Epäkohtelias nainen kuntosalilla
Hän teki maastavetoa (mave) selvästikin ensimmäisiä kertoja, huomasin tekniikasta ja epävarmuudesta toistoissa. Ensinnäkin ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa naiselle joka tekee muutakin kun peppu-treeniä salilla, mutta ajattelin kuitenkin lähestyä häntä ja korjata muutamat virheet tekniikassa. Kun esittäydyin ja aloin neuvoa nainen vain tuhahti jotain, laittoi kuulokkeet takaisin päähän ja jatkoi treenaamista. Varmaan luuli että yritin iskeä häntä tai jotain.🙄 Noh siinäs treenaa huonolla tekniikalla ja rikkoo alaselkänsä..
M27
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies selittää.
Osuva kommentti. Juuri näin töykeitä ja tympeitä te naiset olette.
Hermostuko kylpyläseuralainen sun antamista vinkeistä? Monissa kylpylöissä on meinaa saleja.
Koita nyt muistaa ettei raha korvaa kaikkea.
Saattoi se nainen olla transnainenkin.
Mä katsoin muutama päivä sitten, kun sellainen 55v näköinen mies meni nimenomaan kahden nuoren tytön taakse nostelemaan painoja. Tytöt olivat siis miehen ja peilin välissä. Olisin ymmärtänyt, ettei tilaa ollut muualla tehdä joten meni siihen, mutta kun kahden ison peilin edessä ei heidän lisäksi ollut ketään, joten vapaata tilaa oli myös vieressä ja paljon.
Meinasin mennä satakilosena valaana siihen miehen ja tyttöjen väliin treenaamaan, mutta en sitten kehdannut :D
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin muutama päivä sitten, kun sellainen 55v näköinen mies meni nimenomaan kahden nuoren tytön taakse nostelemaan painoja. Tytöt olivat siis miehen ja peilin välissä. Olisin ymmärtänyt, ettei tilaa ollut muualla tehdä joten meni siihen, mutta kun kahden ison peilin edessä ei heidän lisäksi ollut ketään, joten vapaata tilaa oli myös vieressä ja paljon.
Meinasin mennä satakilosena valaana siihen miehen ja tyttöjen väliin treenaamaan, mutta en sitten kehdannut :D
Mä oisin mennyt. Olisit samalla kysynyt isoon ääneen "ku sä näytät tietävän asioista, voisit varmaan neuvoa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta oli mennä neuvomaan ilman, että nainen neuvoa pyysi. Etkä reaktion perusteella ollut eka setämies neuvojaan tyrkyttämässä.
Mä palkkasin pt:n ja yksi setämies koki olevansa jopa niin pätevä, että alkoi korjaamaan ammattilaisen ohjeita mulle🤣 silloin kyllä hävetti jo ihan sen ukon puolesta. Ziisus!!!Moni kokenut salilla kävijä tietää enemmän kuin joku PT. Oon käynyt yli 10v salilla ja tiedän varmasti enemmän kuin 90% PT:stä.
Juupa juu. Kyseessä fysioterapeutti/PT. Veikkaanpa, että pappalla ei vuosien salitreeni sitten kuitenkaan anna vastaavaa tietopankkia, sen enempää kuin sunkaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta oli mennä neuvomaan ilman, että nainen neuvoa pyysi. Etkä reaktion perusteella ollut eka setämies neuvojaan tyrkyttämässä.
Mä palkkasin pt:n ja yksi setämies koki olevansa jopa niin pätevä, että alkoi korjaamaan ammattilaisen ohjeita mulle🤣 silloin kyllä hävetti jo ihan sen ukon puolesta. Ziisus!!!Moni kokenut salilla kävijä tietää enemmän kuin joku PT. Oon käynyt yli 10v salilla ja tiedän varmasti enemmän kuin 90% PT:stä.
AP
Paljo sul on penkki? Jos alle 200 niin sun neuvot ei porukkaa kiinnosta.
Nyt on molemmat väärässä. Kuinka monta vuotta on käynyt salilla tai kuinka paljon tekemistä ei merkkaa kuinka hyvin tai huonosti tietää liikkeiden oikean suoritustavan, tai osaa opastaa oikeaa suoritustapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Liian epämääräinen kysymys.
Vippipenkki? Merkistä? Penkkipaidan kanssa? Natuna? jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Nyt on molemmat väärässä. Kuinka monta vuotta on käynyt salilla tai kuinka paljon tekemistä ei merkkaa kuinka hyvin tai huonosti tietää liikkeiden oikean suoritustavan, tai osaa opastaa oikeaa suoritustapaa.
Salihierarkiassa isoimmat ja vahvimmat puhuu ja niitä kuunnellaan, ei väliä osaavatko neuvoa tai tehdä liikkeet oikein.Toi 200 on melko osuva raja missä alkaa päästä sinne saliporukan ylälauteille. Epäkohteliaat naisetkin ovat sulaa vahaa ja kohteliaita kun iso bodari neuvoo.
Olkapäitä treenataan vain kevyillä painoilla. Ei mene olkapäille jos painoa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Salihierarkiassa isoimmat ja vahvimmat puhuu ja niitä kuunnellaan, ei väliä osaavatko neuvoa tai tehdä liikkeet oikein.Toi 200 on melko osuva raja missä alkaa päästä sinne saliporukan ylälauteille. Epäkohteliaat naisetkin ovat sulaa vahaa ja kohteliaita kun iso bodari neuvoo.
Meidän salilla se raja meni 800kg yhteistuloksen kohdalla. Niillä oli omat paikat pukukopissakin. Tuli pitkä jäätävä tuijotus jos erehtyi väärälle penkille vaihtamaan treenikamoja päälle.
Salin yhdellä isoimmalla äijällä on mave-päivä aina keskiviikkoiltana. Ois hauska tai oikeestaan pelottava nähä kun mave-paikalla olisi tuollainen epäkohtelias kuulokemuija kun tää äijä tulee treenaa vetoja. Yleensä uusille aina kerrotaan että mave-paikka varattu sille äijälle mut tommonen kuulokemuija ei varmaan välittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Salin yhdellä isoimmalla äijällä on mave-päivä aina keskiviikkoiltana. Ois hauska tai oikeestaan pelottava nähä kun mave-paikalla olisi tuollainen epäkohtelias kuulokemuija kun tää äijä tulee treenaa vetoja. Yleensä uusille aina kerrotaan että mave-paikka varattu sille äijälle mut tommonen kuulokemuija ei varmaan välittäisi.
Mitä ihmettä? Mikä salinomistaja tuommoinen könsikäs muka on, ettei siellä muut maksavat asiakkaat muka saa treenata vapaasti, vaan tälle möhkäleelle pitää antaa paikka. Vai treenaatko vankilassa?
Kiitos tällaisten ” ammattilaisten” kuten AP on, treenaan kotona🤟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mikä salinomistaja tuommoinen könsikäs muka on, ettei siellä muut maksavat asiakkaat muka saa treenata vapaasti, vaan tälle möhkäleelle pitää antaa paikka. Vai treenaatko vankilassa?
Niin se vaan menee ku on riittävän iso ja vahva. Salirespektii nääs, kirjoittamaton "sääntö".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tällaisten ” ammattilaisten” kuten AP on, treenaan kotona🤟
Kotona treenatessa harvemmin tulee mitään tuloksia.
Ehkä naisille nimenomaan meni tunteisiin, ettet yrittänytkään iskeä? Aika useinhan naiset pukeutuvat todella noh sanotaanko "anteliaasti" kuntosalille ja tekevät liikkeitä jotka vetoavat paikalla oleviin lihaksikkaisiin miehiin. Varmasti hieman sitten ärsyttää, jos joku tuleekin vain neuvomaan ja opastamaan eikä yritä iskeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee ku on riittävän iso ja vahva. Salirespektii nääs, kirjoittamaton "sääntö".
Juuri näin. Naiset eivät tätäkään ymmärrä.
No mutta AP:n kuvailema nainenhan OLI kohtelias.
Lähestytkö salilla myös miehiä neuvoaksesi heitä?
Tämä on totta. Taatusti joka mimmi hymyssäsuin kuuntelisi jos neuvoja olisi joku BullMentula tai vastaava lihaskimppu.