Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?
Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.
Istui myös vessanpytyllä ovi auki.
Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ratkaisu on yksinäinen. Normaalisti ainoa ratkaisu on varmistaa, että vanhat kiinteät aineet eivät joudu odottamaan seuraavaan päivään. Joskus yksin on rikas mies ja suuri mies. Hallitsema vapaa jakaantuvista soluista muodostunutta massaa kasvaimeksi. Petolinnut ovat siunaus tai kirous.
Talon seiniin ei tule muutosta. Leukemiaa sairastavaa voidaan hoitaa psykiatrin avulla, jolla on diagnosoitu epilepsia ja jota hoidetaan ikään kuin hän olisi elossa. Lopulta ei elä niin paljon elämää, että ne jotka eivät elä normaaleja aikoja.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnsi munaansa korvaani kun olin puhelimessa.
🤣🤣 anteeksi, mutta on kyllä koominen mielikuva.
En ymmärrä tätä miesten tarvetta esitellä sitä kikkeliään ja hieroa sillä kasvoja tms. Luuleeko ne, että me naiset mennään ihan sekasin kiihkosta, kun vaan nähdään vilauskin siitä klöntistä?
Pöh. Kunhan pelleillään, poikamaista huumoria. Meillä ei ole niin kompleksinen suhde omiin vehkeisiimme kuin naisilla. Ei kannata aina olla niin jäykkis.
Lasketaanko ex poikaystävät mukaan? Tämä ei nyt ole varsinainen ärsyttävä tapa siinä mielessä kuin ketjun muissa kirjoituksissa mutta laitan tänne kuitenkin. Emme koskaan päässeet seurustelua pitemmälle lähinnä poikaystävän äidin takia. Mamma oli todellinen perheen despootti jonka pillin mukaan tanssittiin. "Äitikkä haluaa sitä ja äitikkä haluaa tätä" oli perheen jatkuvat kommentit. Äitikkä määräsi aikuisten lastensa elämästä. Munkin olisi pitänyt sopeutua äitikän tahtoon. Kaksikymppinen mies ei saanut riuhtaistua itseään irti äidistään vaikka asui ja opiskeli toisella paikkakunnalla. Jaksoin tätä vuoden. Tämä munattomuus pisti stopin seurustelulle. Tulevaisuus näytti kamalalle munattoman miehen äidin ikeen alla. (Äitikkä - mikä kamala sana!)
Vierailija kirjoitti:
Etsi seuraa vaikka oli vaimo ja lapsia. Jatkuvasti. Tekstaili naisten kanssa ja unohti perheen täysin. Naiset asuivat kaukana. Mies oli niin ruma että tuskin sai pillua.
Saihan se sultakin.
Yksi ex sonnustautui kyllä tässä:
- hänellä kunto oli huono. Jos jouduimme kävelemään jonkusen korttelin, niin tämä alkoi huohottaa. Askeltaminen oli kuin milläkin ankalla. Ryhti oli olematon ja se jalat omituisessa haarassa ja tönkkönä kävely oli vain jotenkin karmivaa. Hävetti.
- Ja huono kunto luultavasti johtui ylipainosta. Jäbällä oli kunnon pallomaha, mutta se ei itsessään haitannut. Mutta tuohon ankkakävelyyn lisättyntä se housujen huono istuvuus kruunasi kyllä koko karmeuden. Housut lötkötti haaroista ja kävelytyyli muistutti lähinnä kassien tuulettamista. Ja housujen lötköttämisen myötä sitä tuuletustilaa riitti.
- Vaatteita ei turhaan päivitetä, pestä tai huolleta. Haju sen mukainen. Nyppyä, nukkaa, nukkavierua, huonosti istuvuutta, tahroja, reikiä ja muuta piisasi.
- Ja se kadulle räkiminen. Välillä ihme hikkaamista sen puuskuttamisen ohessa ja sitten sitä räkimistä. Joko sanoin, että mua hävetti?
Mutta sitten pisteenä i:n päällä. Tämä pallomahapösilö kuitenkin valitti minulle kun olin pulskistunut muutaman kilon alipainon puolelta normaalipainoiseksi. No, minun napa ei ollut enää sellainen söpö pystysoikio. Kyllä. Minun olisi pitänyt pysyä alipainoisena (ja herran itse ollessa BMI 30 "paremmalla" puolella) hän arvostelee minun ulkonäköä.
Saa tunnistaa itsensä ja hävetä. Luultavasti tyyppi täällä päivystää ja lukee, koska on vielä kaikenlisäksi elämäntapatyötön. Hänen mielestä raha on vain salaliitto ja salaliittolaiset (eli siis työssäkäyvät kansalaiset) ovat jotenkin jännästi juonessa mukana. Jotenkin. Kollektiivisesti. Logiikka on hämärä, mutta älkää kysykö perään. Hän on sentään Keynesiä lukenut, toisin kuin me muut.
Tuijotti ja kyyläsi minua koko ajan, kun meikkasin. Haluan tehdä aamutoimeni rauhassa.
Nosteli minua aina halatessa. Mitä lie vallan osoittamista.
Hiljaiseksi vetää näitä lukiessa.
Kaikenlaiset sovinistiset heitot (naisten loputon vähättely siinä ja tässä) uuvuttivat minut. Ei oikeastaan suoraan kuittaillut.
Tulee mieleen, onko suomalaisessa kulttuurissa jokin pidemmälle ulottuva tumma juonne miesten ja naisten välillä. Juuri tämä keskenkasvuisen infantiilin "poikamaisuuden" juhlinta. Pojat pitävät aina yhtä, naisia ei päästetä niskan päälle.
Tälläisten kanssa pitäisi sitten parisuhde muodostaa. Tietenkään ei koske kaikkia miehiä, mutta se määrä jota koskee, on kautta vuosikymmenien ollut ihan liian iso. Naisen pitäisi vain sietää loputonta mitätöintiä ja vähättelyä. Miehen ei tarvitse välittää kenestäkään.
Mistä tämä tulee??
Ei ikinä pessyt käsiä vessassakäynnin jälkeen. Sain myös virtsaputkentulehduksia seurustelun alussa paljon, nyt vasta myöhemmin olen tajunnut miksi.
Kutsui naisia akoiksi, sovinistisia heittoja kaveriporukassa, heitti hauskoja läppiä kuten "kunhan kuljet sängyn ja keittiön väliä niin tervetuloa kattoni alle".
Ei minkäänlaista käsitystä hygieniasta. Oksettavin esimerkki: Lannepyyhe haisi ihan paskalle/ulkohuussille. Oli kuulemma paskalla istuessa valahtanut osittain pönttöön, ei ollut hänen mielestään tarvetta pestä koska kangas oli muutenkin ruskea..
Paidat vaihdettiin vasta kun kankaalle ilmestyi näkyviä tahroja. Samoin housut.
Vaikka olen aika suvaitsevainen, viimeinen niitti oli kun sain kuulla että mieheni fantasioi ja olisi myöskin irl halunnut s.eksiä nuorten miesten/poikien kanssa. Järkytyin. Ehkä eniten siksi että meillä oli siihen aikaan 14 ja 16 - vuotiaat pojat. Vaikka ilmeisesti mitään konkreettista ei koskaan tapahtunutkaan, mielikuva oli liian pelottava. En voinut elää miettien mitä jos.
Sairaalloinen mustasukkaisuus, nuo mustasukkaisuuskohtaukset oli sellaisia että tyyppi meni lähes psykoosiin, jatkuva kaljan juonti ja lähes joka viikonloppu toistuva kova kännäys, jatkuva iholle tunkeminen ja halailu/lääppiminen, kotona oleskelu pelkissä boksereissa tai ilman paitaa, sormien tunkeminen sisääni ilman lupaa jopa nukkuessani vaikka olin kieltänyt, anaalin jatkuva vonkaaminen ja syyllistäminen ja haukkuminen kun en antanut, erään tuttavan 14v tyttären avoin kuolaaminen katseellaan. Pari vuotta kestin tyyppiä, olin nuori ja rikkinäinen itse noihin aikoihin. Lopulta lähdin kun alkoi lyömään minua.
Palstan tasoa ku miettii ,niin teillä on ollu juuri oikeat puolisot . Selkeesti vaativan alan asiantuntijoita molemmat osapuolet.
Exäni oli "härvääjä".
Ei välittänyt tippaakaan muiden mielipiteistä, ajatuksista tai reaktioista, eikä liioin siitä millaista pahennusta omalla käytöksellään herätti.
Oli todella altis kavereiden yllytykselle ja minusta tuntui, että oli valmis tekemään melkein mitä tahansa kuuluakseen joukkoon, oli joukko kuinka per**estä tahansa.
Ei ym. syistä voinut juuri olla oma itsensä. Mukautui ja etsi hirveästi hyväksyntää.
Kuvitteli myös parisuhteen olevan aina alkuhuuman kaltaista kipinöintiä. Ihmetteli alle vuoden päästä, kun "kipinä" katosi, muttei ollut itse halukas tekemään töitä kipinän ylläpitämiseksi..
Minä hoidan nuo, mutta en pidä siitä. Tylsiä rutiineja ja ihmisillä voi olla esimerkiksi erilaisia aistiyliherkkyyksiä, että suihkussa käyminen ei tunnu mukavalta tai iho kutisee sen jälkeen kuivuessaan tai muuta. Vaikea näitä on ymmärtää, jos itse ei tuollaisista kärsi.
Sitten voi toki olla ihan masennusta tai muuta mielenterveyden ongelmaa, ettei vaan välitä tai jaksa huolehtia itsestään.