Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saadaan kenkää töistä?

Vierailija
30.04.2015 |

Potkut, fudut, kenkää... Miksi teidät on irtisanottu jostain duunista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä ei enää ollut tarpeeksi, sain potkut. Olin kyllä helpottunut, kun kävi jo vähän tylsäksi se istuminen.

Vierailija
22/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9 kk vanhempainvapaalla ja siihen päälle 2v opintovapaalla. Sillä välin kun olin poissa osa töistäni oli siirretty työkavereille ja osa oli ulkoistettu. Kun olin palaamassa niin kerrottiin että ei ole työtä mihin palata.

Etsin sitten uuden työn ja nostelin vanhasta 3kk:n irtisanominajan palkan ja lomiakin oli jäänyt säästöön melkein 2kk verran. Että ihan sama mulle. ;) Ei tullut ihan halvaksi heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin työpaikalla kelalomaketta 3viikkoa ennen äitiyslomaa. Lappuu lipsahti väärä päivämäärä. Pomo hyökkäs kimppuun että yritän kusettää ja irtisanoudu. Intti haukkui ja uhkaili esimiehen kanssa niin että sai mut laittamaan nimen valmiiksi tehtyyn irtisanomislappun! Olin luottamusmies. Liitosta oltiin järkyttyneitä myös.

Vierailija
24/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:48"]

Olin 9 kk vanhempainvapaalla ja siihen päälle 2v opintovapaalla. Sillä välin kun olin poissa osa töistäni oli siirretty työkavereille ja osa oli ulkoistettu. Kun olin palaamassa niin kerrottiin että ei ole työtä mihin palata. Etsin sitten uuden työn ja nostelin vanhasta 3kk:n irtisanominajan palkan ja lomiakin oli jäänyt säästöön melkein 2kk verran. Että ihan sama mulle. ;) Ei tullut ihan halvaksi heille.

[/quote]

Miten niin ei tullut halvaksi? Katsos vähän pidemmällä aika välillä...

Vierailija
25/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:35"]

En ole saanut kenkää, mutta jos haluaisin saada, olisin yli viikon poissa työmaalta, ilmoittamatta.

[/quote]

Myös huijaamalla/varastamalla työnantajalta saa heti kenkää!

Vierailija
26/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:36"]

Laitoin valkoiset housut töihin, toimiston tammat veti herneen nenään kun kuulemma näkyi stringit läpi (en käytä stringejä). Kävivät valittamassa asiasta ja seuraavana päivänä olin henkilöstöpäällikön puhuttelussa joka kertoi mulle tästä ja sanoi ettei tartte enää tulla töihin.

[/quote]

tämä nyt oli laitoin irtisanominen jos asia noin meni, ensin pitää tulla pari varoitusta ennenkuin voi irtisanoa.

Muita irtisanomisen syitä on luvattomat poissaolot ja kännissä töihin tuleminen, näissäkin pitää ensin ohajata apua hakemaan ja jos ei auta niin sitten saa irtisanoa.
[/quote]
Olin nuori silloin kun tämä tapahtui ja työsuhdekin oli määräaikainen.

Vierailija
27/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen väkivallalla uhkaaminen.

Vierailija
28/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain fudut sillä että tein kyllä työni, mutta muutama muu väitti pomolle että en tee tarpeeksi hyvin. Riittävän kauan kun jaksoivat valittaa niin pomolle ei jäänyt vissiin vaihtoehtoja kuin potkaista pihalle :( Minä olin viimeisksi tullut duuniin ja nuo muut olivat olleen jo vuosia. Tosin kerkesin minäkin  4v olemaan töissä tuolla..... Eli savustettiin pihalle. 

Viimeiset 3 kk tunsin jo nahoissani että jotain tulee tapahtumaan joten työtehoni laski kyllä piirun verran....

Vierailija
29/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin turpaan työkaveria nuorena miehenä.

Vierailija
30/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
31/31 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon tytär sai monoa omasta työstään.
Mä sain kenkää kesken koeajan. Tekosyynä 50 pennin virhe laskussa.
Kyseinen pulju meni myöhemmin konkkaan.