Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toista kertaa tilanteessa ettei mies halua lasta

Vierailija
08.01.2022 |

Olen 33v. Aiemmassa suhteessa 4v jälkeen.mies ei halunnut lasta. Ero tuli lopulta yhtäkkiä monista syistä. Nyt olen suhteessa ja asun yhdessä miehen kanssa, jolla 10v lapsi entuudestaan. Olemme olleet yhdessä 3,5v ja alkuvuodet mies puhui koko ajan vauvan teosta. Nyt mieli om muuttunut ja nyt sanoo lopulta ettei ehkä halua lasta. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? En halua erota mutten voi luopua omasta lisälapsitoiveestanikaan.

Kommentit (317)

Vierailija
81/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä voi kuin erota, jos mies ei halua lasta ja sinä haluat. Ette ole kuitenkaan naimisissa. Painostaa ei kannata. Ainoastaan jos vapaaehtoisesti jompi kumpi muuttaa mielensä.

Mies puhui alussa vauvan teosta ......mies puhui alussa vauvan teosta....mies puhui alussa......sopiiko kysyä miksei nainen halunnut lasta alussa kun mies halusi.

Vierailija
82/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa koko lehmä kun kahvimaidon voi lirutella naapurin tissistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle et lapsen yritys nyt heti käyntiin tai ero. Ei vatvomista tai pohdiskelua, joko tai. Sulla ei ole enää vuosia aikaa odotella. Jos nyt jäät odottelemaan ja sitten kuitenkin eroatte tästä syystä (tai jostain muusta) 2 vuoden päästä olet jo 35-vuotias. Siitä vuosi-pari uuden kumppanin etsintää ja vaikka heti alkaisitte yrittää saisit ensimmäisen lapsesi aikaisintaan 37-vuotiaana. Etenkin jos useampi kuin yksi toiveissa niin nyt on KIIRE.

Eiks mies ole kantansa tehnyt selväksi?

Vierailija
84/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on sinulle tärkeämpää: rakkaus vai lisääntyminen? Siis olemassoleva ihminen vai potentiaalinen suvunjatke? Vastauksesi kertoo, oletko ihminen vai pelkkä viettiensä vietävissä oleva elukka.

Vierailija
85/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmissa saman kaltaisissa aloituksessa olen yrittänyt kysyä että missä on puheet että ei vanhemmuus geenejä katso mitä kuulee aina kun naiset vaativat miestä kasvattamaan jonkun toisen miehen lasta?

Jep jännä juttu miten on jotenkin ihan itsestään selvyys että kyllä mies toisen miehen lapset kasvattaa mutta kukaan nainen ei laita tikkua ristiin toisen naisen lapsien vuoksi. Mieluummin tehdään vaikka lapsi itsekkäästi yksin

Joo. Miehet "kasvattaa" eli ei tee käytännössä mitään. Naiselle jää lasten hoito ja huolto olipa lapsi oma tai miehen lapsi. Naisella on monikymmenkertaisesti isompi homma kuin miehellä joka tapauksessa.

Vierailija
86/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille laitettu liikaa kustannuksia. Erotilanteessa lapsi aina naiselle. Jos lapsen elarit tulisi suoraan valtiolta niin työssäkäyvät miehet uskaltaisi siittää.

Se on aina niin, että lähivanhempi maksaa ja tekee enemmän lasten eteen vaikka miehet muuta luulee.

Vierailija
87/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pulan takia olen itse kieltäytynyt lapsen hankinnasta exän kanssa. Olisikohan miehellä mennyt luottamus sinuun? Ja jos niin on käynyt luottamuksen takaisin saaminen on hidas ja ehkä mahdoton tehtävä. Jolloin saattaa olla hyvä idea erota ja lähteä hetkeksi harjoittelemaan kuinka voisit olla luotettavampi, ennenkuin hankit uuden miehen.

Vierailija
88/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia harvinaisen selvä. Hän ei halua lasta kanssasi ja aikaa harkita on ollut aivan ruhtinaallisesti.

Jos itse haluat lapsen, ainoa tie äidiksi on löytää mies joka haluaa isäksi, lapsesi isäksi. Ilman vuosikausien seurustelua ja jahkailuja. Olet jo sen ikäinen, että asialla on kiire.

Vierailija
89/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä en tunne yhtäkään naista joka olisi muuttanut mieltään lastenhankkinasta. Heti suhteen alussa nainen on sanonut miehelle että haluaa lapsia tai sitten ei. Ja se päätös on pitänyt.

Mutta miehet... Miehet eivät ole rehellisiä, se tässä on ongelma. Miehet ns. antavat naisen ymmärtää haluavansa lasta tulevaisuudessa, mutta sitten kun suhde vakiintuu ja nainen alkaa puhua lapsen hankkimisesta miehen lupauksen perusteella, mies sanookin ei.

Tai sitten mies ei osaa vuosienkaan jälkeen haluaako vai ei. Kun vuosien vedättämisen jälkeen mies sanookin ettei halua lapsia, hänen tahtoaan kunnioittava lasta haluava nainen sitten kiltisti eroaa. Tämän jälkeen mies sitten voikin ruveta suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka vaan pakottaa miehen hankkimaan lapsen. Sitten se onkin miehestä ihan okei yhtäkkiä.

Miehen mielipidettä kunnioittavaa naista siis vedätetään, hänen elämästään ja toiveistaan ei välitetä. Sellaisella naisella elämästä menee hukkaan vuosia näiden vedättäjien takia.

Siksi naisten pitäisi tässä asiassa vain ajatella itseään. Toki jos rakastuu mieheen joka ei halua lapsia, voisko edelleen jatkaa suhdetta, mutta kumpikin asuu erillään, ja nainen hankkii lapsen omillaan. Sitäkin olen kuullut, että naiset, jotka eivät löydä lapsia haluavaa miestä, muuttavat asumaan yhteen tai lähelle toisiaan ja hankkivat lapset ja sitten hoitavat niitä kimpassa.

Kuvitelmat onnellisesta ydinperheestä eivät useinkaan toteudu, joten miksi yrittää pakottaa ketään vanhaan malliin. Pitää itse tehdä omat päätökset ja tarvittaessa hankkia se lapsi yksin.

Vierailija
90/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen perusmeininki, seksi ja yhdessä oleminen kelpaa kunhan ei tule mitään velvollisuuksia. Tästä syystä olen nyt ulkomaalaisen miehen lapsen äiti. Lisääntyminen on aika perustarve monelle ihmiselle, luonnollinen sellainen. Exälle kävi niin että uusi nainen tulikin "vahingossa" raskaaksi, ei aikuiselle vahinkoja tapahdu. Tiesi koko ajan ettei nainen käytä ehkäisyä kun mikään niistä ei sopinut. Joskus nämä vapautta ikuisesti etsivät saavat mitä ansaitsevat....

Vierailija
91/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap

-pyytäisin miestä kertomaan voidaanko heti aloittaa vauvanteko vai ei, jos ei

-niin eroaisin ja

-deittipalveluun ilmoitus, jossa suorasanaisesti kerron, että etsin miestä joka on halukas (jos seurustelu menee ”putkeen”) menemään naimisiin vuoden seurustelun jälkeen ja heti tämän jälkeen vauvantekoon.

Deitti-ilmoituksissa on turhaa peitellä omia todellisia intressejään. Ihan sama onko intressi fwb vai tulevan isukin etsintä, ei tulevanisukin etsinnässä mitään noloa ole, eikä se ole myöskään epätoivoista.

Itse toki saattaisin tehdä myös sen, että baariin ovulaation aikaa ja sieltä sitten iskemään mahdollisimman pitkää ja komeaa miestä... Kahta eri perhe-elämää olen elänyt ja monesti ajatellut että elämä olisi helpompaa ilman vätystelevää miestä. Mulla on 4 lasta.

Vierailija
92/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmissa saman kaltaisissa aloituksessa olen yrittänyt kysyä että missä on puheet että ei vanhemmuus geenejä katso mitä kuulee aina kun naiset vaativat miestä kasvattamaan jonkun toisen miehen lasta?

Jep jännä juttu miten on jotenkin ihan itsestään selvyys että kyllä mies toisen miehen lapset kasvattaa mutta kukaan nainen ei laita tikkua ristiin toisen naisen lapsien vuoksi. Mieluummin tehdään vaikka lapsi itsekkäästi yksin

Joo. Miehet "kasvattaa" eli ei tee käytännössä mitään. Naiselle jää lasten hoito ja huolto olipa lapsi oma tai miehen lapsi. Naisella on monikymmenkertaisesti isompi homma kuin miehellä joka tapauksessa.

Tuo on ehkä totta sinun pienessä piirissä mutta tuo ei yleisesti ole totta. Kyllä mieskin huolehtii ja kasvattaa mutta naiset eivät sitä varmaa sitten näe kun se ei välttämättä ole juuri niin kuin naiset haluaa ja mihin ovat tottuneen. Asiaan kuin asiaan on yleensä monta tapaa ja ne ei välttämättä ole juuri naisen vaatimia tapoja

Vierailija
93/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä en tunne yhtäkään naista joka olisi muuttanut mieltään lastenhankkinasta. Heti suhteen alussa nainen on sanonut miehelle että haluaa lapsia tai sitten ei. Ja se päätös on pitänyt.

Mutta miehet... Miehet eivät ole rehellisiä, se tässä on ongelma. Miehet ns. antavat naisen ymmärtää haluavansa lasta tulevaisuudessa, mutta sitten kun suhde vakiintuu ja nainen alkaa puhua lapsen hankkimisesta miehen lupauksen perusteella, mies sanookin ei.

Tai sitten mies ei osaa vuosienkaan jälkeen haluaako vai ei. Kun vuosien vedättämisen jälkeen mies sanookin ettei halua lapsia, hänen tahtoaan kunnioittava lasta haluava nainen sitten kiltisti eroaa. Tämän jälkeen mies sitten voikin ruveta suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka vaan pakottaa miehen hankkimaan lapsen. Sitten se onkin miehestä ihan okei yhtäkkiä.

Miehen mielipidettä kunnioittavaa naista siis vedätetään, hänen elämästään ja toiveistaan ei välitetä. Sellaisella naisella elämästä menee hukkaan vuosia näiden vedättäjien takia.

Siksi naisten pitäisi tässä asiassa vain ajatella itseään. Toki jos rakastuu mieheen joka ei halua lapsia, voisko edelleen jatkaa suhdetta, mutta kumpikin asuu erillään, ja nainen hankkii lapsen omillaan. Sitäkin olen kuullut, että naiset, jotka eivät löydä lapsia haluavaa miestä, muuttavat asumaan yhteen tai lähelle toisiaan ja hankkivat lapset ja sitten hoitavat niitä kimpassa.

Kuvitelmat onnellisesta ydinperheestä eivät useinkaan toteudu, joten miksi yrittää pakottaa ketään vanhaan malliin. Pitää itse tehdä omat päätökset ja tarvittaessa hankkia se lapsi yksin.

Oliskoko kyseessä sama minkä olen kohdannut useassa suhteessa jossa alussa nainen on ihana, hurmaava ja mukava mutta suhteen vakiintumis vaiheessa on muuttunut pirttihirmuksi diktaattoriksi jonka kanssa en todellakaan halua lisääntyä vaikka alussa olisin hänen kanssa halunnut. Mutta helppohan se on miehiä syyttää aina kun ei haluta nähdä itsessä vikoja. Miten se on vedättämistä jos on koko ajan sanonut että ei tiedä haluaako ja sitten huomaa että ei halua ja nainen on itse tulkinnut että ei tiedä tarkoittaa kyllä?

Vierailija
94/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ja kunnon mies haluaa perheen ja lapsia ja osallistuu lastenhoitoon 50/50 äidin kanssa. Isä myös rakastaa lapsiaan.

Vierailija
95/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas ja kunnon mies haluaa perheen ja lapsia ja osallistuu lastenhoitoon 50/50 äidin kanssa. Isä myös rakastaa lapsiaan.

Minulla on juuri tuollainen mies.

Vierailija
96/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille laitettu liikaa kustannuksia. Erotilanteessa lapsi aina naiselle. Jos lapsen elarit tulisi suoraan valtiolta niin työssäkäyvät miehet uskaltaisi siittää.

Se on aina niin, että lähivanhempi maksaa ja tekee enemmän lasten eteen vaikka miehet muuta luulee.

Olen mies, olin lähivanhempi enkä muuta luule.

Vierailija
97/317 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa AP:tä, totean vain että harmittaa kun itselleni on käynyt juuri päinvastoin. En halua lapsia ja miehet ensin vakuuttelevat etteivät hekään. Lopulta ero tulee aina siksi että pitäisikin alkaa puskea tenavaa tuutista. Ovat sitten sanoneet että uskoivat että muuttaisin mieleni rakkauden myötä. Miksi ei voi olla alusta asti rehellinen?

Vierailija
98/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri. Kannattaa valikoida miehet paremmin, ettei hukkaa aikaa turhiin tyyppeihin.

Vierailija
99/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan hyväksyttyä ottaa ero lapsentekoon liittyvien erimielisyyksien vuoksi. Joku jo ketjussa aikaisemmin mainitsi sen todennäköisen uhan jossa mies päättääkin nelikymppisenä että lapsi onkin saatava ja ottaa eron silloin kun et itse enää voi tulla raskaaksi. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä haluaa. 

Vierailija
100/317 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos vaan kaikki, siellä on kiva ilma!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän