Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?

Vierailija
08.01.2022 |

Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.

Istui myös vessanpytyllä ovi auki.

Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.

Kommentit (256)

Vierailija
181/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloinen piheys. Siinä vaiheessa, kun se piheys menee oikeasti ihan överiksi niin alkoi mitta tulla täyteen ja jätin sen saiturin.

Olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisellä vierailulla hänen luonaan, kun kysyi montako arkkia vessapaperia käytin vessareissullani tai kun hän tarjosi minulle vettä jugurttipurkista että ei ei ei.

4v myöhemmin olin nähnyt jo kaiken mitä ei voi kukaan edes uskoa. Ja tämä ihmiseltä joka tienaa nettona päälle kymppitonnin kuussa, varaa hänellä olisi ollut mihin vain.

Harmi, että sain hänen kanssaan 2 lasta ja joka kuukausi marisee miksi hänen pitää maksaa elatusmaksuja, kun eihän lapset hänen mielestään kuluta rahaa.

Siis miten teit kaksi lasta miehen kanssa joka kysyy ekalla visiitillä, paljonko käytit vessapaperia? En ymmärrä.

Vierailija
182/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui lässytysäänellä seksin aikana tuhmia. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhui lässytysäänellä seksin aikana tuhmia. Hyi helvetti.

Mä tykkäisin!

Vierailija
184/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva viinan kanssa luttaaminen, ja erittäin saamaton.

Vierailija
185/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työinto. Ei siinä mitään, itsekin teen töitä melko paljon, mutta hänellä työt eivät rajoittuneet toimistolle vaan tulivat mukana kotiin ja päälle sitten vielä kaikki ne työporukan afterworkit yms. Työpaikka oli pienehkö ja halusi luoda sellaista tiivistä työyhteisöä ja jossain vaiheessa huomasin että jos ei yhdessä nukkumista laskettu niin yhteistä aikaa saattoi olla kuukaudessa 2-3 tuntia pahimmillaan. Seksiä ehkä kerran kahteen kuukauteen. 

Ja jos joku miettii, niin ei, hänellä ei ollut ketään toista, siitä olen varma. 

Vierailija
186/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut heti sanoa missä vika, vaan täytyi pitää joku päivän tai parin mökötyssessio ensin. Ja silloinkin kun puhuttiin niistä ongelmista, ei ollut yhtään ratkaisuhakuinen vaan tarkoitus näytti olevan ennemminkin vaan riidellä riitelemisen ilosta, kun mikään ei käynyt mutta itselläkään ei ollut mitään ehdotuksia.

Vierailija
187/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani kun sanon, että järkyttävänhajuinen p as ka. Aluksi huolestuin, että onko mies terve. Häntä ei asia kiinnostanut. Minua se alkoi ärsyttää entistä enemmän. Ei voi olla normaalia sellainen pistävä, läpitunkeva, imelänällöttävä katku.

Vierailija
188/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omatoimisesti pitänyt huolta kynsien pituudesta.

Saamattomuus. Täytyi muistutella monista asioista mitkä olivat hänen hoidettavanaan.

Kiinnostuksen puute kehittää ja monipuolistaa seksielämää.

Vierailija
189/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuminen

Vierailija
190/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki ruoan mässytys, ahmimalla. Rumat hampaat, välit kuin ladon ovet, ei käynyt hoidattamassa, kehoituksista huolimatta, parodontiitti. Yleinen välinpitämättömyys hygieniasta; nenä ja korvien karvat. Kulmakarvojen rehoitus. Likaisissa vaatteissa oleminen. Oli pakko lopettaa suhde.

Vierailija
191/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, siis miten päädytte yhteen noiden kerran viikossa suihkussa käyvien ihmisten kanssa? Vai degeneroituvatko ne sellaisiksi vasta yhteenmuuton jälkeen?

Kiinnostaisi myös että eikö näitä ihmisiä itseään häiritse se haju ja tahmainen iho. Hyi, hyi, hyi. Itseä häiritsee jo jos en pääse kerran päivässä suihkuun, vaikken olisi edes käynyt lenkillä. Tuntuu hyvältä olla puhdas ja freessi!

No ei toi kerran päivässä suihkussa ravaaminenkaan todellakaan normaalia ole. Ymmärrätköhän ollenkaan, kuinka etuoikeutettu olet. Itse käyn 2-3 krt viikossa kokovartalosuihkussa, ja pesen intiimialueen ja kasvot päivittäin. Olen todellakin freessi. N 29

Vierailija
192/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvin tunnekylmä, suhteen loppuaikoina ilkeili ja haukkui laiskaksi (oli vielä toidentamatta sairaus joka uuvutti, sain siihen myöhemmin lääkityksen), kaikki hellyys puuttui. Seksiä halutessaan tunki vain väkisin viereeen. Oli työnarkomaani, ei pitänyt lomia jne. Ei kuunnellut jos oli murheita: "'älä niitä samoja asioita taas jankuta". Onneksi tajusin lähteä.

Vierailija
193/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
194/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkovasemmistolaisuus.

Vierailija
195/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tuo kuorsaus on tuttu. Meillä ei eroa vielä mutta nukutaan eri rakennuksissa yöt. Ei auttanut muu.

Itse oon vielä suht tuoreessa suhteessa ja tästä myös tullut ongelma.. todella raivostuttavaa tiedän ettei tee tahallaan, mutta kyllähän tuo pidemmän päälle alkaa rassaamaan, mies myös jättää oven auki kun käy pissalla ekä oikein ymmärrä tätä. Ei minua kiinnosta kuulla toisen lorinaa ja töräytyksiä 🤦🏼‍♀️ Miksi on niin vaikea laittaa se ovi kiinni?? Jos tää nyt vielä etenee siihen että kakkosellakin ovi auki niin pitänee keskustella :D minua ei kiinnosta tällainen ”läheisyys” kenenkään kanssa.

Hyi hitto! Anoppikin jätti aina vessan oven auki ja meille tullessa sama homma, "koska se luo läheisyyttä".

A. vaihtoi niitä tena-kustoksia siinä kaikkien edessä kuin se olisi ollut maailman luonnollisin asia.

Ällöttävää!

Vierailija
196/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi huoneesta ulos, jos puhuin enemmän kuin kolme sanaa putkeen hänelle. Jatkuva purkan mässytys ja niiden piilottaminen huonekaluihin.

Vierailija
197/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo veriset pikkarit aina lattialla ja siteet siellä täällä hyi olkoon!

Menkoissa ei ole mitään ällöttävää.

Se on totta, mutta käytetyt siteet lavuaarin reunoilla ja veriset pikkarit pitkin lattioita hujan hajan ovat, se oli pointti. Siteet voisi laittaa roskiin ja pikkarit pyykkiin.

Miten tätä voi alapeukuttaa?

Mulla oli kaveri, joka säilöi käytettyjä siteitä vessaansa. En usko, että edes ihan joka kuukausi keräsi niitä pois. Se haju oli ihan kauhea! Miksi ei voi laittaa roskista vessaan tai viedä keittiön roskikseen niitä rättejä? Mä en halua nähdä saati haistella kotonani käytettyjä rättejä, en edes omiani. Enkä voi ymmärtää, että kukaan muukaan viihtyy tuollaisessa ympäristössä.

Vierailija
198/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmiehen vuosikausia kestänyt pihtaus ja ilkeily.

Vierailija
199/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään uskonut, että koska olen introvertti, en halunnut nähdä joka ikinen viikonloppu. Loukkaantui verisesti, jos en antanut hänen lääppiä minua julkisella paikalla. Ei pyyhkinyt penistään kusella käymisen jälkeen, väitti "no kun se on ihan kuiva jo." Silti haisi. Jatkuva arvostelu siitä, etten käyttäytynyt kuin "normaali nainen", mitä lie edes tarkoitti. Kuorsasi järkyttävän kovaa, eikä uskonut edes kuorsaavansa kun mainitsin asiasta. Haukkui mielenkiinnon kohteitani, mutta suuttui verisesti jos en heti innostunut hänen jutuistaan. Seksistinenkin oli kaiken lisäksi.

Vierailija
200/256 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja pihiys. Erittäin pahanhajuinen hengitys/suu.

Tyyppi oli todella laiska siivoamaan, aina oli hirveä tappelu jotta edes jotain olisi tehnyt. Lopulta siivosin, pyykkäsin ja kokkasin käytännössä yksin, kun en enää jaksanut jauhaa asiasta, astmaatikkona kun en voinut elää paskan keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi