Jo toista kertaa tilanteessa ettei mies halua lasta
Olen 33v. Aiemmassa suhteessa 4v jälkeen.mies ei halunnut lasta. Ero tuli lopulta yhtäkkiä monista syistä. Nyt olen suhteessa ja asun yhdessä miehen kanssa, jolla 10v lapsi entuudestaan. Olemme olleet yhdessä 3,5v ja alkuvuodet mies puhui koko ajan vauvan teosta. Nyt mieli om muuttunut ja nyt sanoo lopulta ettei ehkä halua lasta. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? En halua erota mutten voi luopua omasta lisälapsitoiveestanikaan.
Kommentit (317)
Minä hankin lapsen yksin hoidoilla. Et tarvitse miestä mihinkään ap! En jaksanut odottaa sopivaa miestä ja olen nyt tosi onnellinen. T. N43 ja lapsi 6v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita vaihtoehtoja sinulla on kuin hyväksyä lapsettomuus tai erota? Lasta ei pide tehdä ellei sitä kumpikin haluaa.
No sellanen mahdollisuus, että ottaa "mies" kunnon puhutteluun ja sanoa että nyt loppuu tuo vätystely ja lapsien tekoon NYT! Ottaa päähän nämä nykyajan vellihousut. Näin on kuule monessa perheessä lapsi asia ratkennut onnellisesti. Toki erokin voi tulla, mutta So What jos se muutenkin olisi edessä.
Ei tuo ole oikein. Mies on muutenkin perheen pää.
Millä vuosisadalla oikein elät?
Vierailija kirjoitti:
Minä hankin lapsen yksin hoidoilla. Et tarvitse miestä mihinkään ap! En jaksanut odottaa sopivaa miestä ja olen nyt tosi onnellinen. T. N43 ja lapsi 6v
Sinä hyväksikäytit jonkun miehen siemeniä. Eikö edes hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Toka mies olisi ehkä halunnutkin sisaruksen(puolen) lapselle vielä kun lapsi oli tavatessanne sen 6 v. Eihän se enää niin hyvä ajatus olekaan, siis taapero sisarpuolena murkkuikäisellä. Miettikää nyt uhan aikuisten oikeesti.
Tuohan riippuu ihan lapsesta. Itse olin teininä onneni kukkuloilla kun sain pikkusisaruksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä hyväksikäytit jonkun miehen siemeniä. Eikö edes hävetä!
Ihan se oli ne lahjoittanut tuohon käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhdessä ikäisesi naisen kanssa, niin pitäisin lastasi selviönä. Eli muksu tekoon tai rehti tunnustus, että tarvitset toisen miehen. Jos vähääkään rakastaa sinua, niin ei kiellä sinulta lasta. Vaikka se tarkoittaisi eroa. Älykäs mies seuraa luonnon lakeja.
Älykäs mies seuraa täysin omaa etuaan eikä anna naisen tai minkään muunkaan tahon painostaa perheleikkeihin lapsenteon muodossa.
Mene hedelmöityshoitoon jos miehet eivät halua lasta kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toka mies olisi ehkä halunnutkin sisaruksen(puolen) lapselle vielä kun lapsi oli tavatessanne sen 6 v. Eihän se enää niin hyvä ajatus olekaan, siis taapero sisarpuolena murkkuikäisellä. Miettikää nyt uhan aikuisten oikeesti.
Tuohan riippuu ihan lapsesta. Itse olin teininä onneni kukkuloilla kun sain pikkusisaruksen.
Jaa... no, minä puhuinkin siitä miksei toka mies enää halua toista lasta tässä vaiheessa. Toivottavasti ei käy vahinkoa.
TaaviJ kirjoitti:
Miksi kukaan mies haluaisi elää naisen kanssa, joka käyttää häntä ainoastaan työkaluna lisääntymiseen?
Eihän hän miestä ainoastaan siihen käytä,koska on elänyt vuosia miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhdessä ikäisesi naisen kanssa, niin pitäisin lastasi selviönä. Eli muksu tekoon tai rehti tunnustus, että tarvitset toisen miehen. Jos vähääkään rakastaa sinua, niin ei kiellä sinulta lasta. Vaikka se tarkoittaisi eroa. Älykäs mies seuraa luonnon lakeja.
Älykäs mies seuraa täysin omaa etuaan eikä anna naisen tai minkään muunkaan tahon painostaa perheleikkeihin lapsenteon muodossa.
Perhe-elämä lapsineen on kyllä vaativaa ja onnistuakseen vaatii kypsiä ja epäitsekkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä se pikkusisko kasvaa vanhempiensa luona ja sinä käyt moikkaamassa häntä pari kertaa vuodessa. Onhan se kiva, mutta toinen sun vanhemmistasi kasvattaa lapsia nyt 30 v putkeen.
Tasan ei mene. Mun suhteet päättyvät siihen, että miehet alkavatkin haluta vauvoja vaikka on sovittu lapsettomuudesta.
Tässä on joku kohtaanto-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei mene. Mun suhteet päättyvät siihen, että miehet alkavatkin haluta vauvoja vaikka on sovittu lapsettomuudesta.
Tuskinpa ap sun miehiäsi huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ap sun miehiäsi huolisi.
Tai minä aapeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe-elämä lapsineen on kyllä vaativaa ja onnistuakseen vaatii kypsiä ja epäitsekkäitä ihmisiä.
Vain sladdinsa ohjaama typerys ryssii koko loppuelämänsä noilla kuvioilla. Kaikki se raha ja aika, hukkaanheitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jutelleet, miksi nyt yhtäkkiä ei haluakaan lasta?
On oppinut tuntemaan tuon naisen, niinkuin se edellinenkin mies.
Yritä saada mies ylipuhuttua. Tuo nyt vaan on joku hetkellinen mielenmuutos mikä menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Just hyvä, että on murkkuikäinen sisarus. Siinä on lapsenvahti omasta takaa, jos vanhemmat haluaa joskus käydä jossain.