Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toista kertaa tilanteessa ettei mies halua lasta

Vierailija
08.01.2022 |

Olen 33v. Aiemmassa suhteessa 4v jälkeen.mies ei halunnut lasta. Ero tuli lopulta yhtäkkiä monista syistä. Nyt olen suhteessa ja asun yhdessä miehen kanssa, jolla 10v lapsi entuudestaan. Olemme olleet yhdessä 3,5v ja alkuvuodet mies puhui koko ajan vauvan teosta. Nyt mieli om muuttunut ja nyt sanoo lopulta ettei ehkä halua lasta. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? En halua erota mutten voi luopua omasta lisälapsitoiveestanikaan.

Kommentit (317)

Vierailija
101/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä en tunne yhtäkään naista joka olisi muuttanut mieltään lastenhankkinasta. Heti suhteen alussa nainen on sanonut miehelle että haluaa lapsia tai sitten ei. Ja se päätös on pitänyt.

Mutta miehet... Miehet eivät ole rehellisiä, se tässä on ongelma. Miehet ns. antavat naisen ymmärtää haluavansa lasta tulevaisuudessa, mutta sitten kun suhde vakiintuu ja nainen alkaa puhua lapsen hankkimisesta miehen lupauksen perusteella, mies sanookin ei.

Tai sitten mies ei osaa vuosienkaan jälkeen haluaako vai ei. Kun vuosien vedättämisen jälkeen mies sanookin ettei halua lapsia, hänen tahtoaan kunnioittava lasta haluava nainen sitten kiltisti eroaa. Tämän jälkeen mies sitten voikin ruveta suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka vaan pakottaa miehen hankkimaan lapsen. Sitten se onkin miehestä ihan okei yhtäkkiä.

Miehen mielipidettä kunnioittavaa naista siis vedätetään, hänen elämästään ja toiveistaan ei välitetä. Sellaisella naisella elämästä menee hukkaan vuosia näiden vedättäjien takia.

Siksi naisten pitäisi tässä asiassa vain ajatella itseään. Toki jos rakastuu mieheen joka ei halua lapsia, voisko edelleen jatkaa suhdetta, mutta kumpikin asuu erillään, ja nainen hankkii lapsen omillaan. Sitäkin olen kuullut, että naiset, jotka eivät löydä lapsia haluavaa miestä, muuttavat asumaan yhteen tai lähelle toisiaan ja hankkivat lapset ja sitten hoitavat niitä kimpassa.

Kuvitelmat onnellisesta ydinperheestä eivät useinkaan toteudu, joten miksi yrittää pakottaa ketään vanhaan malliin. Pitää itse tehdä omat päätökset ja tarvittaessa hankkia se lapsi yksin.

Oliskoko kyseessä sama minkä olen kohdannut useassa suhteessa jossa alussa nainen on ihana, hurmaava ja mukava mutta suhteen vakiintumis vaiheessa on muuttunut pirttihirmuksi diktaattoriksi jonka kanssa en todellakaan halua lisääntyä vaikka alussa olisin hänen kanssa halunnut. Mutta helppohan se on miehiä syyttää aina kun ei haluta nähdä itsessä vikoja. Miten se on vedättämistä jos on koko ajan sanonut että ei tiedä haluaako ja sitten huomaa että ei halua ja nainen on itse tulkinnut että ei tiedä tarkoittaa kyllä?

Mun mieheni oli exälleen kertonut jo tavatessa, että erosi äskettäin päättyneestä avioliitostaan koska vaimo halusi perheen, hän ei. Eukko oli suhteen alun kompannut, ettei hänkään taida haluta lapsia, kun ikääkin jo oli pitkälle neljättä kymmentä. Kunnes muutaman vuoden kuluttua alkoi armoton painostus; vedottiin väestöliiton asiantuntijan blogiin "älä varasta 8 vuotta naisen elämästä" ja päivittäiset syytökset naisen mahdollisuuden äidiksi pilaamisesta. Erohan siitä tuli.

Noh, vuosia myöhemmin selvisi, että muija oli yrittänyt vuosia salaa raskaaksi, käynyt jopa raskautumista edistäviä hoitoja. Onneksi ei onnistunut..

Vierailija
102/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenteonko takia olet yhdessä miehesi kanssa? Yhdessäoloon pitäisi olla muita syitä, ja lapsia sitten jos molemmat haluaa.

Miksi esität tyhmää? Turha yrittää kääntää tätä nyt oudoksi.

Miehen kanssa ollaan rakkaudessa. Lapsihaave voi olla tosi voimakas, jopa niin voimakas että rakkaus omaan rakkaaseen mieheen laimenee, jos tämä kääntääkin kelkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle et lapsen yritys nyt heti käyntiin tai ero. Ei vatvomista tai pohdiskelua, joko tai. Sulla ei ole enää vuosia aikaa odotella. Jos nyt jäät odottelemaan ja sitten kuitenkin eroatte tästä syystä (tai jostain muusta) 2 vuoden päästä olet jo 35-vuotias. Siitä vuosi-pari uuden kumppanin etsintää ja vaikka heti alkaisitte yrittää saisit ensimmäisen lapsesi aikaisintaan 37-vuotiaana. Etenkin jos useampi kuin yksi toiveissa niin nyt on KIIRE.

Aina ihmettelen tuota,kun sanotaan,että sitten uuden kumppanin etsintään jne. itellä hirveen vaikeeta löytää nopeasti uutta sopivaa kumppania...johonkin kun on tykästynyt,niin hirveän vaikea löytää uutta,johon rakkauden tunteita...siinä kerkeää jo biologinen kello sanoa sopimuksensa irti....

Vierailija
104/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järki ei toimi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä voi kuin erota, jos mies ei halua lasta ja sinä haluat. Ette ole kuitenkaan naimisissa. Painostaa ei kannata. Ainoastaan jos vapaaehtoisesti jompi kumpi muuttaa mielensä.

Mies puhui alussa vauvan teosta ......mies puhui alussa vauvan teosta....mies puhui alussa......sopiiko kysyä miksei nainen halunnut lasta alussa kun mies halusi.

Varmaankin näin,että mies puhui alussa vauvan teosta,että sitten joskus tehdään se vauva...mutta sitä joskus ei tullut koskaan,kun vuosien päästä mies ei enää halunnutkaan lasta eikä puhunut vauvan teosta...

Vierailija
105/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen näitä naisia miksi ne hoitaa vieraan muijan mukulaa kun lapsettomia on. En itse pilaisi elämääni näin lapsettomana.

Vierailija
106/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap

-pyytäisin miestä kertomaan voidaanko heti aloittaa vauvanteko vai ei, jos ei

-niin eroaisin ja

-deittipalveluun ilmoitus, jossa suorasanaisesti kerron, että etsin miestä joka on halukas (jos seurustelu menee ”putkeen”) menemään naimisiin vuoden seurustelun jälkeen ja heti tämän jälkeen vauvantekoon.

Deitti-ilmoituksissa on turhaa peitellä omia todellisia intressejään. Ihan sama onko intressi fwb vai tulevan isukin etsintä, ei tulevanisukin etsinnässä mitään noloa ole, eikä se ole myöskään epätoivoista.

Itse toki saattaisin tehdä myös sen, että baariin ovulaation aikaa ja sieltä sitten iskemään mahdollisimman pitkää ja komeaa miestä... Kahta eri perhe-elämää olen elänyt ja monesti ajatellut että elämä olisi helpompaa ilman vätystelevää miestä. Mulla on 4 lasta.

Tää on hyvä,että tehtäis heti selväks,mitä haluaa ja miehellä ois mahdollisuus valita,lähteekö mukaan vai ei,kuten naisellakin. Ei vätysteltäis,eikä hyssyteltäis vaan suoraan sanotaan toiveet heti alusta,ettei sit vuosien päästä olla katkerina,kun ei se halunnukaan. Eli puhukaa suoraan toiveistanne. Jos joku säikähtää,niin sitten se ei ollu teidän arvoisenne.

Vierailija
107/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa hankittua lapsen yksinkin hedelmöityshoidolla. Ihan kelpo ratkaisu monille!

Ongelma siinä muodostuu siitä että ei ole miestä kenen tienaamalla rahalla elää ja elättää lapsi

Vierailija
108/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi miehestä leimataan itsekäs kun ei tee niin kuin nainen itsekkäästi haluaa....

Vierailija
109/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella ikävä temppu mieheltäsi. Annetaan ymmärtää, että toinen jäisi suhteeseen...vuosiksi roikkumaan löyhässä hirressä ja odottamaan toiveikkaana. Sitten lopulta ei ymmärretäkään antaa.

Tuommoisen toiminnan taustalla on ajatus, että et lähde enää suhteesta, vaikka hän ei pidäkään lupauksiaan, koska uuden kumppanin löytämiseen menee aikaa ja olet vuosien saatossa ehtinyt kiintyä nykyiseen manipuloivaan kumppaniisi.

Tällainen käytös kertoo vain siitä, että nykyinen kumppanisi ei ole kiinnostunut lainkaan sinun tarpeistasi, eikä välitä sinusta tarpeeksi pitääkseen sanansa. Vain oma halu merkitsee. Hän on pedannut tilanteen itselleen sopivaksi, sinun elämäsi on hänelle yksi hailee.

Miksi jäisit suhteeseen, jossa toinen ei välitä sinusta lainkaan? Olet vaan hänen pelailun kohteena. Itse hankkisin lapsen, jos sellaisen haluaisin. Vaikka hoidoilla. Lisäksi spermaa on yllin kyllin saatavilla ilman hoitojakin. Kumppani saisi sitten tehdä omat päätöksensä. Lähteä tai jäädä, aivan sama. Miksi välittäisin hänen haluistaan, jos olisi virittänyt minulle tuollaisen ansan?

Mieluummin eläisin ilman miestä kuin ilman kipeästi toivomaani lasta. Nämä ovat loppuelämän päätöksiä. Lapsen puuttuminen on kipeä haava, joka ei parane kenties koskaan. Varsinkin jos on sellainen tilanne, että toinen käytännössä ryöstää sinulta mahdollisuuden lapsen saamiseen tyhjillä lupauksillaan, siis valehtelulla.

Vierailija
110/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa tätä pskaa että nainen on suhteessa miehen seksiä varten mutta raskaaksi ei saa tulla. Vedät hormoneita vuosikaudet jne.

Olen sitä mieltä että mies hoitakoon ehkäisyn jos haluaa asian kontrolloida.

Vierailija
111/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ilmoitat miehelle että olet lopettanut ehkäisyn ja saa miettiä hommansa muualta tai hoitaa ehkäisyn itse. Jos laittaa piuhat poikki niin pakkaat tietenkin laukkusi ( ei muuten laita..)

Vierailija
112/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi miehestä leimataan itsekäs kun ei tee niin kuin nainen itsekkäästi haluaa....

Mies pettää lupauksensa ja tuhlaa naisen aikaa. Eri asia jos olisi suhteen alussa jo myöntänyt, ettei halua lapsia, eikä valheillaan houkutellut naista jäämään suhteeseen. Nainen olisi etsinyt toisen miehen, joka tahtoo lapsia, jos mies olisi ollut alusta saakka rehellinen. Siksi mies valehteli ja tuhlasi naisen aikaa ja elämää, että saisi pitää naisen. Että kukas tässä on itsekäs ja itserakas ihmishirviö?

Vierailija
113/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele avoimesti miehesi kanssa.

Minusta sinulle on tärkeämpää saada lapsi kuin jäädä ilman nykyisen miehesi takia.

Kerro deittisovelluksessa toiveesi lapsesta. Minä luin hämmästyttävän monen miehen profiilista kauniisti kirjoitetun lapsitoiveen. Helpottaa aloittamista. (eliittikumppanit)

Vierailija
114/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan jo tästä kakkosvaiheen lapsettomuudesta eli kun kaverit saa lapsenlapsia ja olet taas ulkopuolella. Miehesi tytär saa aikanaan lapsenlapsia ja et todellakaan ole niiden lasten munni.

Vierailija
115/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa hankittua lapsen yksinkin hedelmöityshoidolla. Ihan kelpo ratkaisu monille!

Ongelma siinä muodostuu siitä että ei ole miestä kenen tienaamalla rahalla elää ja elättää lapsi

Hämmästyisit jos tietäisit miten hyvin nainen voi tulla toimeen kun ei ole miestä jääkaappia tyhjentämässä

Vierailija
116/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää lupauksensa ja tuhlaa naisen aikaa. Eri asia jos olisi suhteen alussa jo myöntänyt, ettei halua lapsia, eikä valheillaan houkutellut naista jäämään suhteeseen. Nainen olisi etsinyt toisen miehen, joka tahtoo lapsia, jos mies olisi ollut alusta saakka rehellinen. Siksi mies valehteli ja tuhlasi naisen aikaa ja elämää, että saisi pitää naisen. Että kukas tässä on itsekäs ja itserakas ihmishirviö?

Ei se pettänyt lupaustaan ja ei valehdellut vaikka kuinka niin väitetään. Mies on koko ajan sanonut että ei tiedä haluaako lapsia niin vaikka kuinka naiset tulkitsee tuon niin se ei ole lupaus lasten teosta

Vierailija
117/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hankin lapsen yksin hoidoilla. Et tarvitse miestä mihinkään ap! En jaksanut odottaa sopivaa miestä ja olen nyt tosi onnellinen. T. N43 ja lapsi 6v

Sinä hyväksikäytit jonkun miehen siemeniä. Eikö edes hävetä!

Se mies on antanut  siemenensä nimenomaan hyväksikäytettäväksi :) 

Joo siis olen selannut tanskalaisen spermapankin katalogia, ja on tosi yleistä, että ne miehet, joista saa tietää nimimerkin, lapsuudenkuvan, syntymävuoden, silmien- ja hiustenvärin, pituuden, etnisen taustan, koulutuksen ja mahdollisesti harrastukset ja mitä muuta mies on halunnut kertoa, kertovat ihan suoraan, että pitävät epätodennäköisenä, että tulisivat muuten saamaan omia lapsia tai ainakaan vielä niitä ei ole näköpiirissä ollut, joten on mukava ajatus, että edes tuolla jossakin on oma lapsi jollakin naisella. Samoin se on tosi yleistä, että että miehet ovat avoimia tai myötämielisiä ajatukselle, että mahdollinen lapsi tai lapset ottavat aikuisena yhteyttä.

Eli ei niitä miehiä nyt tuohon mitenkään huijata tai käytetä hyväksi, itse ovat varta vasten luovuttaneet spermaa sitä varten, että joku nainen sillä tekisi lapsen.

Vierailija
118/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa neuvoa AP:tä, totean vain että harmittaa kun itselleni on käynyt juuri päinvastoin. En halua lapsia ja miehet ensin vakuuttelevat etteivät hekään. Lopulta ero tulee aina siksi että pitäisikin alkaa puskea tenavaa tuutista. Ovat sitten sanoneet että uskoivat että muuttaisin mieleni rakkauden myötä. Miksi ei voi olla alusta asti rehellinen?

Tämä. Jos nainen sanoo ettei halua lasta, sitä ei uskota!! Sitten tulee yllätyksenä ettei mieli muutukaan. Onko miehilläkin näin? Onko ap varma että mies sanoi alussa haluavansa? Vai väänsitkö itse ei:stä ehkä joskus vastauksen?

Vierailija
119/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti ollut avioliitossa. Jäin siis leskeksi. Kummankin miehen kanssa lapsiasiat keskusteltiin selväksi heti suhteen alussa, siis viikkojen sisällä seurustelun aloittamisesta. Se on reilua, että kertoo, jos on vela. En olisi jatkanut seurustelua velan kanssa.

Vierailija
120/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Right, ja kaikki miehethän ovat niin valtavan hyvin tienaavia. 🤭 Todellisuudessa siellä on vain se Reiska 2400/kk brutto. Naisia on varmasti euronkuvat silmissä hänen ovensa takana ihan jonoksi asti. Ai että, mikä saalis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän