Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnikäs kaupustelija aiheutti paniikkikohtauksen

Vierailija
03.07.2025 |

Sanotaan remonttikaupustelija ja koska itse olen aika sellainen kohtelias tai jopa liian kiltti niin kuunteli pitkään mitä selosti ja kun esitti tarjouksen niin kesti pitkän ennenkuin sain luopumaan ja lähtemään. Sen jälkeen keho olikin ihan lopussa ja paniikissa tai oli jo siinä vaiheessa kun esitteli tarjousta.

En osaa olla tarpeeksi jämäkkä ja sanoa heti selkeästi ettei kiinnosta ettei tarvitsisi turhaan koko prosessia käydä läpi. En siis ostanut mitään remppaa vaikka puhui kyllä niin vakuuttavasti että vähän kävi jo mielessä mutta ei onneksi ottanut mitään. On kyllä sellaista kaupustelua etten ihmettele jos monille eläkeläisille myydään turhia remontteja kun ovat niin vakuuttavia ja sinnikkäitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä sinäkin panikoit

Vierailija
2/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko älyllisesti jälkeenjäänyt?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan paniikkikohtauksen hyvin herkästi monista asioista mutta tässä kun kesti kauan päästä eroon kaupustelijasta niin se pahensi tilannetta. ap

Vierailija
4/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei vastaa ollenkaan tuntemattomiin numeroihin ja tekee markkinointikiellon. Sama ovea ei avata kaupustelijoille ja ostarien kauppamiehistä tylysti ohi vaan ilman katsekontaktia.

Vierailija
5/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulee ovelle. Ei huvita jutella.

Kävisikö ratkaisuksi laittaa ovi kiinni?

Vierailija
6/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostosi ei toimi normaalisti, kuten paniikkihäiriössä uskon sinulle olavan ongelma. Lääketieteellinen virhe taas on Lääkärin määrätä pk:n oireisiin kaksisuuntaisen sairauden hoitoon määrättyjä lääkkeitä. Puoskarilääketiedettä osa mielenterveyden lääkehoidot.

Vierailija
7/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla ettei sulla ole rahaa!

Vierailija
8/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan paniikkikohtauksen hyvin herkästi monista asioista mutta tässä kun kesti kauan päästä eroon kaupustelijasta niin se pahensi tilannetta. ap

Pystyn kuvittelemaan tilanteen, en ole itse panikoituva niin helposti koska olen tottunut kuuntelemaan ja tottunut painostukseen mutta se on välillä raskasta. Helposti pystyvät manipuloimaan muita sillä tuputuksella ja painostamisella. Onneksi selvisit hyvin etkä ottanut mitään tarpeetonta tältä myyjältä. Olen kuullut niitäkin tarinoita joissa otetaan päästäkseen eroon ja sitten harmittaa. Harjoitus elämässä varmasti auttaa tuohon panikoitumiseen ja siten tilanteetkin vain helpottuvat kohdata. Sivusta.

Vierailija
9/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee ovemme niin voi sanoa kohteliaan jämäkästi että kiitos, en nyt osta mitään. Hyvää päivänjatkoa ja sitten ovi kiinni kohteliaasti.

Vierailija
10/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovi kiinni mutta jos koputetaan niin opetettu että menee avaamaan. Onko sitten tyhmä tapa vai ei mutta lapsena minulle iskostettu päähän olla kohtelias eikä tyly tarkoittaen että jos jollain on asiaa kuuntelee tämän asian mutta kieltäytyy sitten jos ei miellytä kiinnosta. Tosin itsellä kun on liian kiltti luonne sitä voi helposti hyväksikäyttää kun ei osaa olla tarpeeksi jämäkkä vaan vie turhan kauan että pääsee esim. tällaisista tilanteista eroon. ap 

Vierailija
11/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niitä kaupustelijoita, joksi ap:n tapausta epäilen, rahattomuus ei ole heille este. Ottavat nimet luottohakemukseen ja väärentävät tulot. Saat varmasti lainaa, vaikka olisit ihan persaukinen. Sitten olet veloissa loppuelämäsi ja kuolemasi jälkeen pankki vie kämpän. 

Vierailija
12/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut näitä ja ymmärrän ap:tä hyvin. Itse en saa paniikkikohtausta, mutta pesäpallomaila heilahtaa helposti. 

Vierailija
13/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ainakin tunne-elämältäsi jälkeenjäänyt.

Vierailija
14/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi.

Vierailija
15/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi.

Vierailija
16/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol minä kerran hivutin ovea auki niin, että itse en näkynyt, kun joku koputti oveen. Olivatko he jotain kalentereja myymässä? Kumminkin, heti kun vaikutti siltä, että olivat myymässä jotain, laitoin vain oven kiinni sanaakaan sanomatta ja näkymättä!

Vierailija
17/17 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkönmyyjille valehtelen olevani asunnoton. Rahanpyytäjille alan voivottelemaan vaivojani ja rahahuoliani ja että voisiko antaa avustusta. Avuliaisuus päättyy melko nopeasti!