija
11/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu tamperelainen bodari laittoi aikoinaan kaikkiin tekemiinsä ravintoohjelmiin joka väliin herne/maissi/paprikaa ja kukaan ei päässyt hänen ohjeillaan huippukuntoon ilman hormoneita.
Siitä he/ma/pa jutusta on tullut ihan sisäpiirin vitsi, tyyliin "tuliko hormonit mukaan"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme