Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistujaiset

Vierailija
30.04.2015 |

Juhlitteko jos lapsesi valmistuu ammattikoulusta? Itse järjestän juhlat vain ylioppilaille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itselleni valmistujaisjuhlat kun valmistun amiksesta. Noin 20 vierasta on tulossa.

Vierailija
2/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amikset mitään juhlia ansaitse, paskaduuniin vaan. Ylioppilaille ne kunnon juhlat järjestetään, sanoohan sen jo järkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Alkaa kyllästyttää tämä yo-tutkinnon ylistys ja ammattikoulututkinnon morkkaaminen. Molemmat ovat juhlien arvoisia suorituksia. Ei päde enää se, että yo-todistuksella ovet aukeaisivat. T: lukion käynyt, mutta amista arvostava

Vierailija
4/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos toinen lapsi käy lukion, ja toinen amiksen, niin onpa hyvä viesti vanhemmalta, että vain toinen on juhlien arvoinen, ja toisen valinta täysin arvoton... Not. -4

Vierailija
5/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut edes yliopistosta valmistumista, saati sitten jostain amiksesta...

Vierailija
6/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu perinteisiin mitkään "amisjuhlat"!

Vierailija
7/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:07"]Ei amikset mitään juhlia ansaitse, paskaduuniin vaan. Ylioppilaille ne kunnon juhlat järjestetään, sanoohan sen jo järkikin.
[/quote]
Miksi ne lukiolaiset ansaitsis? Eihän ne saa kuin valkoisen lakin.

Vierailija
8/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt lukion ja pitänyt yo-juhlat. Nyt käyn ammattikoulua ja valmistun vuoden päästä ja ajattelin kyllä juhlat pitää, onko ihan tyhmä idea? En kyllä kovin isoja juhlia ajatellut, kun ei kaikki sukulaiset edes tiedä että käyn amista nykyään.

Vierailija
9/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
[/quote]

Vain valkoisen lakin? Kyllä itse ainakin sain paljon enemmän: tietoa, itsetuntemusta, näkemystä maailmaan, henkistä kehitystä... Käyn nyt ammattikoulua (linjaa, johon ei oteta peruskoulusta suoraan), ja kaikki lukion opit ovat olleet hyödyksi opinnoissa ja elämässä.

Vierailija
10/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, pahoittelen lainauksen kanssa sekoilua. Sitä ei lukiossa kyllä opetettu... ;) - 10

Vierailija
11/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote]

Vain valkoisen lakin? Kyllä itse ainakin sain paljon enemmän: tietoa, itsetuntemusta, näkemystä maailmaan, henkistä kehitystä... Käyn nyt ammattikoulua (linjaa, johon ei oteta peruskoulusta suoraan), ja kaikki lukion opit ovat olleet hyödyksi opinnoissa ja elämässä.

[/quote]
Mikä linja sellainen on?

Vierailija
12/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikouluissa on erikseen linjat sellaisille, joilla on jo pohjalla esim.lukiokoulutus tai toinen ammattikoulutus. Silloin opinnot kestää yleensä vain 2vuotta, kun yleiset aineet, esim. matikka ja äidinkieli jää pois koska ne on jo käyty aikaisemmin. Käyn itsekkin tälläistä linjaa. -9

Vierailija
13/13 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Mikä linja sellainen on?
[/quote]

Kultasepänalan perustutkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi