Jo toista kertaa tilanteessa ettei mies halua lasta
Olen 33v. Aiemmassa suhteessa 4v jälkeen.mies ei halunnut lasta. Ero tuli lopulta yhtäkkiä monista syistä. Nyt olen suhteessa ja asun yhdessä miehen kanssa, jolla 10v lapsi entuudestaan. Olemme olleet yhdessä 3,5v ja alkuvuodet mies puhui koko ajan vauvan teosta. Nyt mieli om muuttunut ja nyt sanoo lopulta ettei ehkä halua lasta. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? En halua erota mutten voi luopua omasta lisälapsitoiveestanikaan.
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako miehet enää naisten vedättää teitä! Meillä miehillä ei tunnu olevan näköjään oikeutta päättää omasta kehostamme enää. Älkää antako siementånne naisille jotka tuollain ovat heti eroamassa jos eivät saa tahtoaan lävitse!
No onhan. Ottakaa lisääntymisterveytenne omiin
käsiinne: snip snip vain, eikä kukaan nainen pääse varastamaan teiltä yhtään mitään.
Entä miksi haluaisit väen vängällä olla yhdessä naisen kanssa, joka haluaa lapsen mutta sinä et? Kukas tässä lopulta se itsekäs on?
Mikset tee lasta itseksesi ja unohda se mies. Sit kun on pulla uunissa koitat saada miehen. Sit lapsi syntyy ja sanot että ”se on sun”. Tadaa sulla on lapsi ja mies eli perhe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhdessä ikäisesi naisen kanssa, niin pitäisin lastasi selviönä. Eli muksu tekoon tai rehti tunnustus, että tarvitset toisen miehen. Jos vähääkään rakastaa sinua, niin ei kiellä sinulta lasta. Vaikka se tarkoittaisi eroa. Älykäs mies seuraa luonnon lakeja.
Älykäs mies seuraa täysin omaa etuaan eikä anna naisen tai minkään muunkaan tahon painostaa perheleikkeihin lapsenteon muodossa.
Perhe-elämä lapsineen on kyllä vaativaa ja onnistuakseen vaatii kypsiä ja epäitsekkäitä ihmisiä.
Vain sladdinsa ohjaama typerys ryssii koko loppuelämänsä noilla kuvioilla. Kaikki se raha ja aika, hukkaanheitettyä.
No kuule mene kulkemaan niitä omia polkujasi, eikös sen korkein tavoite ollut olla millään muotoa riippuvainen kenestäkään? Mm. Valamon munkkiluostariin pääsee kokelaaksi = tavoite saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Huono tuuri. Kannattaa valikoida miehet paremmin, ettei hukkaa aikaa turhiin tyyppeihin.
Lainaisitko kristallipalloasi? Mulle nimittäin "hyvin valikoitu" aviomies halusi ehdottomasti lapsia (kuten minäkin), harmi vain, ettei kertonut että yritti niitä sitten monen muunkin kanssa samaan aikaan. Onneksi sukupuolitautiklinikan hoitaja oli empaattinen ja asiallinen.
Älkää syyllistäkö naisia huonoista valinnoista, jos mies valehtelee.
Tinderissä ja muissa seuranhakupalveluissa vilahtelee välillä naisia jotka etsivät vain lasten siittäjää. Luvataan ettei ole velvotteita. Kokeile sitä? Kyllä yksinhuoltajat miehen löytää lapselleen.
Kuulostaa ihan hyvältä jos alkaa ikää jo olemaan! Kaikilla ei ole aikaa etsiä lapsia tahtovas miestä siinä 35v korvilla,,kestää liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä hankin lapsen yksin hoidoilla. Et tarvitse miestä mihinkään ap! En jaksanut odottaa sopivaa miestä ja olen nyt tosi onnellinen. T. N43 ja lapsi 6v
Onnellinen isättömän lapsen yh.
Lapsen kannalta ei mikään optimaalinen lähtökohta elämään. Mutta ei näissä ratkaisuissa lapsen etua mietitäkään. Uskotellaan vaan itselle ja muille, ettei isää mihinkään tarvita, kun on kaikkivoipa äiti.
Sillä on jo yksi lapsi. Kun ero tulee, sillä onkin kaksi lasta eri exien kanssa. Fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hankin lapsen yksin hoidoilla. Et tarvitse miestä mihinkään ap! En jaksanut odottaa sopivaa miestä ja olen nyt tosi onnellinen. T. N43 ja lapsi 6v
Onnellinen isättömän lapsen yh.
Lapsen kannalta ei mikään optimaalinen lähtökohta elämään. Mutta ei näissä ratkaisuissa lapsen etua mietitäkään. Uskotellaan vaan itselle ja muille, ettei isää mihinkään tarvita, kun on kaikkivoipa äiti.
Niin mutta kun miehet niin vähän haluavat lapsia, että monille naisille ei jää vaihtoehtoja. Tuo on vähemmän paha kuin yrittää väkisin sellaisen kanssa, joka ei halua.
Lopeta se kitiseminen ja jätä ehkäisy äijällesi kertomatta pois, "vahinkoraskauksiahan sattuu" aina ehkäisystä huolimatta. Suhteenne päättyy tilastoennusteiden mukaan kuitenkin jossain vaiheessa ja eroatte.
Jos ei ole miehen kans asiaa keskusteltu loppuun, niin tuntus ettei vauvapalstalla asian
jauhaminen ainakaan hyvä asia ole.
Jätä mies ja etsi uusi pelkästään lapsentekoilmoituksella. On paljon miehiä jotka haluaa lapsia, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Ota lapsenteko ykköskriteeriksi, niin löydät sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Seurustelin aikani vätysmiehen kanssa, joka ei lopulta halunnut lapsia, eikä oikein mitään muutakaan elämältään. Minulle lapsihaave oli suuri asia elämässä, joten päädyin hankkimaan lapsen yksin. Nyt elän
omannäköistäni elämää ja olen onnellinen. Ilmeisesti exä myös. Kun hän joskus soittelee, mietin ettei minun elämäni sisällöksi olisi riittänyt päivittäinen kävelylenkki ja loppupäivä sohvalla telkkaria katsellen. Hänelle se tuntuu olevan ok.
N48, lapsi 9
Vierailija kirjoitti:
TaaviJ kirjoitti:
Miksi kukaan mies haluaisi elää naisen kanssa, joka käyttää häntä ainoastaan työkaluna lisääntymiseen?
Miten niin ainoastaan?
Se on tärkeä asia ihmiselle joka sen lapsen haluaa. Se voi olla jollekin elämän ainoa päämäärä/tarkoitus.
Ja toki bonuksena vielä näinkin voi käydä: nainen luopuu unelmastaan ja pari elää 45vuotiaiksi asti yhdessä ilman lapsia. Sitten mies keksii, että eikun haluankin lapsen, lähtee nuoremman naisen mukaan ja tämä 45v nainen jääkin yksin. Ilman edes sitä lasta josta luopui miehen mieliksi aikoinaan. Näitä on paljon.
t. lapseton nainen
Tai sitten nainen saa lapsensa ja alkaa pikkuhiljaa vieroittaa miestä pois omasta ja lapsen elämästä. Miehelle jää elatusmaksut menetetyt unelmat, joista lapsen vuoksi luopui.
Olin samassa tilanteessa kun ap. Jätin ehkäisyn pois ja pidin lapsen. Nykyään mies on onnellinen kun sai oman pojan. Edellisestä liitosta miehellä on tytär.
Kunnon keskustelu: lapsen yritykseen tai ero. Hankit sitten lapsen vaikka hedelmöityshoidoilla. Meillä mies myös vinkuroi, mutta suostui kuitenkin. Nyt ollut lapselleen jo 11 v aivan ihana isä ja parisuhteessakin kaikki kunnossa.
Et sitten oppinut mitään ensimmäisestä kerrasta?
Panee sua vielä pari vuotta ja vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa tilanteessa kun ap. Jätin ehkäisyn pois ja pidin lapsen. Nykyään mies on onnellinen kun sai oman pojan. Edellisestä liitosta miehellä on tytär.
Eli kusetit. Rotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhdessä ikäisesi naisen kanssa, niin pitäisin lastasi selviönä. Eli muksu tekoon tai rehti tunnustus, että tarvitset toisen miehen. Jos vähääkään rakastaa sinua, niin ei kiellä sinulta lasta. Vaikka se tarkoittaisi eroa. Älykäs mies seuraa luonnon lakeja.
Älykäs mies seuraa täysin omaa etuaan eikä anna naisen tai minkään muunkaan tahon painostaa perheleikkeihin lapsenteon muodossa.
Perhe-elämä lapsineen on kyllä vaativaa ja onnistuakseen vaatii kypsiä ja epäitsekkäitä ihmisiä.
Vain sladdinsa ohjaama typerys ryssii koko loppuelämänsä noilla kuvioilla. Kaikki se raha ja aika, hukkaanheitettyä.
No kuule mene kulkemaan niitä omia polkujasi, eikös sen korkein tavoite ollut olla millään muotoa riippuvainen kenestäkään? Mm. Valamon munkkiluostariin pääsee kokelaaksi = tavoite saavutettu.
Tai vaihtoehtona panna ketä vaan ja pitää omat rahat itsellä?
Se vaan vedätti sua. On tiennyt kokoajan ettei galua lasta sun kanssa