Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toista kertaa tilanteessa ettei mies halua lasta

Vierailija
08.01.2022 |

Olen 33v. Aiemmassa suhteessa 4v jälkeen.mies ei halunnut lasta. Ero tuli lopulta yhtäkkiä monista syistä. Nyt olen suhteessa ja asun yhdessä miehen kanssa, jolla 10v lapsi entuudestaan. Olemme olleet yhdessä 3,5v ja alkuvuodet mies puhui koko ajan vauvan teosta. Nyt mieli om muuttunut ja nyt sanoo lopulta ettei ehkä halua lasta. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? En halua erota mutten voi luopua omasta lisälapsitoiveestanikaan.

Kommentit (317)

Vierailija
61/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko edes enää saada lapsen? Tai onko kyllästynyt, jos obsessoit asiasta? Sitten ei enää kiinnosta.

Jankutatko lapsen hankinnasta vai pyritkö muutenkin viihtymään miehen kanssa?

Miksi pyrkiä viihtymään suhteessa jossa tulevaisuudensuunnitelmat eivät kohtaa? Onko järkeä leijua jossain hattaramaailmassa jossa asioista ei puhuta, ja jäädä sitten lapsettomaksi kun on riittävän kauan viihdytty?

Vierailija
62/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellinen äitiys on oikeasti hyvä vaihtoehto, sinun iässäsi se voi hoitua vielä todella nopeasti ja suhteellisen edullisestikin. Minun +40 kuplassani on jo kaksi itsellisiä äitiä ja heillä arki sujuu todella näppärästi eroperheiden arkeen verrattuna. Olemme yhden itsellisen äidin lapsen kummeja ja lapsi yökyläilee meille yhden viikonlopun kuussa, toisen viikonlopun isovanhemmillaan. Meille tämä on kiva järjestely, sillä omalla lapsellemme ei ole sisaruksia tai oman ikäisiä serkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaani maalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita vaihtoehtoja sinulla on kuin hyväksyä lapsettomuus tai erota? Lasta ei pide tehdä ellei sitä kumpikin haluaa.

No sellanen mahdollisuus, että ottaa "mies" kunnon puhutteluun ja sanoa että nyt loppuu tuo vätystely ja lapsien tekoon NYT! Ottaa päähän nämä nykyajan vellihousut. Näin on kuule monessa perheessä lapsi asia ratkennut onnellisesti. Toki erokin voi tulla, mutta So What jos se muutenkin olisi edessä.

Ei tuo ole oikein. Mies on muutenkin perheen pää. Jos nainen päättää yksin noin isosta asiasta, on melkoinen päällepäsmäri muutenkin. Saa sitten ihmetellä, miksei miestä kiinnosta mikään ja yksin saa hoitaa kaiken.

Se on tasan niin, ettei mies ole mikään perheen pää. 50 / 50 % on molemilla päätösvalta

Uskovaisten jäänne, tuo perheen pää juttu. Raamatun muutosten avulla viety naisen asema huonommaksi kuin on alkujaan ollut

Se nyt vaan yleensä on niin, että jos mies ei ole perheen pää, niin nainen on, eikä se toimi.

Miksi kummankaan pitäisi olla joku pää?

Yleensä niin käy, että toinen on, vaikkei olisi päätetty, kumpi se on. Miehellä on sellaisia ominaisuuksia, että se on tarkoitettu hänelle, se perheen johtajuus. Jos haluat tietää enemmän, koeta löytää googlettamalla.

Tämä tilanne on vähän eri, kun kyse on avosuhteesta ja nainen miettii jopa eroa.

Vierailija
64/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omia lapsitoiveitaan voi ohittaa. Mikäli ikää on jo, niin en kyllä jäis odottelemaan muutuuko miehen mieli vielä.

Vierailija
65/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita vaihtoehtoja sinulla on kuin hyväksyä lapsettomuus tai erota? Lasta ei pide tehdä ellei sitä kumpikin haluaa.

No sellanen mahdollisuus, että ottaa "mies" kunnon puhutteluun ja sanoa että nyt loppuu tuo vätystely ja lapsien tekoon NYT! Ottaa päähän nämä nykyajan vellihousut. Näin on kuule monessa perheessä lapsi asia ratkennut onnellisesti. Toki erokin voi tulla, mutta So What jos se muutenkin olisi edessä.

Ei tuo ole oikein. Mies on muutenkin perheen pää. Jos nainen päättää yksin noin isosta asiasta, on melkoinen päällepäsmäri muutenkin. Saa sitten ihmetellä, miksei miestä kiinnosta mikään ja yksin saa hoitaa kaiken.

Se on tasan niin, ettei mies ole mikään perheen pää. 50 / 50 % on molemilla päätösvalta

Uskovaisten jäänne, tuo perheen pää juttu. Raamatun muutosten avulla viety naisen asema huonommaksi kuin on alkujaan ollut

Se nyt vaan yleensä on niin, että jos mies ei ole perheen pää, niin nainen on, eikä se toimi.

Yleensä niin käy, että toinen on, vaikkei olisi päätetty, kumpi se on. Miehellä on sellaisia ominaisuuksia, että se on tarkoitettu hänelle, se perheen johtajuus. Jos haluat tietää enemmän, koeta löytää googlettamalla.

Tämä tilanne on vähän eri, kun kyse on avosuhteesta ja nainen miettii jopa eroa.

Et vastannut kysymykseen.

Vierailija
66/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siittää lapsen sulle AP! Ihan ilmaiseksi.

Vierailija
67/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet haluavat lapsia. Minulla on kolme lasta, kaikki jo aikuisia. Olin 32 kun ensimmäinen syntyi ja 39 kun kolmas syntyi. Nyt hannkkisin lapsia myöhemmin, mutta tämä on yksilöllistä. Lapsia haluavana naisena laajentaisin puolisokandidaattien haarukkaa myös hieman vanhempiin miehiin. Juoksut on juostu ja moni voi olla valmis sitoutumaan perheeseen tosissaan. Toiseksi, moni itsestään huolehtinut on nuorekas, aktiivinen ja hyväkuntoinen 6-7-kymppisenä.

Vierailija
68/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma kun miehellä on jo lapsi. AP tulee valmiiseen pöytään. Ei tatvitse edes synnyttää. Mitä väliä sillä on kuka on lapsen biologinen äiti?

Vierailija
69/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee reikiä kortsuun

Vierailija
70/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onneton teidän kommunistien lapsituet sitten joutuu makseleen.

Vierailija
71/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmissa saman kaltaisissa aloituksessa olen yrittänyt kysyä että missä on puheet että ei vanhemmuus geenejä katso mitä kuulee aina kun naiset vaativat miestä kasvattamaan jonkun toisen miehen lasta?

Vierailija
72/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Kristus on seurakunnan pää. Jeesus ja seurakunta on esikuva avioliitosta. Kristillisen avioliittomallin mukaan mies on perheen pää. Ef. 5:21-28. Tämä puhe on kristityille. (Miehen ja vaimon alistumista toistensa tahtoon, ilman valtataisteluja.)

Vierailija
73/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmissa saman kaltaisissa aloituksessa olen yrittänyt kysyä että missä on puheet että ei vanhemmuus geenejä katso mitä kuulee aina kun naiset vaativat miestä kasvattamaan jonkun toisen miehen lasta?

Jep jännä juttu miten on jotenkin ihan itsestään selvyys että kyllä mies toisen miehen lapset kasvattaa mutta kukaan nainen ei laita tikkua ristiin toisen naisen lapsien vuoksi. Mieluummin tehdään vaikka lapsi itsekkäästi yksin

Vierailija
74/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy miehiä, jotka ei kondomeja halua käyttää.... Sitä he ovat niin näillä palstoilla mainostaneet eli eikun lapsen hankintaan.

Vierailija
75/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jännä juttu miten on jotenkin ihan itsestään selvyys että kyllä mies toisen miehen lapset kasvattaa mutta kukaan nainen ei laita tikkua ristiin toisen naisen lapsien vuoksi. Mieluummin tehdään vaikka lapsi itsekkäästi yksin

Tästä voimme päätellä että naiset itse eivät suostu samaan mitä miehiltä vaativat

Vierailija
76/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voimme päätellä että naiset itse eivät suostu samaan mitä miehiltä vaativat

Nainen ei oikeasti rakasta kuin itseään ja mahdollisia biologisia lapsiaan. Nämä ilkeät äitipuolet esiintyvät saduissa koska niin se menee oikeassakin elämässä

Vierailija
77/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei oikeasti rakasta kuin itseään ja mahdollisia biologisia lapsiaan. Nämä ilkeät äitipuolet esiintyvät saduissa koska niin se menee oikeassakin elämässä

Tähän samaan tulokseen olen itsekin tullut

Vierailija
78/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille laitettu liikaa kustannuksia. Erotilanteessa lapsi aina naiselle. Jos lapsen elarit tulisi suoraan valtiolta niin työssäkäyvät miehet uskaltaisi siittää.

Vierailija
79/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aikoinaan samoin. Mies antoi ymmärtää, että haluaa lapsia "joskus". 3 vuotta oltiin yhdessä ja tuo "joskus" tuntui karkaavan vain kauemmas. Lopulta erottiin muista syistä. Nyt olen todella kiitollinen, että meille ei syntynyt yhteistä lasta. Tuosta suhteesta opin sen, että mitään ei suhteessa pidä väkisin vääntää; ei lasta, ei yhteenmuuttoa, ei naimisiinmenoa, ei mitään. Eron jälkeen kyllä ymmärsin, että hän ei halunnut lasta minun kanssani. Nyt mies on nimittäin naimisissa ja ainakin yksi lapsi... 

Kun tapaat oikean ihmisen, kaikki etenee luonnostaa ja kevyesti, ja silloin molempien toiveet ovat aidosti samansuuntaiset. Silloin myöskin jaksaa perhe-elämää myös silloin kun on rankempia jaksoja. Muussa tapauksessa mies pääsisi koko ajan nokkimaan, että "sinähän tämän lapsen halusit, en minä". Tämä taas pidemmän päälle huonontaa suhdettanne. 

Sanoisin, että mies vaihtoon. Ei ole reilua pakottaa häntä lapsentekoon, mutta ei ole reilua sekään, että itse luovut lapsihaaveesta tämän miehen takia. Olet vielä nuori. Elämä tarjoaa vielä jotakin parempaa! Kun jatkossa deittailet, niin selvitä jo melko alkuvaiheessa haluaako mies OIKEASTI lapsia. Älä kelpuuta siinä vaiheessa mitään epämääräisiä "joskus" tai "muutaman vuoden päästä"-tyyppisiä lausahduksia. 

Tsemppiä! 

Vierailija
80/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Tee lapset jonkun toisen kanssa. Tarvittaessa palaa asiaan myöhemmin, jos elät vanhaksi. T. Lapsettomaksi jäänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän