Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?
Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.
Istui myös vessanpytyllä ovi auki.
Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.
Kommentit (256)
Hämmästyttävää, mitä miehiä täällä on näillä naisilla ollut. Näiden on pakko olla jotain 1950-1970 välillä syntyneitä äijiä...
Tykkäsi alkoholista enemmän kuin musta.
Tämä on kyllä oikeasti tosi hämmentävää miten moni laiminlyö ihan perus hygienian. Mikä siinä hammaspesussa ja suihkussa käynnissä on niin käsittämättömän vaikeaa?
Puri kynsiä ja nuoli sormensa jos sotki esim ruokaan. Oikein imi. Ja räpläsi jatkuvasti nenäänsä. Tai puhelinta. Ei pessy kunnolla hampaitaan eikä ikinä langannut. Ällö.
Loppujen lopuksi ratkaisu on yksinäinen. Normaalisti ainoa ratkaisu on varmistaa, että vanhat kiinteät aineet eivät joudu odottamaan seuraavaan päivään. Joskus yksin on rikas mies ja suuri mies. Hallitsema vapaa jakaantuvista soluista muodostunutta massaa kasvaimeksi. Petolinnut ovat siunaus tai kirous.
Talon seiniin ei tule muutosta. Leukemiaa sairastavaa voidaan hoitaa psykiatrin avulla, jolla on diagnosoitu epilepsia ja jota hoidetaan ikään kuin hän olisi elossa. Lopulta ei elä niin paljon elämää, että ne jotka eivät elä normaaleja aikoja.
Tekoripset, tekokynnet ja musta tukka. Trikoot kruunasi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, siis miten päädytte yhteen noiden kerran viikossa suihkussa käyvien ihmisten kanssa? Vai degeneroituvatko ne sellaisiksi vasta yhteenmuuton jälkeen?
Kiinnostaisi myös että eikö näitä ihmisiä itseään häiritse se haju ja tahmainen iho. Hyi, hyi, hyi. Itseä häiritsee jo jos en pääse kerran päivässä suihkuun, vaikken olisi edes käynyt lenkillä. Tuntuu hyvältä olla puhdas ja freessi!
No ei toi kerran päivässä suihkussa ravaaminenkaan todellakaan normaalia ole. Ymmärrätköhän ollenkaan, kuinka etuoikeutettu olet. Itse käyn 2-3 krt viikossa kokovartalosuihkussa, ja pesen intiimialueen ja kasvot päivittäin. Olen todellakin freessi. N 29
Etuoikeutettu? Kyllä siellä sinun kolhoosissakin suihku varmaan toimii kuitenkin seitsemänä päivänä viikossa.
Ei peseytynyt päivittäin vaikka olisi haissut. Räpläsi jatkuvasti nenäänsä ja viiksiään. Kuorsaus, sille ei edes yrittänyt tehdä mitään.
Työnsi munaansa korvaani kun olin puhelimessa.
Uitti muniaan työkavereidensa v*tuissa.
Vierailija kirjoitti:
Potenssiongelmasta johtuva surkea seksi ja etenkin se, ettei ko. ongelmasta voinut edes puhua.
Tämä. Oma mies laittoi vielä kaiken minun syyksi. Kummasti muiden kanssa hommat mulla sujui. Onneksi ex
Kynsien pureskelu 24/7. Se s*tanan lussutuksen ääni teki hermoraunioksi. Stressioire taisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Työnsi munaansa korvaani kun olin puhelimessa.
🤣🤣 anteeksi, mutta on kyllä koominen mielikuva.
En ymmärrä tätä miesten tarvetta esitellä sitä kikkeliään ja hieroa sillä kasvoja tms. Luuleeko ne, että me naiset mennään ihan sekasin kiihkosta, kun vaan nähdään vilauskin siitä klöntistä?
Ällöin ketju pieneen hetkeen. :D
Viikonloppujuopottelu ja sitä seuranneet krapulat. Joka viikonloppu sama ralli, hyi hemmetti. Kaikki aikataulut yms. piti suunnitella sen mukaan että mahdollistuuko juominen.
Ruuan mässytys, vuosien varrella hiipinyt ylipaino, tupakointi ja liiallinen alkoholinkäyttö.